خرید ماشین ظرفشویی کرال

تاریخ انتشار:
1403/2/13 11:18:02

ماشین ظرفشویی در زندگی‌های امروزی نقش بسیار اساسی دارد و شما برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی کرال می‌توانید به سایت قسطی کلاب و بخش لوازم خانگی مراجعه کرده تا یک خرید لذت‌بخش را تجربه کنید.


خرید ماشین ظرفشویی کرال

ماشین ظرفشویی کرال 

برند کرال یک شرکت موفق بین المللی است که در انجمن اتحادیه اروپا به ثبت شده است و محصولات این برند در کره جنوبی طراحی می‌شود. ماشین ظرفشویی کرال با گنجایش بالا و ظرفیت متناسب طراحی و ساخته شده است که برای خانواده‌های پرجمعیت و رستوران‌های کوچک بسیار مناسب است. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی کرال با ما همراه باشید تا یکی از مدل‌های این ماشین ظرفشویی را بررسی کنیم. 

ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1417 

این مدل از ماشین ظرفشویی کرال را مبله یا ایستاده می‌گویند. در زمان خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی کرال متوجه خواهید شد که این ماشین ظرفشویی گنجایش 14 نفر دارد و برای بسیاری از مهمانی‌ها و دورهمی‌ها مناسب است. در حقیقت می‌توانید 160 پارچه ظرف را در این ماشین ظرفشویی مدل DS-1417 کرال قرار دهید و شستشوی کامل آن‌ها را مشاهده کنید.

نکته بسیار مهم و اساسی که در این مدل از ماشین ظرفشویی کرال مشاهده می‌شود، استفاده از نیمی ظرفیت این دستگاه می‌باشد که نیازی نیست تمام ظرفیت ماشین ظرفشویی کامل شود، با نیمی از این ظرفیت هم می‌توانید ظروف کثیف را شستشو دهید. 

بهتر است که در زمان استفاده از ظرفیت کمتر ماشین ظرفشویی، تمام ظرف‌های کثیف را در یک سبد قرار دهید تا میزان مصرف انرژی و برق کاهش پیدا کند. 

میزان آب مصرفی در ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-1417 

این مدل از ماشین ظرفشویی برند کرال بسیار مقرون به صرفه و کم مصرف است که می‌توان این موضوع را یک ویژگی بسیار مهم در زمان خرید ماشین ظرفشویی کرال دانست. این دستگاه برای هر بار شستشو فقط یازده لیتر آب مصرف می‌کند. 

به طور حتم می‌دانید که این میزان از حجم ظرف با گنجایش ماشین ظرفشویی، به صورت دستی مصرف آب بیشتری دارد و حدود 100 تا 150 لیتر است. از ویژگی‌های بسیار مهمی که در این ماشین ظرفشویی کرال به چشم می‌آید و در زمان خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی کرال دیده می‌شود، کم‌صدا بودن و بی‌لرزش بودن این دستگاه است. 

شما به راحتی می‌توانید این دستگاه را روشن کنید و بدون هیچ صدای مزاحمی، کارهای خود را انجام دهید. این مدل از ماشین ظرفشویی کرال از تعداد طبقات مختلفی ساخته شده است که ارتفاع ظروف در آن بسیار متناسب است. قابل توجه است که در این مدل از ماشین ظرفشویی به راحتی ظروف بزرگ و قابلمه‌ها قابل شستشو هستند. 

برنامه‌های خودکار ماشین ظرفشویی کرال 

با توجه به اینکه کرال تولید کننده انواع ماشین ظرفشویی‌های باکیفیت است باید بدانید که برنامه شستشو در زمان خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی کرال بسیار حایز اهمیت است. این مدل از ماشین ظرفشویی 7 برنامه شستشو دارد که با توجه به میزان کثیفی ظرف‌ها می‌توانید یکی از این برنامه‌ها را انتخاب کنید.

نکته بسیار مهم این است که این مدل از ماشین ظرفشویی برنامه جداگانه آب‌کشی هم دارد تا کار را برای کاربر راحت‌تر کند. استفاده از ماشین ظرفشویی کمک بزرگی به شما خواهد کرد و فشار کاری خانه را کاهش خواهد داد. 

خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی کرال در قسطی کلاب 

قسطی کلاب یک سایت پر بازدید کننده است که به طور روزانه کالاهای متفاوتی را با شرایط ویژه‌ای به فروش می‌رساند. طرح فروش اقساطی علاوه بر فروش نقدی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. افراد در ابتدا کالای مورد نظر خود را خریداری می‌کنند و در بازپرداخت‌های مختلف بین 3 الی 12 ماهه اقساط آن را پرداخت می‌کنند.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی قسطی کلاب با کارشناس‌های مجرب این مجموعه در ارتباط باشد. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی کرال از قسطی کلاب، یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ماشین ظرفشویی بوش

خرید ماشین ظرفشویی بوش
برند بوش به دلیل کیفیت محصولاتی که دارد در تمام دنیا معروف است. برای خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی بوش به بخش لوازم خانگی در وبسایت ...

خرید قسطی ماشین ظرفشویی بوش با سفته

خرید قسطی ماشین ظرفشویی بوش با سفته
با خرید قسطی ماشین ظرفشویی بوش می‌توانید صرفه جویی بزرگی در زمان و انرژی انجام داده و تایم بیشتری برای سایر کارها داشته باشید. برای...