خرید قسطی تلویزیون هوشمند شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/14 06:32:16

برند شیائومی به طراحی و تولید انواع تلویزیون نیز می‌پردازد. برای خرید قسطی تلویزیون شیائومی به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی تلویزیون هوشمند شیائومی

معرفی تلویزیون‌های شیائومی

برند شیائومی را بیشتر با موبایل‌ها و محصولات دیجیتالی که دارد می‌شناسید، اما بهتر است بداندی که شرکت شیائومی تلویزیون‌های هوشمند بسیاری را طراحی و تولید کرده است. تلویزیون‌های شیائومی با اندازه‌های 32، 43، 50 و 55 تولید و روانه بازار شده و دارای کیفیت بسیار بالایی می‌باشد. تمامی تلویزیون‌های برند شیائومی دارای کیفیت UHD 4K می‌باشد و فقط مدل 32 اینچی آن دارای کیفیت HD است.

پنل‌های استفاده شده در ساخت تلویزیون‌های شیائومی با یکدیگر متفاوت هستند. در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی‌ها و امکانات تلویزیون شیائومی 55 اینچ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر قصد خرید اقساطی تلویزیون شیائومی را دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

بررسی تلویزیون 55 اینچ شیائومی

تلویزیون 55 اینچ شیائومی دارای پنل باکیفیت VA می‌باشد که توسط شرکت TCL ساخته شده است. این پنل جز بهترین پنل‌های تلویزیونی دنیا می‌باشد و بهترین تصاویر را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. برای خرید قسطی تلویزیون شیائومی با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. حال می‌خواهیم نگاهی اجمالی به تلویزیون هوشمند شیائومی Mi TV P1 بیاندازیم:

  • پوشش 94 درصدی فضای رنگ وسیع DCI-P3
  • نرخ رفرش 60 هرتز
  • پشتیبانی از +HDR10
  • پشتیبانی از دالبی ویژن
  • دو بلندگوی 10 واتی با پشتیبانی از دالبی آدیو و  DTS-HD
  • سیستم عامل اندروید TV 10
  • وزن با پایه 11.9 کیلوگرم
  • پردازنده 4 هسته‌ای مدیاتک 9611
  • 2 گیگابایت حافظه رم
  • 16 گیگابایت حافظه داخلی
  • نمایشگر 55 اینچی 4K UHD با رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل

بررسی درگاه ‌های ورودی و خروجی تلویزیون هوشمند شیائومی

تلویزیون 55 اینچ شیائومی بسیار مدرن و استاندارد طراحی و تولید شده است. این تلویزیون هوشمند دارای دو درگاه USB 2.0، ورودی آنتن و گیرنده دیجیتال، خروجی صدای اپتیکال و درگاه شبکه، ورودی تصویر کامپوزیت، سه درگاه HDMI و خروجی هدفون می‌باشد. همان طور که مطالعه کردید، تلویزیون 55 اینچ شیائومی دارای درگاه‌های بسیار کاربردی می‌باشد و شما با خرید اقساطی تلویزیون شیادومی دارای امکانات خاص و ویژه‌ای خواهید شد.

بررسی امکانات تلویزیون 55 اینچ شیائومی!

تلویزیون جدید شیائومی دارای سیستم عامل اندروید 10 می‌باشد و بسیار سرعت بالایی در دانلود و نصب برنامه‌ها دارد و هیچ لگ یا مشکلی در حین اجرای برنامه‌ها پیش نخواهد آمد، همچنین شما می‌توانید به سادگی برنامه‌هایی همچون فیلیمو، نماوا و دیگر برنامه‌های ایرانی را دانلود کمنید و از داشتن یک تلویزیون هوشمند لدت ببرید. با خرید اقساطی تلویزیون شیائومی از سایت قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

صدا، تصویر حرکت!

همان طور که اطلاع دارید در انتخاب تلویزیون دو فاکتور صدا و تصویر از اهمیت بالایی برخوردار است. کیفیت تصویر تلویزیون 55 اینچ شیائومی بسیار بالا است و می‌توان گفت از 1.07 میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و دارای فناوری +HDR10 است، همچنین کیفیت صدای این تلویزیون از نوع دالبی ویژن و صدای استنثایی را برای شما به اجرا خواهد درآورد. بنابراین تلویزیون شیائومی یک محصول بسیار باکیفیت و پرفروش است که شما می‌توانید به سادگی از سایت قسطی کلاب خرید قسطی تلویزیون شیائومی را انجام دهید.

قسطی کلاب و شرایط خرید قسطی تلویزیون شیائومی با چک یا سفته!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین در ایران است که انواع کالاهای ایرانی و خارجی را به فروش می‌رساند. اگر تمایل دارید که لوازم خانگی، موبایل، کالای دیجیتال و حتی کنسول بازی مورد علاقه خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی و اطلاع از موجودی کالاها به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. خرید اقساطی تلویزیون شیائومی از سایت قسطی کلاب یک خرید با صرفه می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لباس شویي کندی

خرید قسطی لباس شویي کندی
برند کندی یکی از بهترین کمپانی دنیا است. برای خرید قسطی لباس شویي کندی به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...

خرید اقساطی هود آلتون

خرید اقساطی هود آلتون
برند آلتون یکی از معتبرترین برندهای موجود در ایران است. اگر تمایل به خرید اقساطی هود آلتون دارید به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب...