خرید اقساطی لباس شویی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 22:44:11

برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای کره جنوبی می‌باشد که محصولات خود را به سراسر جهان صادر می‌کند. برای خرید اقساطی لباس شویی سامسونگ به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی لباس شویی سامسونگ


راهنمای خرید اقساطی ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر قصد خرید قسطی ماشین لباسشویی سامسونگ را دارید تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را داشته باشید. یکی از با کیفیت‌ترین برندهای معتبر ماشین لباسشویی در جهان از جمله ایران ماشین لباسشویی سامسونگ است، زیرا سامسونگ تمام نیاز خریداران خود را در نظر گرفته است و بنا به خواسته مشتریان از پیشرفته‌ترین تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا پیروی می‌کند. همین امر باعث می‌شود تمامی لباس‌های شما عاری از هرگونه کثیفی و لکه باشند. 

ویژگی ماشین لباسشویی سامسونگ

ماشین لباسشویی سامسونگ 14 برنامه برای شستشو دارد. که هر برنامه ی آن مخصوص نوع شستن پارچه برنامه ریزی شده است. این امر سبب شده تا کار را برای کاربران آسان نموده و هر نوع لباسی را با خیال راحت درون ماشین قرار دهند. یکی دیگر از خصوصیات مهم ماشین لباسشویی سامسونگ این است که از فناوری VRT Plus پشتیبانی می‌کند. یعنی لباسشویی در حین کارکردن هیچگونه سر و صدایی ندارد.

یکی از ضروریات زندگی ماشین لباسشویی است پس برای کسانی که در این وضعیت اقتصادی، توانایی پرداخت یکباره هزینه خرید این محصول را ندارند. خرید قسطی ماشین لباسشویی سامسونگ بسیار مناسب است.

یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول فوق العاده، تکنولوژی Eco Bubble است. یعنی عملکرد این تکنولوژی به این صورت است که در درجه حرارت پایین امکان شستشوی لباس‌ها را ممکن می‌سازد. 

همچنین ترکیب آب و مواد شوینده حباب‌هایی را تولید می‌کند که سبب نفوذ در الیاف لباس‌ها می‌شود که خیلی راحت لباس‌ها را لکه‌زدایی می‌کند. ناگفته نماند که در مصرف انرژی 70 درصد صرفه‌ جویی خواهد شد و به وجود آورنده یک چرخه شستشوی بی‌نقص است.

قابلیت‌های ماشین لباسشویی سامسونگ

یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این لباسشویی تکنولوژی Super Speed است که بهترین گزینه برای افرادی است که مشغله زیادی دارند، زیرا تکنولوژی شستشوی سریع این ماشین لباسشویی باعث می‌شود تا در کمترین زمان ممکن، لباس‌های کثیف شما را بشوید. به علاوه هنگامی که لباس‌هایتان زیاد کثیف نیستند می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید که سبب می‌شود در مصرف انرژی و زمان صرفه جویی شود.

از لحاظ برنامه ریزی و طراحی لباسشویی سامسونگ بسیار خارق‌العاده و منحصر به فرد است. همچنین دارای سیستم Add Wash است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از روشن کردن لباسشویی، فهمیده باشید که چند تکه از لباس‌های کثیف را فراموش کرده باشید که داخل ماشین لباسشویی بگذارید.

 شرکت سامسونگ این مشکل را با در نظر گرفتن درب دوم روی درب اصلی حل کرده است. عملکرد این فناوری طوری است که حتی اگر ماشین لباسشویی در حین کار باشد می‌توانید از طریق درب دوم لباس‌های فراموش شده را اضافه کنید. 

لازم به ذکر است بدانید درب دوم تا زمانی که دیگ لباسشویی دمای آن کمتر از 50 درجه سانتی‌گراد باشد باز می‌شود وگرنه اگر به دمای بالاتر برسد درب قفل می‌شود (برای ایمنی بیشتر اینطور طراحی شده است). وجود این ویژگی‌های خاص در این کالای خاص موجب شده تا بیشتر افراد اقدام به خرید قسطی ماشین لباسشویی سامسونگ کنند.

خرید قسطی ماشین لباسشویی سامسونگ به چه صورت است؟

فروش قسطی ماشین لباسشویی سامسونگ به کسانی که قصد دارند آن را خریداری کنند این امکان را فراهم نموده است تا به صورت قسطی بدون نیاز به ضامن توسط چک یا سفته از سایت معتبر قسطی کلاب به محصول مد نظر شان دست یابند. 

خرید اقساطی، لوازم خانگی سامسونگ برای متقاضیان آن مقرون به صرفه تر است. فقط به عنوان پیش پرداخت 30 درصد از قیمت نقدی آن را پرداخت و مبلغ باقیمانده را توسط چک اقساط پرداخت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی mi 11 شیائومی

خرید قسطی گوشی mi 11 شیائومی
شرکت شیائومی یکی از برترین برندهای چینی است که محصولات متنوع و باکیفیتی دارد. برای خرید قسطی گوشی mi 11 شیائومی به بخش موبایل...

خرید یخچال فریزر هایسنس

خرید یخچال فریزر هایسنس
یخچال فریزر هایسنس ، یکی از کاربردی‌ترین لوازم خانگی‌های این برند به حساب می‌آید. افرادی که قصد خرید یخچال فریزر را دارند، به خوبی این برند...