خرید اقساطی یخچال پارس

تاریخ انتشار:
1403/2/24 15:49:15

یکی از یخچال‌های پرفروش ایرانی از برند موفق پارس است. برای خرید اقساطی یخچال پارس به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال پارس


یخچال پارس، محصول درجه یک ایرانی

پارس از تولیدکنندگان قدیمی یخچال در ایران است که لوازم خانگی بسیار با کیفیت به بازار ارائه می‌دهد. در سال‌های اخیر با ورود نمونه‌های خارجی کمی از شکوه و عظمت این برند ایرانی در بازارهای داخلی کاسته شد، اما خوشبختانه پارس در مدت زمانی کوتاه، شکوه برند خود را پس گرفته و در بازار داخلی زبانزد است. خوب است بدانید که شرکت کارخانجات پارس، تا سال 1381 فقط به تولید یخچال فریزر اقدام می‌کرد، اما امروزه لباسشویی نیز جزو تولیدات این برند محبوب ایرانی است.

خرید قسطی یخچال پارس از امکاناتی است که در قسطی کلاب وجود دارد. شما می‌توانید از بین انواع لوازم خانگی، این یخچال محبوب را بشناسید و به خرید اقساطی یخچال پارس اقدام نمایید. با ما همراه باشید تا با جزئیات محصولات تولیدی پارس بیشتر آشنا شوید. در ادامه مجموعه پرطرفدار قسطی کلاب برای خرید اقساطی یخچال پارس نیز به شما معرفی خواهد شد. 

امکانات یخچال پارس

تنوع محصولات تولیدی پارس بسیار بالا است و برند پارس برای اکثر نیازهای کاربران، مدل‌هایی مختلف تولید می‌کند و ارائه می‌دهد. یخچال فریزر‌های کوچک و بزرگ، یخچال‌های فریزر بالا و یخچال فریزر کمبی بخشی از تولیدات این شرکت ایرانی پرآوازه است. که می‌توانید جهت خرید قسطی یخچال پارس از قسطی کلاب اقدام کنید. 

در یخچال فریزر پارس از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. امکاناتی همچون پنل لمسی، دستگیره‌های آسان بازشو، استفاده از چیلر و کابین و فریزر نوفراست از قابلیت‌هایی است که یخچال فریزر مدل جدید را با نمونه‌های قبلی متفاوت کرده است. 

یخچال پارس

محصولات دوقلوی پارس، در 3 مدل تولید می‌شوند. در این 3 مدل تولید شده، امکاناتی ظاهری و قابلیت‌هایی داخلی وجود دارد. یخچال دوقلوی پارس 1700 و 1700i و مدل بوران جزو مدل‌های پر فروش و جدید پارس است که با استقبال خوبی هم روبرو شده است. یخچال دوقلو پارس مدل بوران جزو آخرین مدل تولیدی کارخانجات پارس است. که نسبت به مدل‌های پیشین، قابلیت‌هایی به روز و کارآمدتر دارد. برای خرید اقساطی یخچال پارس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ویژگی‌های بکار رفته در یخچال پارس

•محصولات ارائه شده توسط پارس، بدون برفک هستند و با پارس دیگر نگران برفک زدن یخچال خود نباشید. برفک زدایی این محصولات به صورت خودکار انجام می‌شود.
•وجود نمایشگر لمسی ال سی دی از مشخصه‌های دیگر یخچال‌های پارس هستند.
•در صورت باز ماندن درب، به شما هشدار داده می‌شود. که یخچال پارس در این مورد نیز از بقیه رقیبان جا نمانده است.
•از لامپ LED برای روشنایی داخل یخچال استفاده می‌شود.
•جهت بهبود جریان هوای داخل محفظه یخچال و جلوگیری از بو گرفتن مواد غذایی، از سیستم گردش هوای فراگیر استفاده می‌شود.
•محصولات پارس اعم از یخچال دارای قفل کودک هستند.
•جهت تسریع خنک کردن و فریز مواد غذایی، از سیستمی به نام سرمایش داخلی در محفظه استفاده می‌شود. 

خرید از قسطی کلاب

اگر به دنبال خرید اقساطی یخچال و یا هر یک از محصولات پارس هستید می‌توانید روی فروشگاه قسطی کلاب حساب کنید. خرید قسطی یخچال پارس از امکانات بی‌نظیری است که این مجموعه در اختیار مشتریان واقعی لوازم خانگی قرار داده است. با قسطی کلاب می‌توانید در کنار داشتن وسیله مورد نیاز، بدون هیچگونه سختی، هزینه آن را بپردازید. 

یخچال برند پارس

اگر با وجود قیمت‌های سر به فلک کشیده لوازم خانگی، توان پرداخت هزینه نقدی آن را ندارید. خوب است تا از امکانات و شرایط پیش روی خود برای خرید اقساطی یخچال بهره ببرید. فروش قسطی یخچال پارس، به صورت اقساطی و به صورت چند مرحله‌ای انجام می‌گیرد. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی یخچال پارس به وبسایت قسطی کلاب سری بزنید تا با جزئیات بیشتر این فرصت طلایی آشنا شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی سونی

لوازم خانگی سونی
یکی از برندهای معروف و قدیمی در زمینه تولید لوازم خانگی شرکت سونی است که جزو برترین شرکت های تولید کننده تلویزیون است. برای خرید...

خرید ماشین ظرفشویی قسطی دوو

خرید ماشین ظرفشویی قسطی دوو
ماشین ظرفشویی یکی از کاربردی ترین وسیله های خانگی به حساب می آید. این روزها افراد زیادی از این کالا استفاده می کنند. یکی از برندهای خوبی که...