خرید اقساطی ps4 slim

تاریخ انتشار:
1403/3/1 13:50:46

کنسول بازی پلی استیشن 4 جز پرفروش‌ترین محصولات برند سونی می‌باشد. برای خرید اقساطی ps4 slim به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی ps4 slim


خرید قسطی PS4 اسلیم

سونی در یک اقدام جسورانه برای كاهش قیمت، اقدام به عرضه PS4 اسلیم نمود. سونی در کنسول پلی استیشن 4 از نظر زیبایی و ظاهر تفاوت‌هایی را نسبت به پلی استیشن 4 لحاظ کرده است. اگرچه از نظر عملکرد و مشخصات سخت افزاری این دو پلی استیشن با هم برابری دارند، ولی از نظر طراحی، سایز کوچک‌تری دارد. انرژی کمتری مصرف می‌کند و در زمان فعالیت سر و صدای کمتری هم تولید می‌نماید. قابلیت خرید اقساطی ps4 slim در قسطی كلاب فراهم شده است.

ظاهر كنسول PS4 اسلیم

این محصول دارای یک رم 8 گیگابایتی است. به اندازه یک ترابایت هارد دیسک دارد و از بلوتوث و وای فای نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. ابعاد این کنسول برابر با 265 × 39 × 288 میلی‌متر مکعب و وزن آن معادل 2.1 کیلوگرم است. 

ظاهر زیبا و طراحی زاویه دار آن مشهود است. در نیمه پایینی این کنسول نیز با دو دکمه مخصوص به خاموش و روشن شدن و در آوردن سی دی مواجه هستید، همچنین دو پورت مخصوص AUX و USB‏ در این کنسول موجود است.

در جلوی كنسول دو پورت از نوع USB 3.0 با كمی فاصله نسبت به همدیگر، قرار دارند. یكی از آنها در سمت راست و دیگری در نزدیک دیسک قرار دارد درحالی كه در پشت دستگاه هیچ پورتی نمی‌بینید. 

البته شكاف مربوط به دسترسی به هارد دیسک در این قسمت وجود دارد. به علاوه، سوكت مخصوص برق، پورت اتصال دوربین و جک شبكه اترتت هم در پشت كنسول، تعبیه شده است. با خرید قسطی ps4 slim بازی‌های خاطره انگیزی با دوستانتان داشته باشید!

ویژگی‌های كنسول PS4 اسلیم

از جمله امتیازات این کنسول توانایی پخش تصاویر با قابلیت HDR می‌باشد. متاسفانه این کنسول قادر نیست تا از بلوری با کیفیت 4K پشتیبانی به عمل بیاورد، ولی اگر تلویزیون شما دارای قابلیت تماشای تصاویر با كیفیت 4K باشد و قابلیت HDR داشته باشد، چیزی را از دست نخواهید داد.

همانطور که گفتیم صدای این کنسول نسبت به پلی استیشن 4 بسیار کمتر است و علت این امر در زمان چرخش سی دی می‌باشد. این كنسول در مقایسه با PS4 برق کمتری مصرف می‌کند و انرژی در آن بهینه سازی شده است.  

دسته‌های این کنسول دارای کنترل دوال شاک 4 می‌باشد. این دسته از ارگونومی مناسبی برخوردار است. دكمه‌های موجود بر روی این دسته سرعت و دقت بالایی دارند. در درون این دسته تاچ لمسی، دکمه اشتراک گذاری تصاویر و ویدیوها و لایت بار هم وجود دارد. با خرید قسطی ps4 slim هیجان، تفریح و لذت را با هم تجربه كنید!

پشتیبانی‌های نرم افزاری در كنسول PS4 اسلیم

در این كنسول از سرویس‌ها و استانداردهای بی‌نظیر برنامه‌های كاربردی مثل نتفیلیكس، آمازون پرایم ویدیو، اچ ‌بی ‌او گو، بی ‌بی ‌سی آی ‌پلیر، هولو، تی‌ وی فرام اسکای، اسپاتیفای، یوتیوب و توییچ استفاده شده است تا یک تجربه آسان و لذت‌بخش را به كاربران هدیه دهد. با خرید اقساطی ps4 slim یک تجربه شیرین و دوست داشتنی را به دست آورید!

مزایا و معایب كنسول PS4 اسلیم

مزایای این کنسول شامل صدای بسیار کم و بهینه سازی انرژی، ظاهر زیبا، قابلیت پشتیبانی از HDR، فضای ذخیره سازی هارد دیسک و تعویض راحت آن می‌باشد و از جمله معایب آن ساخت معمولی و کیفیت متوسط كنسول، حذف پورت اپتیكال صدا، عدم پشتیبانی از بلوری 4K را می‌توانیم نام ببریم. با خرید اقساطی ps4 slim حوصله‌تان هرگز سر نمی‌رود!

پیشنهاد ویژه خرید قسطی PS4 اسلیم از قسطی کلاب

برای تهیه این کنسول بازی می‌توانید به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش اقساطی کالاهای دیجیتالی و تفریحی برخوردار شوید. از طریق لیزینگ‌های موجود در سایت وام بگیرید و کنسول محبوب خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی ps4 slim از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی کنسول بازی ps4 pro

خرید اقساطی کنسول بازی ps4 pro
کنسول بازی پلی استیشن 4 پرو یکی از بهترین محصولات برند سونی است. برای خرید اقساطی کنسول بازی ps4 pro به بخش کنسول بازی در دسته...

خرید نقدی ایکس باکس سری ایکس

خرید نقدی ایکس باکس سری ایکس
کنسول های بازی با سرعت باورنکردنی در حال پیشرفت و توسعه هستند. به زودی خرید نقدی یا اقساطی ایکس باکس سری ایکس در بخش بازی سرگرمی...