خرید قسطی ژنراتور رونیکس

تاریخ انتشار:
1403/2/26 07:28:32

ژنراتور یکی از مهم‌ترین وسایل در امور اداری و کارخانه‌ها می‌باشد. برای خرید قسطی ژنراتور رونیکس به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مرلجعه نمایید.

خرید قسطی ژنراتور رونیکس

موتور برق رونیکس (Ronix)

ژنراتور یا موتور برق رونیکس (Ronix) مطابق با آخرین استانداردها و در توان‌های مختلف 800، 2800 و 6000 وات تولید می‌شود. ژنراتورهای بنزینی شرکت رونیکس متناسب با نوع و مدل، برای مصارف صنعتی، کارگاهی، عمومی و خانگی مناسب هستند. بدنه باکیفیت، حجم و اندازه کم و کارکرد بدون لرزش و ارتعاش، از نقاط قوت خرید قسطی ژنراتور رونیکس محسوب می‌شود. منبع تامین انرژی ژنراتورهای شرکت Ronix بنزین می‌باشد. 

مهمترین مشخصات ژنراتور رونیکس

توان و قدرت بالا، یکی از ویژگی‌های مهم خرید اقساطی ژنراتور رونیکس به شمار می‌رود. ژنراتورهای رونیکس بسته به نوع استفاده و نحوه کاربری، در توان‌های 800/2800/6000 وات به خریداران ارائه می‌گردند. ژنراتور 800 وات با یک موتور تک سیلندر دو زمانه راه اندازی می‌شود. همچنین، فرآیند استارت خوردن این مدل به صورت دستی یا هندلی صورت می‌گیرد. موتور برق بنزینی 2800 وات توسط یک موتور چهار زمانه شروع به کار می‌کند. ضمنا، ژنراتور مدل 6000 وات با یک موتور دو زمانه روشن می‌شود.

بهره مندی از بدنه باکیفیت و مقاوم، از دیگر مشخصات حائز اهمیت خرید قسطی ژنراتور رونیکس تلقی می‌گردد. بدنه و ساختار این محصول از آلیاژهای بادوام و باکیفیت تولید شده است. همچنین، به منظور افزایش میزان استحکام موتور برق در شرایط کاری پر تنش، بدنه دستگاه با فریم ضد لرزش فلزی تقویت گردیده است. علاوه بر این، ژنراتورهای بنزینی شرکت رونیکس به سیستم قطع کن حفاظتی سریع و فیوز ایمنی مجهز شده است. این ویژگی در افزایش ضریب ایمنی و امنیت کاربر نقش بسزایی ایفا می‌نماید. ضمنا، موتور برق رونیکس بر اساس استانداردهای جهانی ایمنی (GS) به مرحله تولید می‌رسد.

سایر ویژگی‌های موتور برق Ronix

سیستم هشدار دهنده کمبود روغن و برخورداری از ولت متر آنالوگ دقیق را می‌توان از دیگر مشخصات ژنراتور بنزینی Ronix برشمرد. بهره مندی دستگاه از ولت متر آنالوگ، امکان نمایش دقیق میزان اختلاف پتانسیل خروجی را به راحتی فراهم می‌آورد. همچنین، در ساختار این مدل موتور برق بنزینی، از آرمیچر و بالشتک مسی استفاده شده است. این ویژگی در افزایش میزان اثر بخشی عملکرد دستگاه تاثیر مطلوبی برجای می‌گذارد. برای خرید اقساطی ژنراتور رونیکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دستگاه Ronix Gasoline Generator از مخزن سوخت با گنجایش مناسبی بهره می‌برد. گنجایش مخزن سوخت ژنراتورهای با توان 800 و 2800 وات به ترتیب برابر با 4.5 و 15 لیتر برآورد شده است. این امر قابلیت کارکرد موتور برق را با حداکثر توان، برای مدت زمان 6.5 تا 8.5 ساعت امکان پذیر ساخته است. ضمنا، ژنراتور مدل 6000 وات دارای مخزن با گنجایش 25 لیتر می‌باشد. مدت زمان کارکرد این مدل با حداکثر توان و قدرت برابر با 12 ساعت اعلام شده است.

ژنراتورهای بنزینی شرکت رونیکس از ابعاد، اندازه و حجم جمع و جور و بهینه‌ای برخوردار هستند. این امر سهولت در جابجایی و حمل و نقل دستگاه را برای کاربران در پی داشته است. در ضمن، ظرفیت سیلندر ژنراتور 800، 2800 و 6000 وات به ترتیب برابر با 63، 196 و 389 CC می‌باشد. کارکرد با جریان برق 220 ولت و فرکانس کاری 50 هرتز، مجهز به سوئیچ قطع برق در مواقع بروز بار اضافی، مناسب برای استفاده در فضاهای بسته به علت لرزش و سطح صدای پایین و کیفیت ساخت بالا، دیگر مشخصات خرید قسطی ژنراتور رونیکس را شامل می شود. 

نحوه خرید اقساطی ژنراتور رونیکس

خرید اقساطی ژنراتور برند رونیکس از طریق فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به مرحله اجرا درآمده است. خریداران به منظور آگاهی بیشتر از جزئیات و شرایط این طرح می توانند به وب سایت www.Ghesticlub.com مراجعه نمایند. ضمنا، در این فروشگاه آنلاین، علاوه بر طرح‌های خرید قسطی، امکان تهیه انواع تجهیزات و ملزومات، به صورت نقدی نیز وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی دریل رو نیکس

خرید قسطی دریل رو نیکس
یکی از ابزارهای برقی مهم و اساسی بی شک دریل می‌باشد. برای خرید قسطی دریل رو نیکس به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت...

خرید آبسردکن ایستکول قسطی

خرید آبسردکن ایستکول قسطی
در هر محیط کاری یا آزمایشگاهی وجود یک آبسردکن ضروری است؛ چه بهتر که این آبسردکن از یک برند معتبر مانند ایستکول خریداری شود تا طول عمر بالاتری ....