خرید قسطی یخچال پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/15 05:53:24

برند پاکشوما یکی از بهترین مارک‌های داخلی می‌باشد که دارای محصولات متنوعی می‌باشد. برای خرید قسطی یخچال پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی یخچال پاکشوما

بررسی یخچال فریزر پاکشوما

یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی مورد نیاز در هر منزل، یخچال فریزر می‌باشد. برندهای مختلفی از یخچال و فریزر وجود دارد که، هر کدام مزایای مختص به خود را دارند. اما در میان بهترین برندهای تولید کننده یخچال و فریزر که از زمان‌های قدیم، در میان مردم محبوبیت داشته است، برند پاکشوما می‌باشد. یکی از جدیدترین محصولات پاکشوما، یخچال و فریزر چهار درب است که دارای فناوری جدیدی می‌باشد.

در این مقاله سعی می‌کنیم این شرکت و محصولاتش را برایتان توصیف کنیم و با اطلاعات بیشتری نسبت به خرید آن اقدام نمایید. شما می‌توانید نسبت به خرید قسطی یخچال پاکشوما در قسطی کلاب اقدام نمایید.

برای نگهداری مواد غذایی به مدت طولانی باید از فریزر استفاده کنید، همچنین جهت کاهش رشد میکروب در مواد غذایی استفاده از فریزر بسیار ضروری می‌باشد. اکثر افراد با کلیه لوازم پاکشوما آشنا هستند، از زمان‌های قدیم یکی از بهترین برندهای موجود در بازار پاکشوما بوده که آغاز کار خود را با تولید ماشین ظرفشویی نیمه اتوماتیک شروع کرده است.

امروزه پاکشوما کلیه لوازم‌های ضروری در منزل، نظیر: ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، جاروبرقی، کولر و موارد دیگر را به آخرین فناوری روز دنیا مجهز کرده است. برای خرید یخچال، باید به مدل و برند آن دقت کنید. با خرید اقساطی یخچال پاکشوما از قسطی کلاب یک خرید پرسود را تجربه کنید.

اگر دقت کرده باشید در صورتی که شرایط مساعد در یخچال فراهم نباشد، میوه و سبزیجات، تازگی خود را دست می‌دهند و حتی ممکن است سلامت اولیه را نداشته باشند. با توجه به اهمیت این موضوع، انتخاب یخچال و فریزر برند پاکشوما، کلیه نیازهای یک مشتری را پاسخ می‌دهد. نیمی از مشکلات افراد با توجه به اینکه امروزه امکان خرید اقساطی یخچال و فریزر پاکشوما وجود دارد، کاهش پیدا کرده است. 

تاریخچه شرکت پاکشوما

شرکت پاکشوما کار خود را در سال 1354 شروع کرده و همانطور که برایتان گفته شد، اولین تولید، ساخت ماشین‌های لباسشویی نیمه اتومات بوده است که به مرور زمان در سال 1376 مشغول به تولید لوازم تمام اتوماتیک کرده است. شرکت پاکشوما در شهرک صنعتی محمود آباد قم با وسعت 100000 متر مربع می‌باشد، همچنین دارای یک انباری اختصاصیبه اندازه 30000 متر مربع برای تولید انواع قطعات واقع شده است.

البته مساحت گفته شده در سال‌های بعدی درحال افزایش بوده است تا به مساحت 200000 متر مربع رسید. امروزه یکی از بزرگترین مراکز تولید لوازم خانگی در خاورمیانه تبدیل شده است.

مدت زمان کارکرد محصولات پاکشوما بسیار بالا است و دارای بازدهی عالی می‌باشد. از جمله ویژگی‌های بسیار عالی شرکت پاکشوما موارد زیر می‌باشد: طراحی بسیار زیبا و براق محصولات باعث شده که طراحی بی‌نظیری به دکوراسیون داخلی منزل شما می‌دهد، همچنین تمام محصولات دارای موتور قدرتمند با قیمت بسیار مناسب می‌باشد. با خرید قسطی یخچال پاکشوما از قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

خرید اقساطی یخچال پاکشوما چگونه می‌باشد؟

با توجه به افزایش نرخ دلار و هزینه‌ها، توانایی افراد در خرید لوازم خانگی به صورت نقد کمتر شده است. امروزه امکان خرید اقساطی یخچال و فریزر پاکشوما وجود دارد به طوری که شما می‌توانید بدون پیش پرداخت و اقساط 36 ماهه از این امتیاز برخوردار شوید. 

در طرح فروش قسطی یخچال شما دارای امکانات منحصر به فردی هستید، بدین صورت که می‌توانید انواع مختلفی از یخچال و فریزر را مشاهده کنید و در میان آنها یکی از مدل‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید به صورت اقساط کنید. برخی ویژگی‌های یخچال فریزرهای پاکشوما مزیت‌های زیر می‌باشد:

_ سیستم عیب یاب هوشمند

_ برفک زدایی به صورت خودکار

_ جریان هوا به صورت چندگانه

_ دارای قفل ایمنی

_ سیستمی جهت انجماد سریع

_ دارای طبقاتی از جنس شیشه نشکن و بسیار مقاوم

_ دارای ظاهری بسیار شیک 

خرید قسطی یخچال پاکشوما

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین کالا در ایران می‌باشد که محصولات خود را به صورت آنلاین و اقساطی به فروش می‌رساند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب یک لیزینگ، اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید و از خرید خود لذت ببرید. برای خرید اقساطی یخچال پاکشوما به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی با چک

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی با چک
برند ال جی برندی شناخته شده و موفق در حوزه لوازم خانگی است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی با چک به بخش...

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 50 اینچ

خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 50 اینچ
برند جی پلاس بهترین محصولات خانگی ایرانی را دارد. برای خرید قسطی تلویزیون جی پلاس 50 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...