خرید قسطی مخلوط کن فلر

تاریخ انتشار:
1403/2/29 20:19:03

برند فلر یکی از معروف‌ترین برندهای دنیا است که در طراحی و تولید محصولات خانگی کوچک تبحر خاصی دارد. برای خرید اقساطی مخلوط کن فلر به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی مخلوط کن فلر


مخلوط کن فلر

فلر، یکی از کمپانی‌های آلمانی است که در سال 1994 شده است و در حال حاضر در کشورهای مختلف، محصولات خود را به فروش می‌رساند. ایران نیز یکی از کشورهایی است که از محصولات فلر استفاده می‌کند.

شرکت آلمانی فلر در چین، ترکیه و دیگر بازارهای دنیا نیز بازارهایی دارد. یکی از مسائل جالب در مورد این کمپانی آن است که در اوایل کار، مدیریت سبدهای کالایی دیگر کشورها و کشور آلمان را بر عهده داشت و بعد از آن تصمیم گرفت تا خودش به تولید لوازم خانگی بپردازد.

فلر در لغت آلمانی به معنای انعطاف پذیری پیشرفته و نوآورانه است. در سالیان پس از تاسیس، این کمپانی دچار فراز و نشیب زیادی بود و برندهای دیگری نیز به فلر پیوستند. 

در ادامه سعی داریم تا به معرفی دو محصول از پرفروش‌ترین محصولات این کمپانی می‌پردازیم. قابليت خرید نقدی یا اقساطی مخلوط کن فلر در قسطی كلاب فراهم شده است.

مخلوط کن BLG57 فلر

این مخلوط کن در رنگ بسیار زیبای نقره‌ای تولید شده است و دارای گارانتی شرکت سنجه کیش می‌باشد. توان این دستگاه 500 وات است و گنجایش آن نیز یک و نیم لیتر می‌باشد.

جنس تیغه مخلوط کن از استیل ضد زنگ است. همچنین، بدنه آن نیز دارای استیل ضد زنگ است. این مخلوط کن دارای تیغه جدا نشدنی است و عملکرد پالس دارد.

همراه با این مخلوط کن یک پیمانه اندازه گیری نیز عرضه می‌شود. همراه این مخلوط کن، دو آسیاب زیبا نیز ارائه شده است. با خرید اقساطی مخلوط کن فلر آبميوه طبيعی نوش جان كنيد.

پایه نقره‌ای رنگ آن به گونه‌ای است که نام فلر در بالای ولوم آن ثبت شده است. ولوم بزرگی دارد و پارچ مخلوط کنم آن دارای درب مشکی است. 

پارچ مخلوط کن شیشه‌ای است و می‌توانید به راحتی داخل آن را در حین کار مشاهده نمایید. كيفیت مخلوط کن فلر فوق‌العاده است و در صورت خرید رضایت کامل را خواهید داشت. با خرید نقدی یا اقساطی مخلوط کن فلر تفاوت را احساس كنيد.

مخلوط کن BL900D فلر

این مخلوط کن در رنگ زیبای سفید تولید شده است و دارای گارانتی شرکت سنجه کیش می باشد. با توان 700 واتی کار می‌کند وزن این محصول در حدود 4.2 کیلوگرم است که وزن سنگینی است. 

جنس تيغه آن از استیل ضد زنگ می‌باشد. این محصول زیبا دارای یک کنترل پنل است. کنترل پنل به صورت دیجیتالی و لمسی است. همچنین این محصول دارای تیغه جدا شدنی است و دارای عملکرد پارس می باشد.

همراه با این این مخلوط کن نیز یک پیمانه اندازه گیری ارائه می شود. با خرید اقساطی مخلوط کن فلر يک محصول باكيفيت و مقرون به صرفه داشته باشيد.

به وسیله پنل کنترلی میتوانید سرعت دستگاه خود را تنظیم نمایید و یا آن را خاموش روشن کنید. همان طور که می دانید یک مخلوط کن می تواند برای شما یک هندوانه یا طالبی خوشمزه فراهم آورد و سبب شود تا خستگی روزانه شما در رود. 

در فصل تابستان و اوایل پاییز بسیار مناسب است. جنس پارچ این مخلوط کن شیشه‌ای است و در حین کار می توانید به سادگی داخل پارچ را ببينيد. 

محصولات فلر ضمن برخورداری از قیمتی مناسب، کیفیت مطلوبی نیز دارند و تمامی کاربرانی که این محصولات خانگی را تهیه می‌کنند، نسبت به آن ابراز رضایت زیادی دارند. با خرید نقدی یا اقساطی مخلوط کن فلر آبميوه‌هايی خوشمزه بنوشيد.

خريد مخلوط کن فلر

در صورتی که مایل هستید تا یک مخلوط‌ کن فوق‌العاده برند فلر را تهیه نمایید، می توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ارزنده این پلتفرم تامین لوازم خانگی مورد نیاز ایرانیان بهره مند شوید. 

در صورت نیاز به خرید غير نقدی بايد از اين سايت اعتبار اقساطی کسب نمایید و به يكی از چهار روش موجود اقدام نماييد. پيشنهاد ما به شما خرید اقساطی مخلوط کن فلر از اين سايت است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین لباسشویی هافنبرگ

خرید قسطی ماشین لباسشویی هافنبرگ
در مواقعی که کاربر سرمایه لازم برای تهیه محصول ماشین لباسشویی را ندارد و یا زمانیکه برنامه ریزی های اقتصادی فرد ایجاب می کند؛ سرمایه گذاری از ...

خرید قسطی آبمیوه گیری هاردستون

خرید قسطی آبمیوه گیری هاردستون
آبمیوه گیری یکی از لوارم مهم آشپزخانه محسوب می‌شود و داشتن آن برای هر فردی لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی آبمیوه گیری هاردستون ...