خرید فلاسک

تاریخ انتشار:
1403/2/24 00:43:54

فلاسک کاربردهایی فراوان دارد مانند سرد و گرم نگه داشتن نوشیدنی‌ها و حمل آسان مایعات که به خصوص در سفر بسیار لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی فلاسک به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید فلاسک

فلاسک رز

آیا تا به حال پیش آمده است تا به پیک‌نیک روید و یا سفری طولانی با ماشین داشته باشید. در این زمان یک لیوان چای گرم مزه می‌دهد. برای برخورداری از این موهبت باید یک فلاسک مناسب داشته باشید.

 این وسیله در سال 1892 میلادی اختراع شد. فلاسک‌ها در دو نوع فلزی و شیشه‌‌ای به فروش می‌رسند. فلاسک‌های شیشه‌ای، سبک‌ترند؛ راحت‌تر شستشو می‌شوند. بو جذب نمی‌کنند و بهداشتی‌تر هستند، ولی ممکن است با هر ضربه شدید و یا تغییر دمایی بشکنند. 

فلاسک‌های فلزی در صورت برخورد خیلی بد، آسیب می‌پذیرند و حتی ممکن است خاصیت عایق بودن گاز داخلشان از بین برود. در خرید فلاسک باید به نکاتی مانند وزن، ظرفیت، جنس بدنه، حمل آسان، پوشش بیرونی، ضمانت‌نامه، قیمت و امکانات جانبی مثل داشتن لیوان دقت کنید. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی فلاسک رز در قسطی کلاب وجود دارد.

فلاسک رز مدل 75130 ظرفیت 1.3 لیتر

این فلاسک زیبا در 4 رنگ سفید، سفید صدفی، سرخابی و فیروزه‌ای تولید می‌شود. ظاهر جمع و جور و زیبایی دارد و ظرفیت آن 1.3 لیتر است. وزن این محصول در حدود 800 گرم می باشد.

 بدنه‌ پلاستیکی دارد، ولی فاقد لیوان و وسایل جانبی است. نوع عایق درون آن از نوع شیشه است. آب خروجی ضامن دارد و نوع دهانه پیچی می‌باشد. توانیی نگه داری دما را نیز دارد. با خرید اقساطی فلاسک رز مرتب به مسافرت بروید.

فلاسک رز مدل 75100 ظرفیت 1 لیتر

این وسیله نیز در رنگ‌های سرخ، آبی فیروزه‌ای، سفید و سفید صدفی می‌باشد. وزن آن در حدود 800 گرم است و گنجایش یک لیتر را دارد. جنس بدنه آن از پلاستیک است. این فلاسک، می‌تواند به خوبی دما را حفظ کند. 

جنس درونی عایق آن از شیشه است، ضامن خروجی دارد. دهانه آن پیچی است و فاقد لیوان می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی فلاسک رز یک فنجان چای عاشقانه به خانواده خود هدیه کنید.

فلاسک رز کد 2888 گنجایش ۱.۹ لیتر

این وسیله جالب، رنگ زیبای نقره ای دارد. دارای هر دو خواص فلاسک و کلمن است. از نظر فیزیکی بسیار زیبا است و وزنی معادل 700 گرم دارد. نوع سری آن از نوع پیچی است. گنجایش 1.9 لیتر از مایعات را دارد. 

جنس بدنه از استیل ضد زنگ است. فاقد لیوان می‌باشد. قابلیت حفظ دمای گرم تا 12 ساعت و قابلیت نگهداری در دمای سرد را تا 16 ساعت دارد . نوع عایق درون آن از نوع شیشه است. 

نوع خروجی آب آن پیچی است و قابلیت حفظ دمای طولانی مدت را برای شما فراهم می‌کند. این محصول برای یک مسافرت طولانی پیشنهاد می‌شود. با خرید اقساطی فلاسک رز خستگی را از تنتان بیرون کنید.

فلاسک رز کد2888 گنجایش ۱ لیتر

این وسیبه زیبا نیز دارای یک لیتر، ظرفیت است. نوع سری آن پیچی است. جنس بدنه از استیل ضد زنگ است. فاقد لیوان می‌باشد. قابلیت حفظ دمای گرم را تا 12 ساعت دارد و نگهداری از مایعات سرد را تا 16 ساعت برای شما فراهم می‌آورد. 

نوع عایق آن شیشه است. خروجی آب آن از نوع پیچی است. نوع دهانه آن نیز پیچی است. این وسیله همراه با مایع داخل آن در حالت پر، 2600 گرم می‌باشد. جنس بدنه این این وسیله از جنس استیل ضد زنگ است. با خرید نقدی یا اقساطی فلاسک رز یک لیوان چای داغ بنوشید!

خرید فلاسک رز

اگر دوست دارید تا یکی از این وسیله‌های پر مصرف و پر کاربرد را خریداری نمایید. به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید نقدی و غیر نقدی که در در این وبسایت وجود دارد، استفاده نمایید.

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این وب‌سایت درخواست اعتبار اقساطی را داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی فلاسک رز از این سایت می‌باشد. همین حالا نسبت به خرید اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

وسایل برقی عروس

وسایل برقی عروس
امروزه خرید وسایل برقی عروس بسیار کار سختی شده است و برای خرید تمام وسایل منزل نیاز به هزینه بسیار بالایی است که هر کسی از عهده ...

لوازم برقی آشپزخانه مولینکس

لوازم برقی آشپزخانه مولینکس
برند مولینکس از معروفترین برندهای دنیا می باشد که دارای محبوبیت ویژه ای بین مردم می باشد. اگر به خرید اقساطی یا نقدی محصولات مولینکس...