خرید موبایل اپل

تاریخ انتشار:
1403/1/28 04:28:45

از جمله برترین برندهای روز دنیا در زمینه تلفن همراه، موبایل اپل می باشد که بسیار پر طرفدار است و تنوع بسیار بالایی دارد. شما می توانید به راحتی از بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی کلاب، خرید موبایل اپل مورد علاقه خود را انجام دهید.


خرید موبایل اپل


فروش موبایل اپل 

با توجه به وضعیت تحریم، تورم و گرانی شدید، بسیاری از افراد قادر به خرید نقدی موبایل اپل نیستند. در این میان خرید موبایل اپل به صورت اقساطی، می تواند گزینه مناسب و به صرفه ای باشد. در خرید موبایل اپل به شکل اقساطی، مراکز فروش مختلف، از جمله قسطی کلاب شرایط خوب و آسانی را برای مشتریان کم درآمد، فراهم آورده است تا هموطنان عزیز بتوانند با اطمینان خاطر به خرید قسطی این کالا بپردازند.

نکات مهم در خرید موبایل اپل

در هنگام خرید موبایل اپل بهتر است به ویژگی های مختلف در انواع مدل های این گوشی بیشتر دقت کنیم، مانند: شبکه های ارتباطی، میزان رم، برخورداری از فناوری اثر انگشت و قدرت بالای نمایشگر.

موبایل اپل دارای نمایشگر قوی می باشد، زیرا از پنل‌های اولد به جای پنل های معمولی استفاده شده است که در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. در نمایشگر اپل، از سنسورهای زیادی در بخش بالایی نمایشگر استفاده شده است. طراحی زیبا و چشمگیر از ویژگی های مهم در خرید موبایل اپل به شمار می رود، اما بهتر است به سخت افزار و ویژگی های نرم افزاری آن هم توجه کنید.

رنگ نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم در انتخاب گوشی است که در قیمت تاثیر دارد. مواردی مانند: امکان قراردهی چند سیم کارت، میزان حافظه داخلی و سیستم عامل گوشی اپل نیز، باید مورد توجه قرار بگیرد.

موبایل اپل در مقایسه با سایر انواع گوشی، دارای سیستم دوربین مجهز تر (دوربین سلفی) است به نحوی که دقت و کیفیت تصاویر در آن بسیار بالا است. این گوشی دارای باتری با دوام و با مصرف پایین( و قابل تعویض)، امکان اتصال به شبکه‌های نسل چهارم با سرعت انتقال یک گیگابیت بر ثانیه، بلوتوث، وای فای، سیستم های مکان یابی قوی و شارژهای قوی است.

خرید موبایل اپل به صورت اقساط

برای خرید از وبسایت قسطی کلاب لازم است که مدارک خود را در سایت بارگذاری نموده و منتظر تماس کارشناسان باشید. در قسطی کلاب علاوه  بر ارائه مدل های زیاد  گوشی اپل، فروش قسطی موبایل اپل برای تولیدکنندگان  و عرضه کنندگان این گوشی وجود دارد.

قسطی کلاب تخفیف های ویژه ای را برای کارمندان و افراد دارای مشاغل آزاد فراهم آورده است که در سایت قابل مشاهده می باشد. با وجود گزینه جستجوی پیشرفته و فیلتر کردن اطلاعات در سایت فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، امکان مقایسه قیمت ها نیز برای عموم افراد امکان پذیر شده است.

مزایا و فواید خرید موبایل اپل بصورت اقساطی

قسطی کلاب دارای نماد اعتماد الکترونیکی و سایر مجوزهای لازم برای فروش انواع کالاها است و اجناس قسطی کلاب از فروشگاه هایی که جنس اصل می فروشند، خریداری و به مشتریان عرضه می گردد.

از جمله مزایای خرید موبایل اپل از قسطی کلاب، اطمینان و ضمانت اصل بودن کالا، تحویل 24 ساعته کالا، پرداخت قسط اول در محل زندگی، ضمانت کالا، تحویل اکسپرس، وجود تنوع در مدل های ارائه شده اشاره کرد.

همچنین شما با استفاده از گزینه فیلتر سازی می توانید اطلاعات مورد نیاز خود در زمینه خرید موبایل اپل را بر اساس، پر بازدیدترین مدل ها، پر فروش ترین مدل ها، قدیمی ترین و جدیدترین مدل ها مشاهده کنید.

از مزایای دیگر خرید از قسطی کلاب سادگی انتخاب کالای مورد نظر و نحوه بازپرداخت هزینه کالای خریداری شده است که در اقساط بلند مدت، انجام می پذیرد. تحویل سریع، آسان و مطمئن از دیگر مزیت های خرید موبایل اپل  از قسطی کلاب به شمار می رود. برای خرید کالای دیجیتال اقساطی به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرو مکس

خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرو مکس
یکی از بهترین محصولات اپل در سال‌های اخیر گوشی آیفون 13 پرومکس بوده است. برای خرید قسطی موبایل ایفون 13 پرو مکس به بخش موبایل در...

خرید اقساطی گوشی a52s

خرید اقساطی گوشی a52s
نسل جدید گوشی‌های A52 با فناوری 5G روانه بازار شده و نام آن a52s می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a52s به بخش موبایل در دسته بندی کالای...