خرید اقساطی ماشین ظرفشویی الجی

تاریخ انتشار:
1403/2/24 15:58:35

ماشین ظرفشویی برند ال جی یکی از با کیفیت‌ترین محصولات کمپانی ال جی است که از فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی الجی به سایت قسطی کلاب و بخش لوازم خانگی مراجعه کنید.


خرید اقساطی ماشین ظرفشویی الجی


ماشین‌های ظرفشویی الجی 

در ماشین‌های ظرفشویی ال جی امکانات و قابلیت‌های شگفت انگیزی وجود دارد! قابلیت بخار پلاس، تنظیمات آسان طبقات، قابلیت هوشمندسازی تینکیو و موتور اینورتر، بخار صحیح، شستشوی کوآد که به عنوان اسلحه‌های شستشوی چند حرکتی است.

درایو مستقیم اینورتر که ۱۰ سال ضمانت دارد، اتصال به وای فای و باز شدن درب به صورت خودکار از این جمله هستند. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی الجی در قسطی کلاب فراهم شده است. 

به چه دلیل از ماشین‌های ظرفشویی الجی استفاده می‌کنیم؟ 

ظروف در ماشین‌های ظرفشویی ال جی درخشان می‌شوند و لکه‌های آب کم‌تری درون آن‌ها نفوذ می‌کند. توسط قابلیت ترو استیم یا بخار صحیح، آب جوش به سطح ظروف داخل مخزن می‌رسد و باعث تمیز و درخشان شدن آن‌ها می‌شود.

ذرات خالص بخار آب به کاهش لکه‌های آب کمک ویژه‌ای می‌کند. با وجود لکه‌های کم‌تر آب، ظروف شما درخشان‌تر می‌شوند و تا ۳۰ درجه این لکه‌ها کمتر می‌شود! بخار آب، همراه با درجه حرارت بالا، ذرات ریزی در داخل تولید می‌کند و این باعث می‌شود تا لکه‌ها به راحتی از ظروف شما جدا شوند. 

از هر زاویه تمیز 

به لطف بازوهای استریل کننده چند حرکتی و جت‌های فشار قوی یا کوآد واش، حداکثر تمیزی را در ظروف خود، مشاهده کنید. چرخش چند جهته کمک می‌کند تا با داشتن چهار بازوی اسپری‌ کننده به جای دو بازو، عملکرد تمیز کنندگی قوی‌تری را برای تمیز کردن هر ظرف در در هر قفسه داشته باشید.

این کار با چهار بازوی شستشوی چرخان و چند جهته امکان‌پذیر است که از زاویه‌های مختلف گوشه‌های ماشین ظرفشویی، جریان آب را شلیک می‌کنند. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی الجی ظروفی درخشان داشته باشید. 

قفسه‌هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع 

با تنظیم آسان ارتفاع، قفسه بالایی را در سطوح مختلف تنظیم کنید تا وسایل بلندتر نیز بارگیری شود. می‌توانید یک تابه را در قسمت بالای قفسه بگذارید و یا یک کاسه را در قسمت پایین قرار دهید. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی الجی مهندسی عمل نمایید! 

آرام، کارآمد و قابل اعتماد 

موتور ال جی اینورتر و مستقیم است و با ذهنیتی آرام طراحی شده است. با داشتن قطعات متحرک کم‌تر، یکی از کم صداترین ماشین‌های ظرفشویی را به همراه عملکرد خوب خریداری نمایید!

دوام طولانی مدت ماشین لباسشویی به همراه ضمانت‌نامه ۱۰ ساله، انرژی کارآمدتری در مقایسه با موتورهای معمولی می‌دهد و به افزایش بهره‌وری انرژی کمک می‌کند. 

راحتی بیشتر و عملکرد بهتر 

ویژگی‌های سفارشی اجازه می‌دهند تا عملکرد تمیز کردن و خشک ‌کردن افزایش یابد و در عین حال زندگی شما در آشپزخانه بسیار آسان‌تر شود. چرخه توربو را برای تمیز کردن ظروف آلوده در کمتر از یک ساعت انتخاب کنید. 

در پایان برنامه درب به صورت خودکار باز می‌شود. این باعث می‌شود تا به هوای تازه، اجازه دسترسی به ظروف داده شود! 

شرایط بهداشتی‌تر 

دمای وان هنگام آب کشی به ۸۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد که مراقبت‌های بهداشتی نهایی ظروف را ممکن می‌سازد. می‌توانید ظروف سنگین خود را، در دو منطقه جدا شستشو دهید. با خرید اقساطی ماشین ظرفشویی الجی سالم باشید و بهداشتی عمل کنید! 

نوآوری دقیق برای اتصال به خانه 

تشخیص هوشمند، پیشنهاداتی برای راه حل‌های آسان و کارآمد ارائه می‌دهد. این سیستم، کمک می‌کند تا مشکلاتتان را از طریق تلفن هوشمند برطرف نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی ماشین ظرفشویی الجی همیشه متصل باشید. 

خرید ماشین ظرفشویی الجی 

اگر قصد خرید محصولات لباسشویی ال جی را دارید، همین حالا نسبت به خرید خود از سایت قسطی کلاب اقدام فرمایید. در قسطی کلاب می‌توانید نسبت به خرید نقدی و غیر نقدی لوازم خانگی اقدام فرمایید.

در صورت تمایل از خرید غيرنقدی باید از این سایت درخواست اعتبار خرید اقساطی را دهید و به یکی از سه روش موجود، خرید را انجام دهيد. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی ماشین ظرفشویی الجی از این سایت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با چک

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با چک
تلویزیون‌های جی پلاس یکی از بهترین محصولات این برند ایرانی است. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس به بخش تلویزیون در دسته بندی...

خرید قسطی تلویزیون ال جی 55 اینچ

خرید قسطی تلویزیون ال جی 55 اینچ
برند ال جی یکی از بهترین برندهای کره جنوبی می‌باشد که شهرت بالایی دارد. برای خرید قسطی تلویزیون ال جی 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته...