خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری 8

تاریخ انتشار:
1403/2/26 03:15:21

برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که در سال‌های اخیر فروش بسیار بالایی را تجربه کرده است. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری 8 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن سری 8


معرفی جدیدترین تلویزیون برند ایکس ویژن

تلویزیون‌ها یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی هستند که در هر خانه‌ای یافت می‌شوند. در گذشته تلویزیون‌ها تنوع زیادی نداشتند، اما امروزه تلویزیون‌ها بسیار متنوع هستند و کارایی‌های زیادی را دارند. تلویزیون‌های هوشمند امروزی قابلیت‌های زیادی مانند اتصال به اینترنت، تماشای فیلم به صورت آنلاین، نصب بازی دارند.

یکی از برندهایی که در سبد محصولات خود دارای تلویزیون‌های هوشمند می‌باشد، برند ایکس ویژن است. این برند امروزه تلویزیون‌های سری 8 خود را روانه بازار نموده است. نسل 8 تلویزیون‌های ایکس ویژن دارای ویژگی منحصر به فردی می‌باشد که در ادامه به آن می‌پردازیم. همچنین در این مقاله شما را با راه‌های خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن آشنا خواهیم کرد. 

ویژگی‌های تلویزیون‌های ایکس ویژن سری 8 چیست؟

برند ایکس ویژن یکی از برندهای ایرانی با کیفیت است که کار خود از سال 1385 آغاز نموده است. سری هشتم از تلویزیون‌های این برند پرچمدار هستند و خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن آنها یکی از بهترین گزینه‌ها برای منزل است. ویژگی‌های تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن به شرح زیر می‌باشد:

1. کیفیت تصویر بالا و با وضوح UHD 4K: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلویزیون ایکس ویژن سری 8 وضوح تصاویر است. پنل LED موجود در این تلویزیون‌ها جزو با کیفیت‌ترین پنلهای موجود است. وضوح تصاویر در تلویزیون‌ها سری 8 معادل بیش از 8.3 میلیون پیکسل است و قابلیت پخش با کیفیت‌ترین تصاویر در جهان را دارد. بنابراین با خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن از وجود قاب جادویی بهره‌مند خواهید شد.

2. فناوری HDR10 در این تلویزیون‌ها: فناوری HDR10 در این تلویزیون‌ها طیف وسیعی از رنگ‌ها را به شکل کاملا طبیعی و زنده نشان می‌دهد. وجود این فناوری سبب نمایش رنگ‌ها به صورت طبیعی و زنده می‌شود. در تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن عمق تصاویر بیشتر نمایش داده می‌شود. همچنین لازم به ذکر است این فناوری باعث تیره تر شدن رنگ مشکی و روشن تر شدن رنگ سفید در تصاویر می‌شود.

3. قرارگیری اسپیکر در قسمت جلوی تلویزیون: ویژگی Front speaker در این تلویزیون‌ها باعث بهبود کیفیت صدا شده است. در نتیجه صدا بدون هیچ بازگشتی شنیده خواهد رسید. همچنین لازم به ذکر است سیستم صوتی Pure sound در این تلویزیون‌ها وجود دارد که باعث تضمین کیفیت صدای آنها شده است. در نتیجه شما با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن از وجود یک تلویزیون با سیستم صوتی با کیفیت در خانه هایتان بهره‌مند می‌شوید.

4. تکنولوژی MEMC در سری 8 ایکس ویژن: این تکنولوژی سبب پخش سریع و با سرعت تصاویر می‌شود. از آنجایی که این تلویزیون‌ها تصاویر و فیلم را سریع و روان و بدون انقطاع نمایش می‌دهد، برای تماشای مسابقات ورزشی و بازی‌های کامپیوتری مناسب است.

5. وجود درگاه USB 3.0: تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن دارای درگاه USB 3.0 هستند که سرعت ذخیره سازی و ضبط برنامه‌ها را افزایش داده است.

6. اندروید 10: سیستم عامل سری 8 ایکس ویژن اندروید 10 می‌باشد که امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار داده است.

7. ظاهر زیبا و چشم نواز: جذابیت ظاهری یکی دیگر از ویژگی‌های این تلویزیون‌ها است که با بهترین‌ها در جهان رقابت می‌کند. 

خرید قسطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن از قسطی کلاب

خرید لوازم خانگی و کالای دیجیتال یکی از مهم‌ترین خریدها در منزل است که می‌بایست از فروشگاه‌های معتبر خریداری شود. قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی است که دارای همه لوازم خانگی می‌باشد. خرید نقدی تلویزیون ایکس ویژن سری 8 نیز در این فروشگاه امکان پذیر می‌باشد. شما می‌توانید پس از مراجعه به این سایت و خرید نقدی تلویزیون‌های سری 8 ایکس ویژن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

مزیت دیگر قسطی کلاب نسبت به سایر فروشگاه‌ها امکان خرید اقساطی تلویزیون است. قسطی کلاب برای آن دسته افرادی که توانایی پرداخت یکجای وجه کالای خریداری شده را ندارند شرایط فروش قسطی تلویزیون در نظر گرفته است. در صورت تمایل می‌توانید خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن را از این سایت انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ در تهران

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ در تهران
برند سامسونگ یکی از بهترین کمپانی‌های تولید کننده لوازم خانگی در دنیا است. اگر تمایل به خرید قسطی تلویزیون سامسونگ در تهران دارید به بخش...

خرید یخچال فریزر بوش

خرید یخچال فریزر بوش
شرکت بوش یکی از موفق ترین شرکت های اروپایی در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی است. برای خرید نقدی یا اقساطی یخچال فریزر بوش با تخفیف عالی به بخش ...