خرید قسطی پنکه مایدیا

تاریخ انتشار:
1403/1/30 08:46:23

در این روزهای گرم و داغ تابستانی وسیله‌ای مانند پنکه می‌تواند یک جریان هوای تازه و با طراوت را برای شما به ارمغان بیاورد. برای خرید اقساطی پنکه مایدیا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی پنکه مایدیا


معرفی کمپانی مایدیا 

کمپانی مایدیا، یک کمپانی بین المللی می‌باشد که شکل‌ گیری آن در کشور چین است. این شرکت که نزدیک به پنجاه سال از شروع فعالیت آن می‌گذرد.

کمپانی مایدیا در زمینه طراحی و تولید انواع لوازم خانگی در دسته بزرگ مشغول است و توانسته ‌است با حضور همیشگی و منسجم خود در این صنعت، محصولاتی تولید نماید که نه فقط از نظر ظاهر، بلکه به سبب تکنولوژی به کار رفته در محصولات، بتواند با بهترین رقبای خود رقابت کرده و همگام با سلایق مشتریان پیش برود. 

همگی این عوامل سبب شده‌است تا مایدیا به یکی از پنج شرکت برتر دنیا در زمینه طراحی و تولید محصولات با کیفیت لوازم خانگی تبدیل گردد. در ادامه همراه قسطی کلاب باشید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی پنکه مایدیا مطلع گردید. 

شکل گیری شرکت مایدیا 

سال ۱۹۶۷ بود که این شرکت اولین فعالیت‌های خود را در کشور چین آغاز کرد و توانست با حضوری منسجم و فعالیت‌هایی ثمربخش، همگام با تکنولوژی روز دنیا حرکت کرده و نیاز مشتریان خود را بشناسد و بر اساس سلایق آن‌ها محصولاتی تولید نماید که در عرصه جهانی مورد توجه قرار گرفته و بدرخشد. 

شرکت مایدیا توانست در طول این سال‌ها تعداد نفرات خود را به ۱۰۸ هزار نفر نیروی انسانی مجرب و آموزش دیده برساند و محصولات خود را در طیف گسترده‌ای از بخش‌های سرمایشی، گرمایشی، روشنایی، تصفیه آب و آبسردکن تولید نماید و در این امر بتواند بسیار خوب ظاهر گردد. تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا از شرایط خرید اقساطی پنکه مایدیا مطلع گردید. 

تولیدات شرکت مایدیا 

از تولیدات شرکت مایدیا در طول این پنجاه سال کاری می‌توان به طراحی و ساخت محصولات لوازم خانگی بزرگ و همینطور لوازم جانبی خانگی اشاره کرد.

کالاهای تولیدی این شرکت در دسته‌های تهویه مطبوع شامل کولر گازی، در دسته لوازم خانگی نظیر یخچال، فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و ماکروویو می باشد.

همچنین در دسته لوازم برقی آشپزخانه‌ای می‌توان به وسایلی نظیر مخلوط کن، غذاساز، چای ساز، کتری برقی، زودپز، پلوپز، بخارگر، آبمیوه گیری و سایر محصولاتی از این قبیل اشاره کرد. 

این شرکت در زمینه تولید محصولات گرمایشی چون هیتر و شوفاژ برقی و نیز محصولات سرمایشی چون آبسردکن ایستاده و رومیزی توانسته مورد توجه واقع شود. اگر می‌خواهید از شرایط خرید نقدی یا اقساطی پنکه مایدیا مطلع گردید، در ادامه تا آخر این مقاله را دنبال کنید. 

پنکه و تاریخچه شکل گیری آن

بشر همواره به دنبال ساخت ابزارهایی بوده‌است تا بتواند زندگی را برای خود راحت‌تر و بهتر گرداند، به همین منظور همواره سعی می‌کرده تا ابزاری بسازد تا از خود در برابر سرما و گرما محافظت نماید. اولین پنکه‌های ساخته شده از نظر ظاهری به هیچ عنوان شبیه به پنکه‌های امروزی نبودند.

اولین پنکه‌ها تنها در خانه افراد متمول دیده می‌شد و صفحه‌ای مسطح و عمودی بود که به وسیله یک بند از گوشه‌ آن سبب جا به جایی هوای محیط ‌گردید و این کار توسط یک غلام در خانه اشرافی انجام می‌شد و همچون یک بادبزن جریان هوای داخلی بنا را جا به جا می‌کرد. اگر می‌خواهید از شرایط خرید اقساطی پنکه مایدیا مطلع گردید، با قسطی کلاب همراه شوید. 

پنکه مایدیا 

برای خرید نقدی یا اقساطی پنکه مایدیا باید بدانید که این شرکت در زمینه طراحی و ساخت محصولات سرمایشی نظیر پنکه نیز توانسته بسیار خوب عمل کرده و پنکه‌هایی طراحی کند که به سه صورت ایستاده، رومیزی و دیواری قابل تبدیل باشد. پنکه‌های مایدیا مجهز به دفع حشرات موزی و دماسنج الکترونیکی می‌باشند. 

خرید اقساطی پنکه مایدیا از سایت قسطی کلاب 

اگر می‌خواهید برای خانه و محل کار خود یک پنکه با کارایی بالا سفارش دهید، پیشنهاد ما به شما خرید پنکه مایدیا است. می‌توانید از طریق وب سایت قسطی کلاب به دو صورت نقدی یا اقساطی، پنکه مایدیا مورد نظر خودتان را سفارش دهید.

ناگفته نماند که خرید اقساطی از قسطی کلاب به دو صورت خرید اقساطی از بای چک و لیزینگ فراز اندیشان امکان پذیر شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي تلویزیون تی سی ال

خرید قسطي تلویزیون تی سی ال
برند تی سی ال یکی از خوشنام ترین برندها در زمینه طراحی و تولید تلویزیون می‌باشد که در ایران طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید برای خرید...

خرید اقساطی یخچال فریزر دوو

خرید اقساطی یخچال فریزر دوو
برند دوو یکی از بهترین برندهای دنیا است که محصولات باکیفیتی دارد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دوو به بخش یخچال فریزر در دسته بندی...