خرید اقساطی لباس شویی امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/27 04:03:09

برند امرسان به تازگی در زمینه تولید لوازم خانگی قدم بزرگی برداشته و پیشرفت چشم گیری را تجربه کرده است. برای خرید اقساطی لباس شویی امرسان به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی لباس شویی امرسان


مشخصات ماشین لباسشویی امرسان

خرید قسطی لباس شویی امرسان یکی دیگر از طرح‌های فروش اقساطی مجموعه قسطی کلاب به شمار می‌آید. امرسان از برندهای لوازم خانگی شناخته شده و خوشنام در بازار داخلی محسوب می‌شود. 

ماشین لباسشویی Emersun با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته روز دنیا و با تکیه بر دانش و توان متخصصان داخلی طراحی و تولید می‌شود. لباسشوییهای شرکت امرسان متناسب با نوع نیاز مصرف کننده در دو نوع مخزن درب از بالا و درب از جلو به مرحله تولید می‌رسند. در ضمن تولید این محصول در ظرفیت‌های متنوع، نیازها و توقعات مصرف‌کننده را به خوبی پاسخگو می‌باشد.  

قابلیت Add Garment، یکی از ویژگی‌های متمایز خرید اقساطی لباس شویی امرسان محسوب می‌شود. این ویژگی قابلیت اضافه کردن البسه را در هنگام کار و چرخش دیگ دستگاه برای مصرف کننده امکان پذیر می‌سازد. طراحی هوشمندانه و منحصر به فرد درام ماشین لباسشویی امرسان مانع از چروک شدن البسه می‌شود.

به منظور انجام فرآیند شستشو و افزایش سطح راحتی مصرف کننده، برنامه‌های شستشوی مختلفی برای لباسشویی امرسان تعریف شده است. برنامه شستشوی سریع، سیستم شستشوی البسه تیره، سیستم شستشوی پارچه‌های ظریف، برنامه شستشوی البسه جین و سیستم شستشوی الیاف نخی، برخی از برنامه‌های پیش فرض این دستگاه به شمار می‌روند.

برخورداری از موتور قوی و قدرتمند، در کنار صرفه جویی در مصرف انرژی را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی لباس شویی امرسان قلمداد نمود. موتورهای به کار رفته در ساختار این دستگاه از نوع بدون تسمه یا دایرکت درایو (Direct Drive) می‌باشند. 

کارکرد موتورهای بدون تسمه با سطح صدای پایین و کارایی بالا انجام می‌شود، همچنین گرید انرژی ماشین لباسشویی امرسان A+++ است. در ضمن دیگ طراحی شده برای ماشین لباسشویی emersun از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد. 

سایر مشخصات ماشین لباسشویی امرسان

از دیگر ویژگی‌های برجسته ماشین لباسشویی امرسان می‌توان به برنامه و حالت‌های خاص دستگاه، اشاره نمود. برای لباسشویی شرکت امرسان برنامه‌هایی نظیر صرفه جویی (ECO)، برنامه Baby Care، Hand Wash، چرخش اضافی و آبکشی + چرخش، در نظر گرفته شده است. با خرید اقساطی لباس شویی امرسان از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

این دستگاه به فناوری منحصر به فرد حباب ساز (Bubble Soak) مجهز شده است. تکنولوژی حباب ساز با کاهش فشار سطحی آب، موجب ترکیب بهتر آب با مواد شوینده می‌شود. در نتیجه این فرآیند، ترکیب آب و مواد شوینده به بافت البسه و پارچه نفوذ کرده و موجب از بین رفتن تمامی لکه‌ها و آلودگی‌ها می‌شود.

در قسمت جلویی ماشین لباسشویی امرسان پنل کنترلی و صفحه نمایش دستگاه تعبیه شده است. با استفاده از این قسمت، امکان انتخاب و تنظیم عملکردها و حالت‌های لباسشویی برای کاربر میسر می‌شود. همچنین، مدت زمان باقی مانده شستشو و نوع برنامه انتخاب شده بر روی نمایشگر دستگاه نشان داده می‌شود. 

علاوه بر این، ماشین لباسشویی امرسان در رنگ بندی‌های متنوع مانند سفید و طوسی و نقره‌ای در سطح بازار موجود می‌باشد. مجهز به قفل کودک، بدنه باکیفیت و مقاوم، مجهز به سیستم ضد چروک، دارای عملکرد تاخیر در شستشو، حالت شستشوی آنتی باکتریال کودک، طراحی زیبا و جذاب، قابلیت ویژه تمیز شوندگی خودکار، دارای سنسور تشخیص وزن، سیستم اسپری آب و امکان تنظیم سطح آب، از دیگر مشخصات مهم خرید قسطی ماشین لباسشویی امرسان قلمداد می‌گردد. 

نحوه خرید قسطی لباس شویی امرسان

خرید اقساطی لباس شویی امرسان توسط فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با مناسب ترین قیمت به مرحله اجرا درآمده است. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی سایت قسطی کلاب در جریان جزئیات و شرایط و ضوابط مربوط به این طرح قرار گیرند، همچنین امکان تهیه و خرید انواع لوازم خانگی به صورت نقدی، از این فروشگاه وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ماشین ظرف شویی اسنوا ویژه کارمندان

خرید قسطی ماشین ظرف شویی اسنوا ویژه کارمندان
ماشین ظرفشویی یکی از وسایل برقی مهم و اساسی در هر آشپزخانه است. برای خرید قسطی ماشین ظرف شویی اسنوا به بخش ماشین ظرفشویی در...

خرید اقساطی یخچال و فریزر الکترواستیل

خرید اقساطی یخچال و فریزر الکترواستیل
یکی از بهترین یخچال‌های ایرانی بی شک متعلق به برند الکترواستیل است. برای خرید اقساطی یخچال و فریزر الکترواستیل به بخش یخچال فریزر در...