خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا

تاریخ انتشار:
1403/2/15 13:49:53

برند اسنوا یکی از بهترین مارک‌های ایرانی است که محصولات متنوع و جذابی دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا


تلویزیون هوشمند اسنوا 55 اینچ 4K

در این بلاگ قصد داریم تا در مورد تلویزیون هوشمند اسنوا با سایز 55 اینچ و با مدل 55SA560U توضیحاتی را بیان کنیم. اندازه 55 اینچ برای یک سالن متوسط خانگی مناسب است. این تلویزیون از طراحی بدون فریم و شیکی برخوردار می‌باشد و دارای نمایشگر فلت است. 

به علاوه قابلیت استفاده از فناوری LED را دارد. رزولوشن این نمایشگر برابر با1080×1920 پیکسل می‌باشد. این دستگاه قادر است تصاویر را با کیفیت 4k و اولترا HD نمایش دهد. از نظر نسبت تصویر، محتواها در این تلویزیون با سایز استاندارد 16:9 نمایش داده می‌شود. قابلیت خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا در قسطی کلاب فراهم شده است.

این تلویزیون از پنلی با ساختار IPS ساخته شده که یک دید با زاویه 178 درجه فراهم می‌سازد. زمان پاسخ دهی در این تلویزیون برابر با 5 میلی ثانیه است و دارای قابلیت HDR می‌باشد، همچنین مصرف انرژی در حالت عادی تنها 120 وات است. 

از نظر صدا نیز، این تلویزیون دارای اسپیکر دو کاناله و توان کلی صدای خروجی 30 وات می‌باشد و از سیستم‌های صوتی دالبی دیجیتال (Dolby Digital) و خروجی صدای فراگیر و کواکسیال پشتیبانی می‌کند. محل قرارگیری بلندگوها در پایین قاب است. با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا کیفیت واقعی صدا را تجربه نمایید.

امکانات و قابلیت‌های ویژه

به علاوه دارای یک رابط هوشمند از نوع اندروید نسخه 9 می‌باشد و یک پردازنده چهار هسته‌ای دارد. به علاوه از یک دوربین در حالت آماده برخوردار است، همچنین این تلویزیون دارای قفل والدین می‌باشد.

به علاوه از یک گیرنده دیجیتال برخوردار است و مجهز به تیونر DVB-T2 می‌باشد. با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا از یک تلویزیون هوشمند با امکانات و تجهیزات مناسب برخوردار شوید.

امکانات زیادی در این دستگاه تلویزیونی وجود دارد. برای مثال قابلیت ضبط برنامه یا (PVR) کمک می‌کند تا بتوانید تمامی برنامه‌های مورد علاقه‌تان را بر روی حافظه داخلی دستگاه که 8 گیگابایت است، ضبط نمایید. قابلیت دیگر این دستگاه، شامل پشتیبانی از ماشین زمان یا تایم‌شیفت (Time Shift) است. با خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا قادر خواهید بود تا صحنه‌های مورد نظر خود را ذخیره نمایید.

به کمک این قابلیت می‌توانید در حین تماشای این تلویزیون، به لحظات قبلی بازگردید و حتی آنها را ضبط نمایید. این دستگاه دارای قابلیت پشتیبانی از برنامه راهنمای الکترونیک یا EPG است.

Teletext نیز به شما کمک می‌کند تا بتوانید اطلاعات روزانه و مورد نیاز خود را از طریق سامانه در تلویزیون مشاهده نمایید. با کمک قابلیت اسکرین میرورینگ (Screen mirroring) می‌توانید محتویات نمایشگر موبایل خود را بر روی تلویزیون ببینید.

درگاه‌های ارتباطی

این دستگاه تلویزیونی دارای دو درگاه از نوع USB 2.0 و سه درگاه HDMI است. همچنین مجهز به درگاه‌های کامپوزیت (Composite) و کامپوننت (Component) می‌باشد. به علاوه از اتصال بی‌سیم Wi-Fi برخوردار است، همچنین، دارای یک پورت شبکه یا (LAN) می‌باشد. 

دارای ورودی آنتن، خروجی صدای دیجیتال کواکسیال و خروجی هدفون است. از از خروجی صدا (ARC) نیز پشتیبانی می‌کند و یک ریموت کنترلی دارد. علاوه بر داشتن پایه رومیزی، قابلیت اتصال به دیوار دارد. 

پیشنهاد خرید اقساطی تلویزیون هوشمند اسنوا

برای داشتن یک تلویزیون باکیفیت و مقرون به صرفه، به قسطی کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی برخوردار شوید. از طریق یکی از روش‌های موجود در سایت اقدام به گرفتن وام نمایید و این تلویزوین را سفارش دهید. به علاوه، به کمک بای‌چک، پارسیان و صنعت و معدن و با شرایط تخصصی هر کدام از آنها می‌توانید آنلاین خرید نمایید و اقساطی پرداخت کنید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تلویزیون هوشمند اسنوا از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ظرفشویی امرسان با سفته

خرید اقساطی ظرفشویی امرسان با سفته
برای خرید اقساطی ظرفشویی امرسان با سفته به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

لوازم آشپزخانه

لوازم آشپزخانه
در دنیای امروز با توجه به شرایط زندگی افراد، همه نیاز به سرعت عمل و کاهش اتلاف وقت دارند، به همین منظور هر روز شاهد طراحی و ارائه محصولات....