خرید اقساطی s21 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/28 05:33:45

پرچمدار جدید سامسونگ با طراحی استثنایی و کارایی فوق‌العاده جذاب وارد بازار ایران شده است. برای خرید اقساطی s21 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی s21 سامسونگ


رونمایی از s21 سامسونگ

برند سامسونگ با هر بار رونمایی از تلفن‌های همراه خود توجه همه دنیا را به خود منعطف می‌کند و تاکنون در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. برند سامسونگ در سال 2021 از گوشی همراه جدید خود رونمایی کرده است و در دو مدل s21 و s21 اولترا معرفی شده‌اند.

در این مقاله قصد داریم در مورد امکانات جالب و جدید این گوشی استثنایی مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. برای خرید اقساطی s21 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید پر تخفیف را تجربه کنید.

Galaxy smart tag

یکی از امکانات جالب و جذاب موجود در گوشی s21 سامسونگ برنامه تگ آن است. ابتدا شما باید به صورت جداگانه تگ را خریداری کنید، تگ یک دستگاه دیجیتال کوچک به اندازه یک جاکلیدی است. سپس به سوییچ ماشین، کلید خانه، وسیله‌ای که احتمال می‌دهد گم کنید و یا جا بگذارید متصل کنید. 

ناگفته  نماند که حتی می‌توانید به حیوان خانگی خود نیز متصل کنید. بعد از انتخاب وسیله و حیوان مورد نظر، به برنامه Galaxy smart tag در گوشی همراه خود مراجعه کرده و فعالیت مورد نظر خود را راه اندازی کنید.

با کمک این وسیله شما می‌توانید آلارم یادآوری برای خود بگذارید که وسیله مد نظر را فراموش نکنید و یا اگر حیوان شیطون خانگی شما فرار کند و یا گم شود، به سادگی با کمک جی پی اس حتی در شرایطی که اینترنت شما قطع شود، وسیله و یا حیوان خانگی خود را بیابید. برای خرید قسطی s21 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

Motion Mirror

یکی دیگر از امکانات ویژه s21 سامسونگ قابلیت Motion Mirror است. همان طور که می‌دانید بسیاری از گوشی‌های همراه قابلیت اسکرین میرورینگ را دارند و به راحتی می‌توانید صفحه گوشی خود را بر روی تلویزیون بیاندازید. 

اما گوشی s21 سامسونگ علاوه بر این قابلیت می‌تواند فیلم شما را نیز بر گوشه تلویزیون به نمایش بگذارد. به گونه‌ای که اگر شما در حال تمرین و ورزش هستید، به آسانی می‌توانید خود را در تلویزیون مشاهده کنید و حرکات خود را مشاهده کنید تا از درست انجام دادن حرکات مطمئن شوید. با خرید قسطی s21 سامسونگ از قسطی کلاب یک گوشی همراه استثنایی را از آن خود کنید.

فناوری 5G

در گوشی جدید سامسونگ از فناوری مدرن 5G استفاده شده است. این فناوری سبب می‌شود که شما با سرعت بسیار بالاتری دانلود و آپلود را انجام دهید، همچنین وجود پردازنده‌های منطبق با فناوری 5G سبب می‌شود که سرعت العمل فعالیت‌ها بیشتر شود.

وجود دو محفظه سیم کارت در این گوشی موجب می‌شود که بتوانید همزمان از اینترنت دو سیم کارت استفاده کنید و سرعت بالایی را تجربه کنید. برای خرید اقساطی s21 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

آرشیو خاطرات

گوشی جدید سامسونگ دارای حافظه 256 گیگابایت است. با وجود این حافظه در تلفن همراه شما، دیگر نیازی به صرفه جویی در عکس برداری و پاک کردن برنامه‌های گوناگون نیست. بلکه با وجود فیلم و عکس بسیار، گوشی s21 توانایی ذخیره همه آن‌ها را دارد.

شما باداشتن حافظه بالا می‌توانید آرشیوی از خاطرات را همیشه همراه خود داشته باشید.با خرید قسطی s21 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید دلچسب را تجربه کنید.

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی فروش موبایل قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های موجود در کشور است. در این وبسایت می‌توانید موبایل را به صورت اقساطی و بدون چک خریداری کنید. قسطی کلاب با همکاری دو جانبه با لیزینگ‌های معتبر شرایط خرید اقساطی را مهیا کرده است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید اقساطی s21 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید بی‌نظیر را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشي a71

خرید قسطی گوشي a71
گوشی‌های سامسونگ جز برترین محصولات این برند کره‌ای می‌باشد. برای خرید قسطی گوشي a71 به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید اقساطی پرینتر لیزری hp

خرید اقساطی پرینتر لیزری hp
امروزه پرینتر جز وسایل لازم و ضروری در هر محل کار و شرکت می‌باشد. اگر تمایل به خرید اقساطی پرینتر لیزری hp دارید به بخش پرینتر و کپی در...