خرید قسطی ساینا

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:24:10

خودرو ساینا جز زیباترین خودروهای ایرانی می‌باشد. برای خرید قسطی ساینا به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک به یادماندنی را تجربه نمایید.


 خرید قسطی ساینا


ویژگی ظاهری خودرو ساینا

بعد از استقبال مردم از تیبا هاچ بک که اولین خودرو ملی سایپا بود، این شرکت تصمیم گرفت تا با ایجاد تغییراتی در آن، خودرویی مدرن تر و زیباتر را وارد بازار کند. این خودرو جدید که ساینا نام داشت، در سال 94 با قیمتی معقول وارد بازار شد. 

بسیاری معتقدند، که ماشین سواری ساینا ترکیبی از تیبا و پژو 405 است. اگر به دلیل رشد چشمگیر قیمت وسایل نقلیه و به خصوص ماشین سواری، قصد خرید قسطی ساینا را دارید، در ادامه همراه ما باشید.  

از آنجایی که طراحی بدنه تیبا بسیار قدیمی و خسته کننده به نظر می‌رسد، شرکت سایپا تصمیم گرفت تا در تولید ساینا طراحی اسپرت و جوان پسند ارائه کند. به شکلی که به جز درهای ورودی خودرو، در قطعات دیگر تغییراتی جزئی دیده می‌شود.

چراغ‌های این ماشین سواری مجهز به LED نیست، اما حالت اسپرت و گوشه‌های تیز آن نظر بسیاری را به خود جلب کرد. فاصله زیاد جلو پنجره و چراغ‌های خودرو یکی از نکات منفی خودرو ساینا محسوب می‌شود. این ماشین سواری با این که خودرویی اقتصادی به حساب می‌آید، اما از مواد پلاستیکی در قسمت سپر آن استفاده نشده است. اگر از کنار به این خودرو نگاه کنید، همان طراحی یکنواخت تیبا را مشاهده خواهید کرد.

یکی از ویژگی‌های مثبت خودرو سایند در مقایسه با تیبا، طراحی سپر عقب آن است. چرا که از جذابیت بیشتری برخوردار است و چراغ‌های قرمز رنگی که در گوشه‌ها وجود دارد، حالت زیباتری را به خودرو بخشیده است.

از دیگر ویژگی‌های مثبت ساینا پنهان شدن منبع اگزوز زیر سپر عقب خودرو است. این خودرو از نمای روبرو پیشرفتی قابل توجه به نسبت تیبا دارد. برای خرید اقساطی ساینا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی داخلی خودرو ساینا

کابین ساینا شباهت‌های بسیاری به خودرو تیبا داشته، اما در قطعاتی مانند داشبورد طراحی زیباتری را می توان مشاهده کرد. این ماشین سواری دارای یک نمایشگر لمسی است، که ساعت، تاریخ و درجه حرارت محیط را اطلاع می‌دهد. البته نمونه های جدیدتر آن دارای نمایشگر لمسی 7 اینچی است، که به صورت عمودی روی داشبورد خودرو نصب شده است.

از نکات مثبت در طراحی داخلی این خودرو، می‌توان به صندلی‌های نرم و راحت آن در جلو و عقب اشاره کرد. در ضمن صندلی‌ها به شکلی طراحی شده‌اند، که فردی با قد 180 سانتی متر هم فضای کافی برای جلو زانو خود داشته باشد. با خرید قسطی ساینا از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

فرمان هیدرولیکی ساینا با مواد پلاستیکی و خشک ساخته شده است و ابعاد آن کمی بزرگ به نظر می‌رسد. از آنجایی که در پوشش داخلی درب‌ها از پارچه و مواد نرم استفاده نشده است، احساس یک ماشین ارزان قیمت و بی کیفیت به سرنشین القا می‌شود. 

البته دستگیره درب‌ها خوش دست بوده و استفاده از آنها راحت است. ظرفیت صندوق ساینا، 420 لیتر است و به نسبت تیبا جادار تر می‌باشد. برای خرید اقساطی ساینا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قابلیت‌های رفاهی خودرو ساینا

• رینگ‌های اسپرت 14 اینچی

• شیشه‌ها عقب دودی

• قابلیت تنظیم برقی آینه‌های جانبی

• قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلویی خودرو

• دارای 4 بلندگو

شرایط خرید قسطی ساینا چیست؟

یکی از امکانات قسطی کلاب که در راستای رفاه مشتریان است، فروش قسطی خودرو می‌باشد. شما می‌توانید به خرید اقساطی ماشین سواری مورد نظر خود بپردازید. برای خرید اقساطی ساینا از سایت قسطی کلاب، دو روش وجود دارد. در روش اول شما می‌توانید تمام اقساط خود را به صورت اینترنتی بپردازید. 

اما حالت دیگری نیز وجود دارد که مشتری می‌تواند قسط اول خودرو را در هنگام تحویل گرفتن آن به مسئولین قسطی کلاب بپردازد و سپس هر ماه 3 روز قبل از موعد پرداخت قسط، پیامکی برای یادآوری به او ارسال می‌شود.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي خودرو تیبا 2 با چک

خرید اقساطي خودرو تیبا 2 با چک
خرید قسطی خودرو تیبا 2 با توجه به تورم و شرایط حال حاضر کشور برای کسانی که خودرو ندارند یک فرصت بسیار مناسب می باشد. برای خرید...

خرید اقساطی تیبا 2

خرید اقساطی تیبا 2
خودرو یکی از وسایل نقلیه بسیار مهم و اساسی در جامعه است که در هنگام خرید آن باید توجه ویژه‌ای به مشخصلات فنی آن داشته باشید. اگر...