خرید گاز رومیزی امرسان

تاریخ انتشار:
1403/1/30 08:41:40

محصولات امرسان در سال‌های اخیر در بخش تولید لوازم خانگی پیشرفت قابل توجه‌ای داشته‌اند. برای خرید نقدی یا اقساطی گاز رومیزی امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید گاز رومیزی امرسان

برند امرسان

شرکت امرسان یکی از بهترین و موفق‌ترین برندهای ایرانی است که از سال 1360 تاکنون شروع به فعالیت کرده و موفقیت‌های بسیاری به دست آورده است. سبد محصولات برند امرسان به تازگی تغییرات زیادی کرده است و می‌شود گفت که رو به کامل شدن می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی‌های یکی از جدیدترین محصولات برند امرسان بپردازیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گاز رومیزی امرسان دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی جدیدترین گاز رومیزی برند امرسان

اجاق گاز رومیزی EM5HSMR/R جدیدترین محصول شرکت امرسان می‌باشد که به تازگی وارد بازار شده است. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی گاز رومیزی امرسان به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

گاز رومیزی امرسان دارای 5 شعله مجزا می‌باشد که می‌تواند نیازهای پخت و پز یک خانواده متوسط را برآورده سازد. گاز رومیزی امرسان از جنس استیل ضدخش می‌باشد و بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است. ابعاد گاز رومیزی امرسان به طور تقریبی 91×51 می‌باشد و می‌توان گفت که اندازه بزرگی دارد. 

گاز رومیزی امرسان دارای دو مدل متفاوت می‌باشد به طوری که شعله پلوپز در یکی از آن‌ها در وسط گاز قرار دارد و در مدل دیگری شعله پلوپز در سمت راست قرار گرفته است. 

جالب است بدانید که پیچ‌های شعله‌ها از جنس سرب می‌باشد و با ظرافت و دقت خاصی طراحی و تولید شده‌اند و در برابر گرما مقاوم می‌باشند. ناگفته نماند که گاز رومیزی امرسان دارای فناوری ترموکوپل است و در صورت خاموش شدن شعله از پخش گاز در فضای آشپزخانه جلوگیری می‌کند. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی گاز رومیزی امرسان دارید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

ویژگی های گاز رومیزی امرسان

گاز رومیزی امرسان با استانداردهای روز دنیا مطاقبت دارد و از هر لحاظی مدرن و عالی طراحی شده است. گاز رومیزی امرسان دارای چربی گیر گرد مربع استیل می‌باشد و مانع ایجاد بوی بد در هنگام پخت و پز است. شما با خرید گاز رومیزی امرسان می‌توانید بهترین تجربه آشپزی را داشته باشید. 

گاز رومیزی امرسان دارای جنس بدنه استیل و ضدخش می‌باشد و شما به آسانی می‌توانید سطح گاز را تمیز کنید. ناگفته نماند که وجود شبکه محافظ 5 تیکه چدنی سبب می‌شود تا کوچک‌ترین آسیبی در حین پخت و پز به گاز وارد نشود. برای خرید نقدی یا اقساطی گاز رومیزی امرسان به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و از تخفیفات بی‌نظیر سایت بهره‌مند شوید.

خرید گاز رومیزی چه فوایدی دارد؟

همان طور که می‌دانید امروزه در آشپزخانه‌های مدرن، خبری از اجاق گازهای بزرگ و فردار نیست و تمامی آشپزخانه‌های مدرن دارای گاز رومیزی می‌باشند. اگر شما جز آن افرادی هستید که علاقه زیادی به استفاده از فر گاز ندارید، بهترین توصیه برای شما خرید گاز رومیزی است که سبب مدرن شدن فضای آشپزخانه شما خواهد شد.

اگر تمایل به استفاده از فر گاز دارید، می‌توانید با خرید فر به صورت جداگانه این نیاز را برطرف کنید. گاز رومیزی علاوه بر زیباسازی محیط آشپزخانه، فضای کمتری را اشغال می‌کند و سبب می‌شود که آشپزخانه بزرگتری در اختیار داشته باشید. برای خرید گاز رومیزی امرسان به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

نحوه خرید نقدی یا اقساطی گاز رومیزی امرسان از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بزرگترین و جامع‌ترین سایت‌های فروش آنلاین در ایران می‌باشد که دارای مشتریان فراوانی است. برای خرید از سایت قسطی کلاب لازم است فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنید و با انتخاب کالای مورد نظر، نوع پرداخت خود را مشخص کنید.

اگر خرید نقدی را انتخاب کنید، تخفیفات فراوانی شامل حال شما خواهد شد. اگر خرید اقساطی را انتخاب کنید، نیاز به تکمیل فرآیند اعتبارسنجی سایت و ارائه چک یا سفته می‌باشید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید نقدی یا اقساطی گاز رومیزی امرسان از قسطی کلاب، یک خرید موفق اینترنتی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباس شویي ایکس ویژن

خرید اقساطی لباس شویي ایکس ویژن
یکی از برندهای موفق ایرانی که محصولات پرفروشی دارد، ایکس ویژن می‌باشد. برای خرید اقساطی لباس شویي ایکس ویژن به بخش ماشین...

خرید اقساطی تلویزیون بویمن 55 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون بویمن 55 اینچ
اگر قصد خرید اقساطی تلویزیون بویمن 55 اینچ با شرایطی عالی را دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...