خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 50 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/13 19:50:54

برند اسنوا بهترین و باکیفیت‌ترین تلویزیون ایرانی را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 50 اینچ به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 50 اینچ


بررسی تلویزیون اسنوا

برند ایرانی اسنوا در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند. یکی از تولیدات مهم این شرکت ایرانی، تلویزیون‌های مدرن و هوشمندی است که به بازار ارائه می‌شود. 

در این وبلاگ می‌خواهیم یکی از این محصولات فوق‌العاده این شرکت را که البته هوشمند نیست، با مدل SLD-50SA260U به شما معرفی کنیم. این تلویزیون 50 اینچ سایز دارد و برای یک سالن خانگی متوسط مناسب می‌باشد. قابلیت خرید قسطی تلویزیون اسنوا 50 اینچ در قسطی کلاب فراهم شده است.

تلویزیون اسنوا مدل SLD-50SA260U

تلویزیون SLD-50SA260U از تکنولوژی صفحه فلت LED برخوردار می‌باشد. این تلویزیون قادر است تصاویر را با کیفیت Ultra HD و 4K نمایش دهد. رزولوشن موجود در این تلویزیون 2160 در 3840 پیکسل می‌باشد. 

این تلویزیون قابلیت هوشمند بودن و یا پشتیبانی از فناوری سه بعدی را ندارد، ولی از یک تیونر DVB-T2 برخوردار است که به کمک آن می‌توانید تمامی شبکه‌های استانی را مشاهده نمایید، همچنین قابلیت استفاده از کنسول‌هایی را دارید که از کیفیت 4K پشتیبانی به عمل می‌آورند، بنابراین نقشی مکمل برای گیمرهای حرفه‌ای دارد.

درگاه‌های ارتباطی

این تلویزیون دارای دو درگاه USB و سه درگاه HDMI می‌باشد. با کمک گذرگاه‌ها و پورت‌های USB و HDMI در این تلویزیون، می‌توانید انواع و اقسام هاردهای اکسترنال، فلش مموری، لپ‌تاپ‌ها و یا پخش کننده صوتی خود را به تلویزیون متصل نمایید.

خروجی هدفون و درگاه کامپوزیت به شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای مناسب داشته باشید، همچنین ورودی آنتن در این درگاه‌ها قرار دارد. با خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 50 اینچ قادرید تا همه دستگاه‌های جانبی خود را به تلویزیون متصل نمایید!

مشخصات صوتی و تصویری

رنگ این دستگاه مشکی می‌باشد و قادر است تا تصاویر را با نسبت 16:9 در اختیار بینندگان قرار دهد. از طرفی، این تلویزیون مجهز به پنل IPS می‌باشد، بنابراین اگر با کمی زاویه رو به روی تلویزیون بنشینید، می‌توانید محتوای آن را به خوبی مشاهده نمایید.

از نظر سیستم صوتی، این تلویزیون از دو بلندگوی 15 وات برخوردار است، بنابراین قدرت کلی صدا در این دستگاه 30 وات می‌باشد. این بلندگوها در پایین قاب این تلویزیون جاسازی شده است، همچنین از تکنولوژی صدای دالبی و صدای فراگیر Surrounds، پشتیبانی به عمل می‌آورد. به علاوه به فناوری تقویت سیگنال دریافتی مجهز است. با خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 50 اینچ کیفیت واقعی را در مشاهده تصاویر تجربه نمایید!

قابلیت‌ها و امکانات ویژه

این تلویزیون از قابلیت‌های ویژه‌ای نیز برخوردار می‌باشد. اتصال به گوشی همراه، توسط قابلیت MHL، وجود راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها یا قابلیت EPG، قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی یا PVR از جمله امکانات جانبی این تلویزیون است. علاوه بر این، این تلویزیون دارای درجه کیفی A+ می‌باشد. این تلویزیون را می‌توانیدبه صورت گذاشتن بر روی پایه استفاده نمایید و هم قابلیت اتصال به دیوار دارد. 

در ساخت این دستگاه از پنل باکیفیت VA استفاده شده و طراحی خاص و منحصر به فرد بدون قاب دارد. با خرید قسطی تلویزیون اسنوا 50 اینچ منزل زیبای خود را با یک تلویزیون مینیمالیستی و بی‌حاشیه مزین کنید!

مزایا و نکات مثبت تلویزیون اسنوا SLD-50SA260U

در این تلویزیون از امتیازات و مزایای خاصی برخورداریم که برخی از آنها در زیر بیان شده است. با خرید اقساطی تلویزیون اسنوا 50 اینچ یک تجربه رضایت‌بخش از خریدتان داشته باشید!

• کیفیت عالی صدا

• کیفیت نسبی بدنه

• کیفیت تصویر

• گستردگی سطح دینامیک تصویر

• عمق بسیار عالی رنگ مشکی

• کالیبره دقیق‌‌ تصویر

• کیفیت ساخت

• پشتیبانی عالی در نصب دستگاه

• صفحه بزرگ

پیشنهاد خرید اقساطی تلویزیون اسنوا

برای تهیه این تلویزیون مناسب و با کیفیت عالی می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه فرمایید و از خدمات فروش نقدی یا اقساطی لوازم خانگی در این فروشگاه برخوردار شوید.

از طریق یکی از لیزینگ‌های موجود در سایت، درخواست اعتبار اقساطی نمایید، وام بگیرید و این تلویزیون استثنایی را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تلویزیون اسنوا 50 اینچ از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون هیمالیا 50 اینچ

خرید قسطی تلویزیون هیمالیا 50 اینچ
برند هیمالیا علاوه بر تولید یخچال فریزر به طراحی و تولید تلویزیون نیز پرداخته است. برای خرید قسطی تلویزیون هیمالیا 50 اینچ به بخش تلویزیون...

خرید قسطی مبلمان سلطنتی

خرید قسطی مبلمان سلطنتی
اگر قصد خرید قسطی مبلمان سلطنتی با شرایطی آسان و مطمئن را دارید، به بخش مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...