خرید اقساطی یخچال دوو

تاریخ انتشار:
1403/2/29 19:33:50

یکی از پرفروش‌ترین یخچال فریزرهای موجود در کشور متعلق به برند دووالکترونیک است. برای خرید اقساطی یخچال دوو به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی یخچال دوو


آیا برند دوو معتبر است؟

به طور حتم تاکنون نام برند دوو الکترونیک را بسیار شنیده‌اید و لوازم خانگی‌های بسیاری را با این نام دیده‌اید. برند دوو یکی از کمپانی‌های معتبر کره است که در سال 1967 بنیان شد. کمپانی دوو بعد از چندین سال فعالیت تبدیل به یکی از غول‌های تولید کننده لوازم خانگی در سراسر دنیا شد و شعبه‌های فراوانی را در سراسر دنیا پایه گذاری کرد. یکی از کشورهایی که نمایندگی محصولات دوو را دارد، ایران است. 

به همین دلیل شما محصولات این برند کره‌ای را بسیار دیده‌اید. همانطور که مطالعه کردید، برند دوو یکی از معتبرترین برندهای دنیا است و شما با خیالی آسوده می‌توانید تمامی لوازم خانگی مورد نیاز خود را از این برند استثنایی خریداری کنید.

در این مقاله قصد داریم در مورد یخچال فریزر برند دوو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر به دنبال خرید یک یخچال فریزر باکیفیت و مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی یخچال دوو است.

بررسی یخچال فریزر دوو مدل Prime 3 Doors

یخچال فریزر دوو مدل Prime 3 Doors جز جذاب‌ترین محصولات برند دوو می‌باشد. طراحی چشم نواز و مینیمالیستی این یخچال فریزر سبب زیبایی دوچندان فضای آشپزخانه شما خواهد شد. همچنین وجود سامانه کنترل سرمایش الکترونیک در این یخچال فریزر سبب شده که دمای داخل و بیرون یخچال فریزر سنجیده شود و با توجه به میزان اختلاف دما اطلاعاتی به کمپرسور یخچال داده خواهد شد.

این موضوع هوشمند بودن این یخچال فریزر را نشان می‌دهد. استفاده از فناوری Digital cooling در بهینه سازی مصرف انرژی نیز نقش به سزایی دارد. به طور مثال در روزهای سرد زمستان میزان سرمایش یخچال به نسبت روزهای گرم تابستان کمتر است. برای خرید قسطی یخچال دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

یخچالی با 3 درب

به تازگی یخچال فریزرهایی با درب سوم به بازار عرضه شده‌اند که بسیار طرفدار دارند و موجب مدرن شدن آشپزخانه شما خواهند شد. خوشبختانه یخچال جدید دوو دارای این ویژگی است. یخچال فریزر دوو مدل Prime 3 Doors دارای 3 درب می‌باشد.

درب سوم در این یخچال فریزر از جنس استیل است و سبب جلوگیری از بیرون رفتن سرما داخلی یخچال خواهد شد. علاوه بر این مزایایی که این درب سوم دارد، دسترسی آسان به مواد غذایی مورد نیاز است. شما می‌توانید بدون باز کردن دو درب یخچال فریزر، فقط با استفاده از همین درب سوم به مواد غذایی پرکاربرد خود دسترسی خواهید داشت. با خرید اقساطی یخچال دوو یک خرید به یاد ماندنی را تجربه کنید.

فناوری‌های منحصر به فرد یخچال فریزر دوو

در یخچال فریزر جدید دوو از فناوری Super Ref استفاده شده است. این فناوری سبب می‌شود که موارد غذایی تازه در یخچال فریزر به مدت طولانی‌تری تازه بماند. نگه داشتن مواد غذایی در یخچال بعد از چند روز موجب از بین رفتن تازگی آنان خواهد شد، ولی با فناوری Super Ref میوه‌ها و مواد غذایی تازه‌تری نسبت به قبل خواهید داشت.

یخچال فریز دوو دارای فناوری Super Freeze نیز می‌باشد. این تکنولوژی به گونه‌ای عمل می‌کند که به فرآیند انجماد در مدت زمان کوتاه‌تری کمک می‌کند. اگر تمایل به خرید قسطی یخچال دوو دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

شرایط خرید اقساطی یخچال دوو از سایت قسطی کلاب

فروشکاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از وبسایت‌های پرفروش در کشور می‌باشد که به فروش نقدی و اقساطی انواع لوازم خانگی، کنسول بازی و موبایل می‌پردازد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب و دریافت اعتبار خرید اقساطی از لیزینگ‌های معتبر در سایت، خرید اقساطی کالای مورد نیاز خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید قسطی یخچال دوو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی زودپز

خرید قسطی زودپز
امروزه با زیاد شدن سرعت زندگی ها دیگر کمتر کسی فرصت این را دارد که ساعت ها پای اجاق گاز بایستد تا یک وعده ی غذایی تهیه کند...

خرید قسطی پلوپز دلمونتی

خرید قسطی پلوپز دلمونتی
پلوپز جز مهم‌ترین وسیله‌های آشپزخانه می‌باشد که به خصوص برای خانم‌های شاغل بسیار لازم و ضروری است. برای خرید اقساطی پلوپز دلمونتی به ...