خرید نقدی مانیتور ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/4 21:18:35

برند ایکس ویژن یکی از بهترین و معتبرترین برندهای ایرانی است که به تازگی شهرت ویژه‌ای پیدا کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایکس ویژن به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید نقدی مانیتور ایکس ویژن

برند ایکس ویژن

شرکت مادیران یکی از موفق‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های ایرانی می‌باشد که بیش از نیم قرن از فعالیت آن در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی می‌گذرد. در سال 1385 شرکت مادیران یک خط تولید جدید به نام ایکس ویژن را راه اندازی کرده است و تا به امروز محصولات برند ایکس ویژن فروش بالایی را تجربه کرده‌اند.

محصولات برند ایکس ویژن با ضمانت‌نامه شرکت مادیران به فروش می‌رسند و از اعتبار بالایی برخوردار می‌باشند. در این مقاله قصد داریم به توضیح و تفسیر محصولات برند ایکس ویژن بپردازیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایکس ویژن دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی محصولات ایکس ویژن

برند ایکس ویژن دارای محصولات متنوعی می‌باشد، از جمله: تلویزیون، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ساندبار و مانیتور که بسیار مدرن طراحی شده‌اند. محصولات ایکس ویژن با طراحی مدرن و کیفیت فوق‌العاده به آسانی با برندهای اروپایی رقابت می‌کنند. 

یکی از محصولات فوق‌العاده برند ایکس ویژن، مانیتورهای آن می‌باشد که بسیار منحصر به فرد طراحی شده‌اند. برای خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایکس ویژن به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه سایت بهره‌مند شوید.

مانیتورهای برند ایکس ویژن

مانیتور های ایکس ویژن دارای رابط‌های HDMI می‌باشند. در دنیای تکنولوژی روش‌های مختلفی برای انتقال سیگنال وجود دارد که یکی از بهترین و جدیدترین این روش‌ها، رابط های HDMI می‌باشند که در طراحی مانیتورهای ایکس ویژن از آن‌ها استفاده شده است.

مانیتور ایکس ویژن مدل XL2020TMU دارای بلندگوی داخلی می‌باشد و دیگر نیازی به قرار دادن بلندگوهای جانبی در کنار مانیتور نیست. اگر علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایکس ویژن هستید، به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرید.

ویژگی‌های منحصر به فرد مانیتورهای ایکس ویژن

مانیتورهای ایکس ویژن با بالاترین کیفیت و کارایی طراحی شده‌اند. مانیتور ایکس ویژن مدل XL2020TMU دارای قابلیت زمان پاسخگویی پیکسل در کمتر از 2 میلی ثانیه است و این قابلیت سبب می‌شود که سرعت پردازش مانیتور به شکل فوق‌العاده‌ای افزایش پیدا کند. 

در طراحی مانیتور‌های ایکس ویژن از پنل A+ استفاده شده است که بهترین نوع پنل می‌باشد، همچنین پنل A+ به کار برده شده در مانیتورهای ایکس ویژن قابلیت پخش پیکسل در طیف رنگی مختلفی را دارد که بسیار فناوری جدیدی است. 

تکنولوژی به کار رفته در مانیتورهای ایکس ویژن LED backlight نام دارد که موجب کنتراست و پیکسل بالا می‌شود. برای خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایکس ویژن به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

قابلیت ضبط برنامه زنده

مانیتور ایکس ویژن مدل XL2020TMU دارای قابلیت ضبط برنامه زنده تلویزیونی را دارد و شما می‌توانید به راحتی برنامه‌های زنده مورد علاقه خود را ضبط کنید. مانیتورهای ایکس ویژن از جنس LED می‌باشند و شما با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایکس ویژن، یکی از بهترین مانیتورهای دنیا را خواهید داشت.

شرایط خرید نقدی یا اقساطی مانیتور ایکس ویژن از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و موفق‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین می‌باشد که دارای مشتریان فراوانی است. شرایط خرید از قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی می‌باشد و شما به آسانی می‌توانید خرید کالای مورد علاقه خود را به صورت اقساطی از قسطی کلاب انجام دهید. 

با افزایش قیمت کالاها و شرایط اقتصادی نامتعادل، یکی از بهترین روش های خرید، خرید اقساطی می‌باشد. برای خرید قسطی از وبسایت قسطی کلاب، شما باید در بخش اعتبار سنجی مدارک مورد نیاز را آپلود کنید و با ارائه چک یا سفته، خرید اقساطی خود را تکمیل کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید نقدی یا اقساطی مانیتورهای ایکس ویژن از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي هندزفری هایلو

خرید اقساطي هندزفری هایلو
برند هایلو یکی از بهترین برندهای تولید کننده هندزفری در دنیا است. برای خرید اقساطي هندزفری هایلو به بخش هدفون در دسته بندی...

خرید قسطی موبایل آیفون

خرید قسطی موبایل آیفون
شرکت اپل به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند خود یعنی آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرومکس رونمایی کرده است. این ابر قهرمان سازنده گوشی هوشمند...