خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 85 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 13:41:17

یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون در دنیا کمپانی سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 85 اینچ  به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 85 اینچ

فناوری تا بی نهایت

کمپانی سامسونگ یکی از قدرتمندترین برندهای دنیا می‌باشد که مرزهای فناوری و تکنولوژی را در هم تنیده است. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از تلویزیون‌های تولید شده توسر برند سامسونگ که 85 اینچ دارد مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 85 اینچ را دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

قدرت کامل در ساخت تلویزیون را مشاهده کنید!

در ساخت تلویزیون جدید سامسونگ از فناوری QLED استفاده شده است و همین امر سبب بالا رفتن کیفیت تصاویر و امکان پخش ویدیوهای 4K می‌باشد. شما با داشتن این تلویزیون جزئیات و نور بیشتری را خواهید دید و لذت بالاتری از از تماشای تلویزیون خود خواهید برد. پردازنده کوانتومی 4K سامسونگ تمام تصاویر را بهبود می‌بخشد و شما یک تصویر بی عیب و نقص را خواهید دید.

فناوری AVA

در تلویزیون‌های جدید سامسونگ تقویت کننده صدا بسیار استثنایی به کار رفته است. شما با فعال کردن این گزینه می‌توانید صدای فیلم پخش شده از تلویزیون را بدون هیچ اختلالی بشنوید و صداهای مزاحم در محیط هیچ مشکلی برای شما پیش نخواهد آورد.

دسترسی از راه دور

یکی از ویژگی‌های استثنایی که کمپانی سامسونگ به علت شیوع کرونا و ایجاد دورکاری در نظر گرفته است، امکان دسترسی به صفحه کامپیوتر به تلویزیون سامسونگ است. شما با وارد شدن به اکانت سامسونگ خود می‌توانید وارد صفحه مانیتور کامپیوتر خود شوید و تمام کارهای اداری و مهم خود را بدون انتقال اطلاعات انجام دهید.

 شما می‌توانید به تمام فایل‌های موجود در کامپیوتر شخصی خود دسترسی پیدا کنید و با استفاده از برنامه Microsoft Office 365بروی آن‌ها تغییر و تحول انجام دهید. با خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 85 اینچ از قسطی کلاب دیگر نگران دورکار شدن خود نباشید.

سایه‌های میلیاردی تلویزیون سامسونگ

با کمک تکنولوژی کوانتوم نقطه‌ای میلیاردها سایه و رنگ در تصویر خواهید داشت و تمام این نقاط کوانتومی مهیج‌ترین رنگ و کیفیت را در اختیار شما قرار خواهد داد. این تکنولوژی با نشان دادن ریزترین جزئیات و سایه‌ها تصاویر واقعی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

بازی‌های خود را با سرعت بیشتری تجربه کنید!

فعال کردن ارتقا دهنده بازی در تلویزیون جدید سامسونگ شبب می‌شود که سرعت تصاویر بازی به شدت افزایش پیدا کند. شما در هنگام بازی به هیچ گرفتگی و اختلالی برنخواهد خورد و بازی شما به روانی انجام خواهد شد. شما در هنگام بازی کردن با این تلویزیون جادویی حتی صحنه‌های تاریک را روشن‌تر از همیشه خواهید دید و صدایی با بهترین کیفیت را خواهید شنید. برای خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 85 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از بازی کردن خود نهایت لذت را ببرید.

طراحی بدون مرز

تلویزیون جذاب سامسونگ دارای طراحی بدون مرز در سه جهت است و شما با نصب آن بر روی دیوار هیچ مرزی مشاهده نخواهید کرد. تلویزیون جدید سامسونگ قابلیت بسیار ویژه‌ای دارد. شما با گرفتن عکس از تلویزیون و دیوار پشتی آن می‌توانید همان رنگ یا تصویر  بک گراند دیوار را بر روی تلویزیون بیاندازید و خانه خود را شبیه به سک سالن موزه کنید که بسیار مدرن است. برای خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 85 اینچ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 85 اینچ

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از وبسایت‌های فروش آنلاین در کشور است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. شما می‌توانید با ارائه چک یا سفته حتی بدون ضامن از لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 85 اینچ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید یخچال فریزر امرسان قسطی

خرید یخچال فریزر امرسان قسطی
برند امرسان یکی از بهترین برندهای ایرانی است که در سال‌های اخیر پیشرفت بارزی داشته و فروش بالایی را در دست داشته است. برای خرید...

خرید قسطی جاروبرقی اسنوا با چک

خرید قسطی جاروبرقی اسنوا با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی جاروبرقی اسنوا با چک یا سفته الکترونیکی به بخش جاروبرقی اسنوا در دسته بندی لوازم خانگی...