خرید قسطی ps4 اسلیم

تاریخ انتشار:
1403/2/28 16:44:02

کنسول‌های بازی فراوانی تاکنون طراحی و تولید شده‌اند که بهترین برند آن‌ها کمپانی سونی می‌باشد. برای خرید قسطی ps4 اسلیم به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ps4 اسلیم


بررسی Ps4 اسلیم

برخی معتقدند پلی استیشن 4 اسلیم نسخه ارزان‌تری از پلی استیشن 4 می‌باشد. در این کنسول تغییراتی نسبت به نسخه پلی استیشن 4 صورت گرفته است. برای خرید اقساطی ps4 اسلیم با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قبل از هر چیز باید بگوییم که پلی استیشن 4 اسلیم را می‌توانید به هر دو صورت عمودی و افقی قرار دهید. البته، بهتر است برای استفاده به صورت عمودی، یک پایه جداگانه خریداری نمایید که در قسمت پایین کنسول قرار می‌گیرد.

این دستگاه از نسخه قبلی خود باریکتر می‌باشد. همچنین، سر و صدای کمتری نیز تولید می‌کند. در این کنسول از نظر راندمان انرژی نیز بهبودهای حاصل شده است. در قسمت جلو دو عدد پورت USB با کمی فاصله در کنار هم قرار گرفته‌اند.

از نظر طراحی این پلی استیشن ابعاد کوچک‌تری دارد و از لبه‌هایی منحنی برخوردار است. بنابراین این قالب کوچکتر باعث شده است تا محبوب‌تر شود. رنگ پلی استیشن اسلیم نیز به صورت مشکی مات است.

اگرچه هدف از حذف خروجی اپتیکال در این پلی استیشن آن بوده است که پورت HDMI تمامی نیازهای صوتی گیمرها را برطرف کند، ولی کاربرانی که از گیرنده‌های سینمایی قدیمی یا هدست‌های مخصوص بازی استفاده می‌کنند، تجربه صوتی خوبی نخواهند داشت. با خرید قسطی ps4 اسلیم از قسطی کلاب یک خردی اینترنتی موفق را تجربه کنید.

سمبل‌های نمادین سونی که به شکل مربع، ضربدر، مثلث، دایره هستند، بر روی دیواره جانبی کنسول قرار دارند و سبب می‌شوند تا جریان هوا راحت‌تر از زیر آنها عبور کند. 

بنابراین، از نظر طراحی در این کنسول بسیار خوب عمل شده است. برای نصب این کنسول نیز تنها لازم است تا کابل HDMI و برق متصل شود و به اینترنت وصل شوید تا به روز رسانی‌های لازم برای دستگاه انجام شود.

علاوه بر اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های پخش کننده پلی استیشن که در سابق وجود داشت، سرویس اسپاتیفای، توییچ و یوتیوب نیز به این کنسول اضافه شده‌اند. برای خرید اقساطی ps4 اسلیم با تخفیف بالا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی کنترلر ps4 اسلیم

در دسته دوال شوک 4 یک نوار تنظیم شده رنگارنگ نیز برای کنترل بیشتر اضافه شده است تا بتواند به خوبی کلیدها را حتی در شب مشاهده نمایید. در این دستگاه، امکان انتخاب بین اتصال سیم و USB را خواهید داشت.

یکی از سرویس‌های موجود در این کنسول وجود حالت Play Station Now می‌باشد و کمک می‌کند تا پروژه‌های دانلود را به طور کامل متوقف کنید. با استفاده از کلید اشتراک‌گذاری Share می‌توانید از طریق یک فلش USB اطلاعات را منتقل کنید و در یوتیوب، فیسبوک یا PSN به اشتراک بگذارید. برای خرید قسطی ps4 اسلیم به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

همچنین، امکان بازی‌های آنلاین و چند نفره را در سرویس‌هایی مثل ایکس باکس لایو گلد خواهید داشت. به علاوه، می‌توانید بازی‌های خود را در سیستم ابری ذخیره نمایید.

این کنسول دارای پردازشگر جگوار ساخت شرکت AMD است. این پردازنده هشت هسته‌ای با عملکردی فوق‌العاده پردازش‌های اصلی را انجام می‌دهد. همچنین، پردازنده گرافیکی نیز با ظرفیت 1.84 فلاپس از نوع رادئون و ساخت شرکت AMD  است. این پردازشگر دارای 8 گیگابایت رم از نوع GDDR5 می‌باشد.

این کنسول در دو نسخه مختلف ساخته شده است. در یک نسخه ظرفیت هارد دیسک 500 گیگابایت و در نسخه دیگر یک ترابایت می‌باشد. همراه با این کنسول از دو عدد دسته بازی دوال شوک 4، یک کابل برق کابل HDMI، یک کابل USB و یک دفترچه راهنما نیز بهره‌مند خواهید شد.

اگر از جمله افرادی هستید که به بازی‌های مهیج علاقه‌مندید، می‌توانید این دستگاه جمع و جور و زیبا را تهیه نمایید. زیرا نسبت به رقبای موجود در بازار از قیمتی منطقی و مقرون به صرفه برخوردار است. با خرید اقساطی ps4 اسلیم از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

قسطی کلاب 

در صورتی‌که می‌خواهید این دستگاه را خریداری نمایید، به شما فروشگاه اینترنتی قسطی‌کلاب را پیشنهاد می‌دهیم. در این فروشگاه معتبر اینترنتی می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید.

پیشنهاد ما به شما خرید نقدی یا اقساطی پلی استیشن 4 اسلیم از قسطی کلاب می‌باشد. ناگفته نماند که شما از طریق لیزینگ‌های معتبر در سایت قسطی کلاب می‌توانید اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید. برای خرید قسطی ps4 اسلیم با شرایطی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید بازی ps4 اقساطی

خرید بازی ps4 اقساطی
به طور کلی، کنسول بازی ps4 برای قشر نوجوان، جوان و گیمرها، گزینه کاربردی و کارآمدی محسوب می شود. امروزه بازی های تولید شده این مدل کنسول بازی...

قیمت کنسول بازی ps4

 قیمت کنسول بازی ps4
بدون تردید، یکی از مؤلفه های مهم و حائز اهمیت در خرید هر محصولی، قیمت نهایی آن به شمار می آید. قیمت کنسول بازی ps4 نیز از این قاعده مستثنا نبوده و...