خرید قسطی فر توکار هاردستون

تاریخ انتشار:
1403/2/29 06:01:18

برند هاردستون با ارائه بهترین محصولات خانگی در دنیا به شهرت رسیده است و طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی فر توکار هاردستون به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی فر توکار هاردستون


فر توکار برقی

آشپزخانه‌های امروزی دارای کابینت‌های باکلاسی است که انواع و اقسام دستگاه‌های برقی در آن‌ها قرار می‌گیرد. یکی از این دستگاه‌ها، فر توکار برقی است.

در ادامه قصد داریم تا به معرفی یکی از جدیدترین فرهای توکار برقی هاردستون بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی فر توکار هاردستون در قسطی كلاب فراهم شده است.

برند هاردستون

هاردستون یکی از توزیع کنندگان مشهور در دنیا می‌باشد که در ابتدا به توزیع لوازم خانگی کوچک می‌پرداخت و سپس تصمیم گرفت تا محصولات بزرگتر را نیز به مجموعه خود اضافه کند. این برند، سادگی، رفاه و آسایش را برای شما به ارمغان می‌آورد.

معرفی اجمالی فر توکار برقی دور استیل هاردستون مدل OV2521

این دستگاه برقی ترکیبی از جنس شیشه و استیل دارد. به علاوه، دارای یک ریل تلسكوپی است که کمک می‌کند تا درب فر به راحتی باز و بسته شود و غذا درون آن جابجا گردد. همچنین، یک لایه لعابی نیز، بر روی این دستگاه قرار گرفته است که به سرعت تمیز می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های این فر، داشتن یک سیستم مخصوص کانوکشن یا یکنواخت‌ساز هوای گرم است. این دستگاه دارای سه المنت است که در دور فن کانوکشن قرار دارند. با خرید قسطی فر توکار هاردستون یک دستگاه زیبا، مناسب و باكیفیت داشته باشید.

پهنای این دستگاه 57 سانتی‌متر، عمق آن 59 سانتی‌متر و ارتفاعش نیز 59 سانتی‌متر است. البته عمق داخلی فر نیز، 70 سانتی‌متر می‌باشد. این دستگاه 38 کیلوگرم است. از جمله ویژگی‌های فوق‌العاده این دستگاه، مصرف انرژی آن می‌باشد که برچسب A دارد. 

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این فر‌ توکار داشتن قفل کودک است که از نظر ایمنی خاطر شما را جمع می‌سازد. یک ساعت الکترونیکی در این دستگاه موجود است.

همچنین، در داخل فر نیز یک لامپ اتوماتیک قرار گرفته است. با خرید قسطی فر توکار هاردستون غذاها و دسرهای تازه، سالم و خوشمزه تهیه فرمایید!

درب فر به صورت دو جداره و شیشه‌ای است. یک تایمر دیجیتالی در صفحه نمایش قرار دارد. یک فن خنک کننده نیز درون دستگاه قرار گرفته است. این فرد دارای 12 برنامه از پیش تعریف شده می‌باشد. 

همچنین، قابلیت این را دارد که بتوانید آن را بر روی پخت دستی، نیمه اتوماتیک و یا اتوماتیک تنظیم نمایید. همچنین حالت فوق‌العاده یخ زدایی را نیز برای شما فراهم می‌سازد. با خرید اقساطی فر توکار هاردستون یک دستگاه زیبا با قابلیت‌ها و امكانات استثنایی داشته باشید.

گنجایش این فر 70 لیتر است. فر به صورت برقی عمل می‌کند. ماکسیمم درجه حرارت فر 250 سانتی گراد می‌باشد. تمامی برنامه‌های پخت دارای توضیحات مخصوصی هستند.

این قابلیت عملکرد مایکروویو پخت ترکیبی هم دارد. همچنین، شامل یک جوجه گردان است. برای پختن کیک، پیتزا و نان نیز می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید.

صفحه نمایش این دستگاه به صورت تمام لمسی است. همچنین به سادگی عمل می‌کند. همراه با این فر از یک جوجه گردان، یک سینی داخل فر و یک توری سیمی مخصوص گریل برخوردار خواهید شد.

این دستگاه، کیفیت ساخت مناسبی دارد. طراحی ظاهری آن نیز خوب است و از نظر ایمنی، امکانات و قابلیت‌ها نیز به خوبی عمل می‌کند. بنابراین، ارزش خرید زیادی دارد. با خرید قسطی فر توکار هاردستون یک محصول بی‌نظیر را مهمان آشپزخانه‌ خود سازید!

خرید فر توکار برقی هاردستون مدل OV2521

برای تهیه این فر توكار زیبا و باكیفیت می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فوق‌العاده این فروشگاه آنلاین در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی و كالاهای دیجیتالی استفاده کنید.

در این فروشگاه لیزینگ‌هایی وجود دارند تا بتوانید از چهار روش موجود در سایت وام بگیرید و چند روز بعد لوازم خانگی مورد نیازتان را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی فر توکار هاردستون از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید تلویزیون دوو

خرید تلویزیون دوو
برند دوو الکترونیک یکی از معروف ترین برندها در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی است. برای خرید نقدی یا اقساطی تلویزیون دوو به بخش لوازم خانگی در ...

خرید قسطی ماشین لباسشویي سامسونگ

خرید قسطی ماشین لباسشویي سامسونگ
برند سامسونگ برندی موفث و شناخته شده در سراسر دنیا است. برای خرید قسطی ماشین لباسشویي سامسونگ به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی...