خرید گوشی جی پلاس

تاریخ انتشار:
1403/1/25 00:49:22

برند جی پلاس یکی از بهترین و جدیدترین برندهای ایرانی می‌باشد که سبد محصولات متنوعی دارد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس دارید به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید گوشی جی پلاس

معرفی برند جی پلاس 

گوشی جی پلاس یکی از تولیدات مجموعه شناخته شده گلدیران می‌باشد. شرکت گلدیران با تکیه بر فناوری‌های روز و به پشتوانه تجارب به دست آمده، محصولات بادوام و با کیفیتی را تولید و روانه بازار لوازم خانگی کشور می‌نماید. برند جی پلاس در اواخر سال 97 حضور خود را در بازار داخلی کشور اعلام نمود. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس دارید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

بر همین اساس، خرید گوشی جی پلاس، یک خرید مناسب و مطلوب به شمار می‌آید. شرکت جی پلاس در تولید گوشی‌های هوشمند خود متناسب با اصول و استانداردهای روز دنیا عمل می‌کند. استفاده از متریال باکیفیت و فناوری‌های روز دنیا در ساختار گوشی‌های جی پلاس به خوبی بر این امر صحه می‌گذارد. طراحی مدرن و چشم نواز یکی از نکات مثبت گوشی جی پلاس محسوب می‌شود. 

در این زمینه باید خاطرنشان کرد که شرکت جی پلاس در تولید برخی از مدل‌های گوشی هوشمند از فناوری‌های شرکت سامسونگ الگو گرفته است. بر همین اساس، نمایشگرهای این برند به لطف برخورداری از پنل IPS از وضوح و کیفیت مناسبی بهره می‌برند. 

قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی و دو سیم کارت از ویژگی‌های مهم گوشی جی پلاس به شمار می‌آید. لازم به ذکر است که خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب محقق شده است. 

مشخصات فنی خرید گوشی جی پلاس 

بدون تردید، طراحی مدرن و زیبا، در کنار کارایی بالا، یکی از ویژگی‌های مهم خرید گوشی جی پلاس محسوب می‌شود. یکی از مدل‌های کاربردی و مناسب موبایل جی پلاس به مدل Q10 اختصاص پیدا می‌کند. 

خوش دست بودن و وزن سبک این محصول، نظر هر کاربری را به خود معطوف می‌سازد. در قسمت جلوی این مدل موبایل جی پلاس یک بریدگی U شکل طراحی شده که محل قرار گیری دوربین سلفی گوشی می‌باشد. در قسمت پشتی محصول یک فلش LED و دو دوربین تعبیه شده است. همچنین برخورداری از حسگر اثر انگشت یکی از مشخصات متمایز فروش نقدی موبایل جی پلاس است. با خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس از تولیدات داخلی حمایت کنید.

برخورداری از نمایشگر دارای تراکم پیکسلی 269 و رزولوشن 1520 در 720 و قیمت مقرون به صرفه از نقاط عطف فروش نقدی موبایل جی پلاس محسوب می‌شود. در بخش سخت افزار، گوشی‌های هوشمند جی پلاس از وضعیت مناسب و مطلوبی برخوردار هستند. در مدل Q10 از یک پردازنده 4 هسته‌ای Cortex A53، پردازنده گرافیکی IMG GE8300 و پردازنده Mediatek استفاده شده است. 

برخورداری از یک باتری 3500 میلی آمپری از دیگر ویژگی‌های مهم گوشی جی پلاس تلقی می‌گردد. نرم افزار گوشی‌های هوشمند جی پلاس به سیستم عامل اندروید 9 مجهز شده است. از سوی دیگر، بسیاری از نرم افزارهای ضروری و مورد استفاده به صورت پیش فرض بر روی این گوشی هوشمند نصب گردیده است. 

در مجموع، کیفیت و کارایی مناسب، امکانات مطلوب و قیمت مقرون به صرفه از مشخصات خرید گوشی جی پلاس قلمداد می‌گردد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید. 

نحوه خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس از قسطی کلاب 

یکی از بهترین راهکارها برای خرید گوشی جی پلاس، مراجعه به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب می‌باشد. در این فروشگاه معتبر مدل‌های متنوع گوشی‌های هوشمند برند جی پلاس در دسترس خریداران قرار دارد. خریداران می‌توانند پس از بررسی اطلاعات و مقایسه محصول، نسبت به تهیه این مدل گوشی هوشمند اقدام نمایند.

مجموعه قسطی کلاب در اقدامی ارزنده طرح خرید نقدی یا اقساطی گوشی جی پلاس را به مرحله اجرا درآورده است. علاقمندان می‌توانند پس از تکمیل ثبت نام از تسهیلات این طرح بهره‌مند گردند. همچنین کلیه فرآیند خرید کالای دیجیتال از سایت قسطی کلاب به صورت آنلاین، اینترنتی، غیر حضوری و بدون نیاز به حضور خریدار و مشتری انجام می‌گیرد.



سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی

خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی
ساعت هوشمند برند هوآوی بسیار زیبا و پرفروش می‌باشد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی مک بوک 2021

خرید اقساطی مک بوک 2021
یکی از جدیدترین مک بوک‌های شرکت اپل با طراحی بی‌نظیر در سال 2021 روانه بازار شده است. برای خرید اقساطی مک بوک 2021 به بخش لپ تاپ در...