خرید محصولات بوش

تاریخ انتشار:
1403/2/29 12:17:41

با شرایطی اقساطی که قسطی کلاب برای مشتری های خود فراهم کرده است، خرید محصولات بوش بسیار آسان شده است. برای خرید لوازم خانگی بوش به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و لذت یک خرید موفق را تجربه کنید.


خرید محصولات بوش


برند بوش یک برند آلمانی اصیل 

شرکت بوش در سال 1385 شروع به فعالیت کرده است و جز اصیل ترین برندهای آلمانی می باشد. از طرفداران برند بوش به طور معمول قشر متوسط به بالای جامعه هستند، زیرا برند بوش جز لوازم خانگی لوکس محسوب می شود و از قیمت زیادی برخوردار است. شرکت بوش برای طراحی و تولید محصولات خود از بهترین متریال و مواد استفاده می کند و یکی از عوامل گران قیمت بودن محصولات بوش به همین علت است. در ایم مقاله قصد داریم در مورد محصولات بوش اطلاعاتی را بیان کنیم. با ما همراه باشید. 

راهنمای خرید محصولات بوش 

لوازم خانگی بوش از تنوع بی نظیری برخوردار است. و برای هر محصول چند مدل مختلف و کاربردی تولید کرده است. بهتر است قبل از خرید محصولات بوش از تمامی محصولات مطلع باشید. لیست محصولات بوش به شرح زیر است:
_ کولر گازی
_ هود
_ فر و اجاق گاز
_ جاروبرقی
_ ماشین لباسشویی و خشک کن
_ ماشین ظرفشویی 

معرفی محصولات جانبی و لوازم کوچک آشپزخانه بوش 

شرکت بوش علاوه بر تولید محصولاتی که ذکر شد، محصولات دیگری نیز برای رفاه حال مشتری های خود طراحی و تولید کرده است. شرکت بوش به نام Feresh  محصولات جانبی ماشین ظرفشویی تولید کرده است که به طور کامل با ظرفشویی بوش سازگاری دارد. محصولات Feresh شامل قرص ماشین ظرفشویی، مایع درخشان کننده ظروف و بو گیر ماشین ظرفشویی می باشد.

 حتی اگر برند ماشین ظرفشویی شما بوش نباشد، می توانید از محصولات باکیفیت Feresh  استفاده کنید. از دیگر لوازم آشپزخانه ای که برند بوش تولید کرده است می توان به میکسر، نوشیدنی ساز، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، تستر و گریل و اتو اشاره کرد. اگر شما علاقه مند به برند بوش هستید به راحتی می توانید تمام لوازم منزل خود را از شرکت بوش خریداری کنید. خرید محصولات بوش به شما کمک می کند که خانه ای مدرن و شیک داشته باشید. 

انواع ماشین ظرفشویی بوش 

شرکت بوش سه مدل ماشین ظرفشویی طراحی و تولید کرده است. البته ناگفته نماند محصولات بوش به تازگی در ترکیه مونتاژ می شوند و فقط موتور محصولات صددرصد اصل آلمان هستند. مدل های ماشین ظرفشویی عبارتند از: ماشین ظرفشویی مبله، ماشین ظرفشویی توکار و ماشین ظرفشویی رومیزی که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خودش را دارد و بستگی به نیاز شما دارد که کدام را انتخاب کنید. 

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش بیشتر مناسب آشپزخانه هایی می باشد که کوچک هستند. ماشین ظرفشویی توکار بوش مخصوص آشپزخانه هایی است که خودتان طراحی کرده اید و قرار است در کاخل کابیت و به اصطلاح توکار نصب شود و در آخر ماشین ظرفشویی مبله است که شبیه ماشین لباسشویی در آشپزخانه قرار می گیرد. 

پیشنهاد ویژه قسطی کلاب برای خرید محصولات بوش

وبسایت قسطی کلاب جز بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران می باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیک است. وبسایت قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان خود به تازگی طرحی را ارائه داده است. طرح اقساطی خرید محصولات بوش در وبسایت قسطی کلاب آغاز شده است. شما می توانید خرید محصولات بوش مد نظر خود را به صورت قسطی با شرایط ویژه انجام دهید. شرایط خرید اقساطی در قسطی کلاب به شرح زیر می باشد:

_ خرید کالای زیر 7 میلیون تومان، پرداخت قسط اول، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید کالای بین 7 تا 12 میلیون تومان، پرداخت 20% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.
_ خرید بالای 12 میلیون تومان، پرداخت 30% مبلغ، درب منزل شما در هنگام تحویل کالا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با قسطی کلاب لذت یک خرید آنلاین موفق را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لوازم خانگی هیمالیا

فروش اقساطی لوازم خانگی هیمالیا
لوازم خانگی هیمالیا با قدمت افزون بر نیم قرن، گام مهم و تاثیر گذاری در تحقق تولید داخلی فریزر و یخچال برداشته است. سوابق مهم و موفق برند هیمالیا...

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس 65 اینچ

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس 65 اینچ
پیشنهاد ویژه قسطی کلاب به شما خرید اقساطی تلویزیون هوشمند جی پلاس 65 اینچ از بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی...