خرید اقساطي تلویزیون دوو

تاریخ انتشار:
1403/3/2 05:10:54

برند دوو الکترونیک بهترین تلویزیون‌های موجود در بازار را طراحی و تولید کرده است و تاکنون فروش بالایی را تجربه کرده، برای خرید اقساطي تلویزیون دوو به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطي تلویزیون دوو

دوو دوستدار محیط زیست

برند دوو یکی از برندهای محافظ محیط زیست می‌باشد و کارخانه خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که کمترین میزان آسیب به محیط زیست وارد شود. جالب است بدانید که یکی از محصولات پر فروش برند دوو تلویزیون می‌باشد. 

این محصول مونتاژ کشور ایران است و تحت لیسانس کره جنوبی و شرکت دوو تولید می‌گردد. اندازه این صفحه نمایش 55 اینچ است و این سایز صفحه برای یک سالن متوسط امروزی مناسب است.

صفحه نمایش تخت این تلویزیون از تکنولوژی‌های LED و IPS برخوردار است. در تکنولوژی IPS با مورب نشستن در مقابل تلویزیون از دیدی کامل برخوردار خواهید بود. قابلیت خرید اقساطي تلویزیون دوو در قسطی کلاب فراهم شده است.

سیستم تصویری

کیفیت نمایش تصویر به دو صورت Ultra HD و 4K می‌باشد، همچنین رزولوشن تصاویر نیز با وضوح 3840 در 2160 پیکسل و در زمان پاسخ دهی 5 میلی ثانیه در صفحه نقش می‌بندد. 

این تلویزیون مجهز به یک موتور مخصوص پردازشگر تصاویر است که به صورت ارتقا دهنده کیفیت UHD را بهبود می‌بخشد. با خرید اقساطي تلویزیون دوو تصاویر را طور دیگری خواهید دید!

انطباق تصویر در این تلویزیون 400 هرتز است و نسبت تصویر به صورت 16:9 می‌باشد. این تلویزیون توانایی پشتیبانی از 16.7 میلیون رنگ زنده و واقعی را دارد. 

این تلویزیون دارای مودهای متفاوتی مثل مود مخصوص فیلم است و زاویه دید در آن 178 درجه تنظیم شده که از قابلیت HDR10 با دامنه داینامیک بالا برخوردار است. نسبت کنتراست پویایی آن به صورت مگاکنتراست می‌باشد.

سیستم صوتی

این دستگاه تلویزیونی دارای یک سیستم صوتی دو کاناله به همراه دو بلندگوی 15 واتی می‌باشد. بنابراین قدرت خروجی صدا در این دستگاه 30 وات است. 

نوع خروجی صدا به صورت دیجیتال کواکسیال می‌باشد و از استانداردهای صوتی دالبی دیجیتالی پشتیبانی می‌کند. دارای پخش کننده موسیقی از طریق بلوتوث است، همچنین قابلیت پخش صدای Surround را دارد. با خرید قسطي تلویزیون دوو کیفیت بالای صدای خروجی را تجربه کنید!

امکانات ویژه

یکی از مزایای این تلویزیون هوشمند بودن آن می‌باشد و از رابط هوشمند اندرویدی برخوردار است. یک پردازش پردازشگر چهار هسته‌ای دارد. بنابراین، توسط این دستگاه می‌توانید در اینترنت به جستجو بپردازید.

تلویزیون دوو الکترونیک از طریق قابلیت DLNA تصاویر تلویزیونی را به تلفن همراه خود منتقل سازید و انواع بازی‌های گوناگون را در تلویزیونتان نصب کنید. این تلویزیون دارای کنترل هوشمند می‌باشد و از بلوتوث کم مصرف نیز برخوردار است. یک حافظه هشت گیگابایتی دارد و از قابلیت اتصال بی‌سیم به ‌صورت اسکرین میرورینگ برخوردار است و دارای گالری می‌باشد.

این تلویزیون گیرنده‌های دیجیتالی و آنالوگی دارد. بنابراین می‌تواند از تمامی شبکه‌های تلویزیونی داخل ایران پشتیبانی به عمل آورد، همچنین دارای قابلیت‌هایی مثل ماشین زمان است. 

تلویزیون دوو دارای راهنمای الکترونیکی برنامه یا EPG می‌باشد و امکان ضبط برنامه‌های تلویزیونی را با قابلیت PVR برآورده می‌سازد. به وسیله این تلویزیون می‌توانید به صورت خودکار شبکه‌های مختلف را جستجو نمایید، همچنین دارای تلتکس، قابلیت زیرنویس و منوی OSD می‌باشد. انتقال فایل‌ها به صورت دو طرفه از طریق تلویزیون به موبایل و بالعکس انجام می‌شود. با خرید قسطي تلویزیون دوو از امکاناتی ویژه و استثنایی بهره‌مند شوید!

مشخصات کلی

این تلویزیون طراحی بدون قابی دارد. بنابراین، می‌توانید آن را به صورت قابل نصب بر روی دیوار نیز استفاده نمایید. ریموت هوشمند آن به بلوتوث متصل می‌شود. 

این تلوزیون مدرن یک دفترچه راهنما دارد و دارای قابلیت قفل کودک و خاموش شدن خودکار است. توان مصرفی آن 120 وات است و دارای حالت صرفه جویی در انرژی می‌باشد. با خرید اقساطي تلویزیون دوو تفاوت را تجربه کنید!

پیشنهاد خرید

برای خرید این تلویزیون فوق‌العاده به شما پیشنهاد می‌دهیم تا به قسطی‌ کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید اقساطی لوازم خانگی در آن برخوردار شوید.

شما می‌توانید از چهار لیزینگ معرفی شده در سایت وام بگیرید و چند روز بعد کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خخرید قسطي تلویزیون دوو از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی

خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی
برند پاکشوما برندی موفق و پیشرو در حوزه لوازم خانگی ایرانی است. برای خرید اقساطی لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی به بخش ماشین لباسشویی در...

خرید قسطی محصولات جی پلاس

خرید قسطی محصولات جی پلاس
برند جی پلاس زیر مجموعه شرکت گلدیران است و برندی تازه تاسیس می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی محصولات جی پلاس به بخش لوازم...