خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/25 17:53:23

تلویزیون‌های ایرانی در سال‌های اخیر فروش بالایی داشته‌اند. برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ


بررسی تلویزیون ایکس ویژن 55 اینچ

برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی در سال‌های اخیر می‌باشد که محصولات متنوع و عالی را طراحی و تولید کرده است. تلویزیون جز محصولات پرفروش برند ایکس ویژن می‌باشد و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این مقاله قصد داریم در مورد تلویزیون 55 اینچ برند ایکس ویژن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر تمایل به خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

تلویزیون استثنایی ایکس ویژن

تلویزیون جز وسایل بسیار مهم در خانه و محل کار است و باید کیفیت بالایی داشته باشد. برند ایکس ویژن در ساخت و تولید تلویزیون از بهترین متریال استفاده کرده است و با برندهای خارجی به راحتی رقابت می‌کند. تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن یک تلویزیون هوشمند به همراه کنترل از راه دور می‌باشد و از بهترین تکنولوژی روز دنیا در ساخت آن استفاده شده است. با خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن از سایت قسطی کلاب یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

 تلویزیون ایکس ویژن دارای پنل LED IPS با درجه كیفی A+ می‌باشد و وضوح تصویر بسیار بالا (Ultra HD (3840×2160 نمایانگر استثنایی بودن این تلویزیون است. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون فوق‌العاده می‌توان به دارای تیونر دیجیتال داخلی DVB-T2 اشاره کرد که فقط در تلویزیون‌های روز دنیا قرار دارد. اگر تمایل به خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

بررسی اتصالات و درگاه‌ها ورودی و خروجی

تلویزیون ایکس ویژن قابلیت اتصال به روش‌های WIFI،LAN و DLNA را دارا می‌باشد، همچنین دارای درگاه‌هایی با ظرفیت 4 ورودی HDMI، 2 ورودی USB.2 و 1 ورودی USB.3 می‌باشد. اتصالات و درگاه‌های یک تلویزیون جز امکانات مهم این دستگاه می‌باشد. خوشبختانه برند ایکس ویژن تلویزیون جدید خود را با امکانات کامل و بی‌نظیری تولید کرده است. شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را انجام دهید.

نگاهی گذرا به امکانات تلویزیون 55 اینچ ایکس ویژن

تلویزیون جدید ایکس ویژن دارای امکانات بسیاری می‌باشد و یکی از بهترین گزینه‌های خرید است. این تلویزیون ایرانی با کیفیت دارای ماشین زمان (Time Shift) می‌باشد و شما می‌توایند هم زمان که به تماشای یک فیلم نشسته‌اید در شبکه‌ای دیگر فیلم مورد علاقه خود را ضبط کنید و در زمان دیگری به مشاهده آن بپردازید. از دیگر امکانات تلویزیون ایکس ویژن می‌توان به دارای WIFI Screen Mirror اشاره کرد. 

این فناوری بسیار کاربردی و عالی می‌باشد. تنها کافیست شما وای فای موبایل خود را روشن کرده و در تنظیمات تلویزیون به بخش اسکرین میرورینگ بروید، سپس می‌توانید گوشی هوشمند خود را به تلویزیون متصل کرده و از محتواهای موبایل خود را در تلویزیون مشاهده نمایید. یکی از ویژگی‌های مهم در تلویزیون ایکس ویژن سیستم صوتی پیشرفته آن است که از نوع سیستم صوتی فراگیر dtsTrusurrond + dts HD + dolby می‌باشد و کیفیتی بی‌نظیر دارد. با خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

تلویزیونی که قابلیت تبدیل شده به مانیتور را دارد!

تلویزیون ایکس ویژن دارای قابلیت استفاده بصورت مانیتور (D-SUB 15pin) می‌باشد. این تلویزیون با اتصال کیس با یک کابل HDMI نقش مانیتور را برای شما ایفا خواهد کرد و کیفیتی بی‌نظیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

قسطی کلاب و شرایط استثنایی فروش اقساطی لوازم خانگی

فروشگاه اینترنیت قسطی کلاب یکی از بهترین وبسایت‌های موجود در کشور است که دارای مشتریان بسیاری می‌باشد. سایت قسطی کلاب جز برترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور است که تمام کالاهای روز دنیا را با شرایطی عالی به فروش می‌رساند. اگر تمایل به خرید اقساطی لوازم خانگی، موبایل، کالای دیجیتال و کنسول بازی دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ

خرید قسطی تلویزیون سامسونگ
امروزه رسانه ها تاثیر زیادی روی افکار و فرهنگ مردم دارند. در گذشته تلویزیون ها شبیه جعبه های بزرگی بودند که در یک قسمت از خانه قرار می گرفتند...

خرید قسطی سرخ کن

خرید قسطی سرخ کن
یکی از سایت های معتبر روز دنیا سایت قسطی کلاب می باشد که خرید از این سایت بسیار اسان می باشد قسطی کلاب با ارائه برند های...