خرید محصولات خانگی امرسان

تاریخ انتشار:
1403/2/5 10:03:20

شرکت امرسان جز یکی از موفق‌ترین و معروف‌ترین برندهای ایرانی می‌باشد که دارای طرفداران بسیاری است. برای خرید نقدی یا اقساطی محصولات خانگی امرسان به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید محصولات خانگی امرسان

برند نام آشنای امرسان

شرکت امرسان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های ایرانی است که از سال 1360 تاکنون فعالیت می‌کند. شرکت امرسان ابتدا در زمینه طراحی و تولید یخچال فریزر فعالیت می‌‍‌کرد، سپس تصمیم به گسترش محصولات خود کرده و تولید ماشین لباسشویی را آغاز کرد. شرکت امرسان محصولات خود را گسترش داد و سبد محصولاتی خود را کامل کرده است. اگر علاقه‌مند به خرید نقدی یا اقساطی محصولات خانگی امرسان هستید، به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

امروزه محصولات امرسان فقط شامل یخچال فریزر نمی‌باشد، بلکه محصولاتی مانند ماشین لباسشویی، هود آشپزخانه، اجاق گاز صفحه‌ای و جاروبرقی را طراحی و تولید کرده است. در این مقاله قصد داریم در مورد محصولات امرسان اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی محصولات خانگی امرسان دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

کارخانه امرسان

کارخانه امرسان ابتدا در سال 1360 در پاکدشت تاسیس شده است. کارخانه امرسان تا سال 1366 فقط به طراحی و تولید فریزر می‌پرداخت و سپس در سال 1368 اولین خط تولید یخچال فریزر 16 فوتی را راه اندازی کرد. در سال 1371 شرکت امرسان خط تولید دیگری برای یخچال فریزرهای 18 و 20 فوتی راه‌اندازی کرد و فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کرد. 

جالب است بدانید که در سال 1382 شرکت امرسان به فناوری‌های فوق‌العاده‌ای دسترسی پیدا کرد و توانست یخچال فریزری هوشمند را طراحی و تولید کند. پس از موفقیت‌های پی‌در‌پی و فروش بالای یخچال فریزرهای امرسان در سال 1386 شرکت امرسان به فناوری نوفراست یا بدون برفک دسترسی پیدا کرد و یخچال فریزرهای دوقلوی نوفراست را به بازار ارائه داد.

رده‌بندی‌های انرژی در سال 1388 در محصولات امرسان به درجه A و B رسید و پیشرفت چشمگیری را به ارمغان آورد. جالب است بدانید که شرکت امرسان برای اولین بار در سال 1392 شروع به تولید سایدبای‌ساید کرد. اگر تمایل به خرید نقدی یا اقساطی محصولات خانگی امرسان دارید، به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

خرید کالای ایرانی یا خارجی مسئله این است؟

با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی واردات بسیاری از برندهای معروف به ایران ممنوع شد و اکثر محصولات خارجی که در ایران وجود دارند با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسند. 

کالاهای خارجی موجود در بازار ایران بیشتر فیک و تقلبی می‌باشند و به آسانی نمی‌توان اصل یا فیک بودن آن‌ها را تشخیص داد. یکی از ویژگی‌های مثبت کالاهای ایرانی، اطمینان از اصیل بودن آن‌ها می‌باشد. 

خرید کالای ایرانی سبب حمایت از محصولات ایرانی می‌شود و به پیشرفت کارخانه‌های داخلی کمک شایانی می‌کند. به منظور استقبال بی‌نظیر مردم از محصولات امرسان، فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب طرح خرید نقدی یا اقساطی محصولات خانگی امرسان را ارائه داده است.

شرایط خرید نقدی یا اقساطی محصولات خانگی امرسان از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و موفق‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین می‌باشد که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. وبسایت قسطی کلاب تمامی کالاهای موجود در بازار را به فروش می‌رساند و همیشه پایین‌ترین قیمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به دو صورت نقدی و اقساطی کالاهای خود را به فروش می‌رساند.

خرید نقدی از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شامل تخفیفات ارزنده‌ای می‌باشد و خرید اقساطی از قسطی کلاب نیازمند تکمیل فرآیند اعتبارسنجی سایت و ارائه چک یا سفته است. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب برای رفاه حال مشتریان عزیز طرح فروش نقدی یا اقساطی محصولات خانگی امرسان را مهیا ساخته است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس بگیرید. با خرید نقدی یا اقساطی محصولات خانگی امرسان از قسطی کلاب، لذت یک خرید موفق اینترنتی را به خود هدیه دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مایکروفر سامسونگ

خرید قسطی مایکروفر سامسونگ
یکی از وسایل مهم و ضروری در هر آشپزخانه‌ای مایکرویوو می‌باشد. برای خرید قسطی مایکروفر سامسونگ به بخش مایکرویوو در دسته بندی لوازم...

خرید تلویزیون پاناسونیک

خرید تلویزیون پاناسونیک
شرکت پاناسونیک در سال های اخیر جز پر فروش ترین برندهای دنیا شده است. برای خرید تلویزیون پاناسونیک به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی کلاب مراجعه ....