خرید قسطی هدفون اپل با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/29 06:17:08

برند اپل برندی موفق و مشهور در دنیا است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی هدفون اپل با چک به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی هدفون اپل با چک



انتخاب بهترین گزینه از بین نسل های مختلف ایرپاد!

اگر قصد خرید قسطی هدفون اپل را دارید، بهتر است با نسل‌های مختلف این هدفون آشنا گردید. بدین منظور که از بین گزینه‌های موجود بهترین انتخاب را انجام دهید. تاکنون چهار ورژن مختلف از این هدفون در بازه‌های زمانی متفاوت، روانه بازار شده است.

معرفی اولین نسل از ایرپاد های اپل

در تاریخ 7 سپتامبر 2016 آیفون 7 به بازار عرضه گردید. این عرضه با واکنش‌های زیادی همراه بود. علت این واکنش‌ها نیز حذف جک هدفون در آیفون 7 بوده است. به جای آن نیز از نخستین نسل ایرپادهای اپل رونمایی گردید.

دومین نسل از ایرپادهای اپل

اتفاق خاص بیستم مارس 2019 در حوزه فناوری، عرضه نسل دوم هدفون بی سیم اپل موسوم به ایرپاد می‌باشد. نکته‌ای که هنگام خرید اقساطی هدفون اپل بایستی به آن توجه کنید این است که به هر هدفون بدون سیمی ایرپاد نمی‌گویند. در واقع ایرپادها تنها به هدفون‌های بدون سیم تولیدی شرکت اپل اطلاق می‌گردند.

در ظاهر تفاوت خاصی بین ایرپادهای نسل اول و دوم اپل مشاهده نمی‌شود. با این حال ایرپادهای نسل دوم کاملا با نسل اول ایرپادها متفاوت می‌باشند. علت این تفاوت نیز استفاده از تراشه H1 در ساختار ایرپادهای نسل دوم است.

این تراشه سبب انقلابی در طول عمر و کیفیت ایرپادهای نسل دوم گردید. کار دیگری که این تراشه انجام می‌دهد، قطع خودکار فایل صوتی زمان برقراری تماس و برقراری مجدد آن پس از قطع تماس می‌باشد. میزان شارژ ایرپاد نیز از طرق مختلف قابل مشاهده می‌باشد. این روش‌ها عبارتند از: چراغ LED روی ایرپاد، ویجت موبایل، اپل واچ و موارد دیگر است.

هدفون اپل معروف به نسخه پرو

با گذشت زمان امکانات جالب‌تر و قابلیت‌های بیشتری به ایرپادها افزوده می‌گردد. بنابراین افراد بیشتری جهت خرید قسطی هدفون اپل اقدام می‌نمایند. یکی از این قابلیت‌ها در تاریخ 28 اکتبر 2019 و همزمان با عرضه نسخه پرو هدفون اپل در دسترس مشتریان قرار گرفت. قابلیت شارژ بی‌سیم علاوه بر شارژ توسط پورت لایتنینگ قابلیتی بود که در این تاریخ عرضه گردید. برای شارژ بی سیم ایرپاد، نیاز نیست کار خاصی صورت دهید. بلکه تنها بایستی ایرپاد را درون جعبه‌اش قرار دهید تا شارژ شود! 

معرفی نسل‌های مختلف ایرپاد جهت خرید اقساطی هدفون اپل 

امکان مهم دیگر این نسل از هدفون اپل، اخذ گواهینامه IPX64 می‌باشد. استاندارد مذکور به حفاظت از تجهیز در برابر قطرات آب اشاره دارد. البته این استاندارد به کاملا ضدآب بودن تجهیز مربوط نمی‌شود. لذا در مکان‌هایی مثل حمام و استخر، این هدفون قطعا آسیب خواهد دید. ویژگی مهم دیگر این نسخه از ایرپادهای اپل، نویز کنسلینگ می‌باشد. توسط این قابلیت بسیار مهم، صداهای مزاحم محیط پیرامونی، زمانی که مشغول گوش دادن به فایلی صوتی هستید، از اطرافتان حذف می‌گردد.

خرید قسطی هدفون اپل از نسل سوم ایرپاد

26 اکتبر 2021 ورژن دیگری از هدفون‌های اپل به بازار عرضه گردید. خرید اقساطی هدفون اپل از سومین نسل ایرپادها، پیشنهاد ویژه‌ای است که به مشتریان داده می‌شود. به این علت که این نسخه از ایرپادها، علاوه بر اینکه تمامی مزایای نسخه‌های قبلی خود را دارد، معایب آنها را نیز رفع نموده است. پخش صدای فراگیر و بهبود وضعیت میکروفون‌ها از دیگر مزایای هدفون‌های نسل سوم اپل می‌باشند. 

نسل سوم ایرپادهای اپل، پیشنهادی ویژه جهت خرید هدفون اپل می‌باشد. با خرید از سایت قسطی کلاب افراد کم بضاعت نیز می‌توانند هدفون اپل داشته باشند. افراد بسیاری دوست دارند از امکانات هدفون اپل بهره مند گردند، اما بضاعت مالی لازم جهت خرید نقدی را ندارند. برای این مشکل هم راه حل وجود دارد. راهکار مناسب، خرید از سایت قسطی کلاب می‌باشد.

افراد با توان مالی ضعیف می‌توانند با مراجعه به سایت قسطی کلاب، روش پرداخت اقساطی را انتخاب نمایند. مشتریان می‌توانند انواع کالای دیجیتال را به صورت قسطی از این سایت تهیه کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آیفون 14 با چک

خرید اقساطی آیفون 14 با چک
یکی از بهترین محصولات برند اپل گوشی آیفون 14 است. برای خرید اقساطی آیفون 14 با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی لپتاپ سرفیس

خرید قسطی لپتاپ سرفیس
برند مایکروسافت بهترین محصولات دیجیتالی دنیا را دارا می‌باشد. اگر تمایل به خرید قسطی لپتاپ سرفیس دارید به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی...