خرید قسطی دسته بازی دوال سنس

تاریخ انتشار:
1403/2/29 00:25:49

دسته بازی ps5 یکی از بهترین محصولات برند سونی می‌باشد. برای خرید قسطی دسته بازی دوال سنس به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی دسته بازی دوال سنس


خصوصیات دسته بازی دوال سنس

طراحی

از نظر ارگونومیک، کنترلر جدید کمی بزرگتر و سنگین تر از مدل قبلی خود است. یک صفحه لمسی در بالای آن قرار دارد و نوار نوری نیز برخلاف مدل‌های دیگر در اطراف صفحه لمسی قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید با خرید قسطی دسته بازی دوال سنس تجربه بازی با این وسیله بازی سرگرمی را کسب کنید.

بازخورد لمسی

یکی از ویژگی‌های جدید اضافه شده به کنترلر دوال سنس، بازخورد لمسی عمیق آن است. این کنترلر اکنون بازخورد لمسی را شبیه به یک گوشی هوشمند مدرن ارائه می‌دهد، به این معنی که می‌تواند ارتعاشات ظریف تری را برای شبیه سازی احساسات دنیای واقعی ایجاد کند. با خرید اقساطی دسته بازی دوال سنس می‌توانید به درک این موضوع برسید.

لرزش دسته بازی دوال سنس می‌تواند مانند یک گیم پد معمولی، بزرگ و بی پروا باشد، اما همچنین می‌تواند لرزش‌های بسیار ظریف و خاص تری را ایجاد کند. این کنترلر دارای محرک‌هایی است که به بازیکن بازخورد لمسی ملموس تر و قابل انطباق تری می‌دهد تا او را بهتر در یک بازی غوطه ور کند. حتی کوچکترین افکت‌های درون بازی می‌تواند تجربه ارتعاشات دقیق‌تری را از طریق کنترلر به بازیکن بدهد. 

کنترلر دوال سنس نسل جدید از دسته‌های بازی

به عنوان مثال وزش شدید باد می‌تواند از سمت چپ وارد شود و شما حرکت آن را روی دست چپ خود احساس خواهید کرد. در حالی که ارتعاشات صدا از سمت چپ و راست به تناوب تغییر می‌کند، جلوه‌های صوتی از داخل بلندگوهای کنترلر نیز تغییر می‌کند و شما را در بازی غوطه ور می‌کند.

محرک‌های تطبیقی

قابلیت دیگر این کنترلر مقاومتی است که در ماشه‌ها احساس می کنید. به طور مثال در طول یک بازی، زمانی که بازیکنان به طور طبیعی خسته می‌شوند هنگام فشردن دکمه مناسب برای دویدن، باید میزان فشار بیشتری به دکمه وارد کنید که در این صورت تنش بیشتری را احساس می‌کنید که بیان گر وضعیت فیزیکی هر بازیکن است. برای خرید اقساطی دسته بازی دوال سنس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

میکروفون داخلی

یکی از مواردی که گیمرهای چند نفره اجتماعی را بی‌نهایت خشنود می کند تسهیلات جدید برای چت در بازی با سایر بازیکنان بدون نیاز به هدست است. این وسیله بازی سرگرمی دارای یک میکروفون داخلی و به علاوه دارای یک بلند گوی مونو مانند قبل است.

عمر باطری

این کنترلر از طریق USB شارژ می‌شود. عمر باطری آن تقریبا با دوال شوک برابر است و به طور متوسط پس از هر هفت یا هشت ساعت استفاده به شارژ مجدد نیاز دارد که در صورت خرید پایه شارژ، گزینه شارژ جداگانه نیز برای آن وجود دارد.

اتصال بی سیم

این دسته بازی سرگرمی علاوه بر کار با PS5، می‌تواند به صورت بی‌سیم به دستگاه اندروید وIOS متصل شود. اگر رایانه شما از بلوتوث پشتیبانی می‌کند می‌توانید به صورت بی‌سیم به آن متصل شوید، در غیر این صورت با استفاده از کابل USB امکان اتصال نیز برقرار است. 

خرید اقساطی دسته بازی دوال سنس، تجربه فوق‌العاده گیمر بودن 

سایت قسطی کلاب عرضه کننده انواع کالای خانگی یکی از پلتفرم‌های برتر در عرضه کالای دیجیتال، از جمله فروش قسطی دسته بازی است. شما می‌توانید با خرید قسطی دسته بازی دوال سنس وارد فاز جدیدی از بازی‌های کامپیوتری شوید و تجربه فوق‌العاده‌ای را احساس کنید که تفاوت چندانی با دنیای واقعی ندارد.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، شرایط خرید اقسطی دسته بازی دوال سنس را برای سهولت مشتریان عزیز فراهم کرده است. خرید اقساطی کنترلر به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با خرید از سایت، اقساط کالای مورد نظر کالای خود را به صورت ماهانه پرداخت کنند. محصولات دیجیتال و لوازم خانگی در این فروشگاه علاوه بر نقدی بودن به صورت اقساطی نیز قابل خریداری است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ps4 pro ویژه کارمندان

خرید اقساطی ps4 pro ویژه کارمندان
کنسول بازی پلی استیشن 4 یکی از برترین محصولات برند سونی است. برای خرید اقساطی ps4 pro به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی سرگرمی...

تجربه یک خرید عالی با خرید اقساطی کنسول بازی سونی

تجربه یک خرید عالی با خرید اقساطی کنسول بازی سونی
همه ی ما اسم کنسول بازی و سونی را شنیده ایم که بیشتر با اسم پلی استیشن آن را می شناسیم.خرید اقساطی کنسول بازی سونی در سایت قسطی کلاب به صورت ...