خرید اقساطی رانا پلاس

تاریخ انتشار:
1403/2/20 18:13:17

یکی از خودروهای باکیفیت و زیبای ایران خودرو، خودروی رانا پلاس است. برای خرید اقساطی رانا پلاس به بخش وسایل نقلیه در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی رانا پلاس


بررسی خودرو رانا پلاس

افرادی که خرید قسطی رانا پلاس را دارند باید در مورد این مدل خودرو اطلاعاتی داشته باشند. رانا پلاس یکی از محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو می‌باشد. این شرکت خودرو سازی محصولات مختلف و متنوعی را تولید می‌کند. در ابتدای دهه 90 شمسی برای اولین بار از خودروی رانا رونمایی کرد. رانا در کنار سمند که محصول ایران خودرو بود و تیبا به عنوان خودروهای ملی شناخته می‌شوند.

تفاوت‌هایی رانا و رانا پلاس

رانا پلاس با رانای معمولی تفاوت‌هایی دارد به همین دلیل پسوند پلاس به آن اضافه شده است. رانا پلاس در سال 98 برای اولین بار رونمایی شد و سپس در ابتدای سال 99 به فروش رسید. 

تغییرات صورت گرفته در رانای معمولی که سبب شده رانا پلاس تولید شود خیلی چشمگیر نیست. این تغییرات بیشتر در طراحی خودرو بوده و در مشخصات و ویژگی‌های فنی خودروی رانا تغییراتی اندکی به وجود آمده است. از جمله مهم‌ترین تفاوت‌های مهمی که رانا پلاس با مدل معمولی خود دارد؛ داشتن دنده اتوماتیک در بعضی از مدل‌ها و تغییر در مقاومت فن رادیاتور می‌باشد. 

از جمله مهم ترین تفاوت‌هایی که بین رانای معمولی و پلاس وجود دارد؛ شکل ظاهری چراغ‌های عقب و جلوی ماشین می‌باشد. در رانا پلاس طراحی پنجره و همچنین قالپاق تغییر کرده و آنتن رادیو نیز اضافه شده است. همچنین باید گفت طرح داشبورد و صندلی‌ها نیز تغییر کرده و به رادیو امکان بلوتوث اضافه شده است. برای خرید اقساطی رانا پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

0البته باید توجه داشته باشید مواردی که به آن‌ها اشاره شد تنها تفاوت‌های رانا پلاس و معمولی نمی‌باشد، بلکه این دو خودرو تفاوت‌های جزئی دیگری نیز دارند. رانا پلاس با توجه به قیمت خود و همچنین امکانات فراوانی که دارد می‌تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها، برای خرید نقدی خودرو باشد. 

مشخصات و ویژگی‌های فنی رانا پلاس

اگر می‌خواهید خرید قسطی خودرو رانا پلاس را انجام دهید حتما باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این محصول آشنایی داشته باشید. حداکثر سرعت این خودرو حدود 189 کیلومتر بر ساعت است و شتاب صفر تا 100 آن نیز 12 ثانیه می‌باشد. این خودرو 4 سیلندر می‌باشد و حجم موتور آن نیز 1587 سی سی است. قدرت این ماشین 105 اسب بخار و گشتاور آن نیز 142 نیوتن متر می‌باشد. برای خرید اقساطی رانا پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

البته مدل‌هایی که 6 دنده دارند دارای قدرت 113 اسب بخار و همچنین گشتاور 144 نیوتن متر می‌باشند. کلاس بدنه آن سدان و نوع سوخت مصرفی آن بنزین می‌باشد. این ماشین ظاهری مشابه با 206 SD دارد. سیستم فرمان این خودرو در مدل‌های 5 دنده، هیدرولیکی و در مدل‌های 6 دنده برقی می‌باشد. ترمز جلوی ماشین دیسکی و ترمز عقب آن کاسه‌ای می‌باشد. استاندارد آلایندگی این ماشین یورو 5 است. یکی دیگر از امکاناتی که رانا پلاس دارای آن می‌باشد سیستم کروز کنترل می‌باشد.

چگونگی خرید قسطی رانا پلاس

سایت قسطی کلاب امکان خرید قسطی خودرو رانا پلاس را برای شما فراهم کرده است. این سایت کار فروش قسطی خودروهای دیگر را نیز انجام می‌دهد. شما برای خرید اقساطی ماشین سواری مورد علاقه خود می‌توانید از شرکت‌های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید و به کمک اعتباری که دریافت کردید خرید خود را انجام دهید. 

البته باید توجه داشته باشید وسایل نقلیه مانند رانا پلاس می‌توانند گزینه خوبی برای خرید نقدی نیز باشند، زیرا این خودرو دارای قیمت مناسب و معقولی است. همچنین باید گفت خرید قسطی رانا پلاس پروسه کوتاه تری دارد و به شما کمک می‌کند ماشین خود را سریع‌تر تحویل بگیرد. با خرید اقساطی رانا پلاس از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي خودرو تیبا 2

خرید اقساطي خودرو تیبا 2
یکی از خودروهای باکیفیت و مقرون به صرفه خودروسازی سایپا مدل تیبا است. برای خرید اقساطي خودرو تیبا 2 به بخش وسایل نقلیه در سایت...

خرید اقساطی خودرو تیبا 2 با چک

خرید اقساطی خودرو تیبا 2 با چک
خرید قسطی خودرو تیبا 2 یک روش کاملا هوشمندانه و اقتصادی است که افراد را به سمت اهداف خود سوق می دهد. برای خرید اقساطی به بخش...