خرید اقساطی تلویزیون الیو 43 اینچ

تاریخ انتشار:
1403/2/30 09:12:44

یکی از برندهای پرفروش تلویزیون برند الیو می‌باشد. برای خرید اقساطی تلویزیون الیو 43 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تلویزیون الیو 43 اینچ


خرید قسطی تلویزیون الیو 43 اینچ چگونه انجام می‌گیرد؟

اگر قصد خرید قسطی تلویزیون الیو را دارید این مقاله مفید به شما عزیزان کمک می‌کند تا با کارایی‌ها و مشخصات فنی این محصول پرفروش بیشتر آشنا شوید. خرید اقساطی تلویزیون خبری بسیار خوشحال کننده و در عین حال خاص برای آن دسته از افرادی می‌باشد که با توجه به شرایط امروزی، توان پرداخت نقدی و یکباره لوازم خانگی را ندارند و همچنین فروش قسطی انواع لوازم در این شرایط می‌تواند به نفع مشتریان باشد.

به هرحال تلویزیون جزو لوازم خانگی کاربردی برای هر خانواده‌ای محسوب می‌شود و هنگام خرید این وسیله بایستی به کیفیت تصویر، طراحی، سایز مد نظر و همچنین کارایی‌های جدید آن توجه کرد. پس برای خرید اقساطی تلویزیون الیو 43 اینچ نهایت دقت خود را به خرج دهید.

مشخصات تلویزیون الیو 43 اینچ

کیفیت تصویر

تلویزیون مدل FA641043 دارای ال ای دی هوشمند از برند معتبر الیو olive است که طراحی آن متناسب با نیاز بسیاری از مشتریان، تولید شده است. صفحه این تلویزیون هوشمند از نوع تخت بوده و همانند دیگر تلویزیون‌های موجود در بازار دارای فناوری LED است. کیفیت تصویری این مدل تلویزیون Full HD بوده و رزولوشن ( 1920در1080 پیکسلی) آن، متناسب با ابعاد تلویزیون است و تصویری با کیفیت را به نگاه شما تقدیم می‌کند. 

همچنین حالات تصویر قابل تغییر است تا شما بتوانید بنا به سلیقه خود یکی از این حالات را انتخاب نموده و از دیدن آن نهایت لذت را ببرید و این قابلیت رضایت بسیاری از مشتریان را به همراه داشته. پس برای خرید قسطی تلویزیون الیو 43 اینچ می‌توانید همین امروز اقدام کنید.

سیستم صوتی

نکته بعدی درباره این تلویزیون هوشمند سیستم صوتی آن است. این دستگاه دارای دو عدد بلندگو بوده که توان خروجی هر کدام از این بلندگوها 10 وات و در مجموع هر دو بلندگو توان خروجی 20 وات را دارند. همچنین محل قرارگیری بلندگوها در پایین قاب تلویزیون تعبیه شده است. این فرصت را از دست ندهید و برای خرید اقساطی تلویزیون الیو 43 اینچ دست به کار شوید.

طراحی ظاهری

یکی دیگر از ویژگی‌های تلویزیون الیو 43 اینچ زاویه ی وسیع دید آن است که به شما عزیزان این امکان را می‌دهد که به راحتی بتوانید در حالت‌های گوناگون آن را نگاه کنید. همچنین این تلویزیون از وزن بسیار کمی برخوردار است. در حالتی که پایه‌ها وصل باشند 6.9 کیلوگرم و بدون پایه 6.8 کیلوگرم وزن دارد که به راحتی برای یک نفر هم قابل حمل است. نوع پایه‌ها از نوع رومیزی بوده که قابلیت اتصال به دیوار را هم دارد. پس وقت را تلف نکنید و برای خرید قسطی تلویزیون الیو 43 اینچ هرچه زودتر اقدام کنید.

حافظه داخلی

برای این تلویزیون هوشمند پردازنده‌ای چهار هسته‌ای cortex-A53 در نظر گرفته شده است که دارای 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است.

پورت‌ها

این مدل تلویزیون اکثرا برای سهولت کار کاربران دارای USB و HDMI است که این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید فایل‌های متنوع را به اشتراک بگذارید همچنین دارای ورودی آنتن، خروجی هدفون، کامپوزیت می‌باشد.

سیستم عامل و سایر امکانات

تلویزیون الیو 43 اینچ دارای رابط هوشمند Android 7.1  است. از دیگر امکانات دستگاه می‌توان راهنمای الکترونیکی برنامه (EPG)، قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی، تلتکست و ماشین زمان را نام برد.

خرید از از قسطی کلاب

پس بیشتر از این فرصت را از دست ندهید و برای خرید اقساطی تلویزیون الیو 43 اینچ با امکانات ذکر شده و قیمتی مناسب تنها با داشتن دسته چک بدون نیاز به ضامن اقدام کنید. البته شایان به ذکر است که به عنوان پیش پرداخت باید حداقل 30 درصد از قیمت نقدی آن را پرداخت کرده و مبلغ باقی مانده آن را بین 4 تا 14 قسط توسط چک اقساط پرداخت کنید پس به وب سایت ما به نشانی www.ghesticlub.com مراجعه فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید مایکروویو کنوود قسطی

خرید مایکروویو کنوود قسطی
در شرایط اقتصادی امروز خرید نقدی لوازم خانگی مانند مایکروویو برای اغلب خانواده ها سخت است، از این رو قسطی کلاب در بخش لوازم خانگی خود امکان خرید...

خرید قسطی هود

خرید قسطی هود
هود آشپزخانه وظیفه تهویه و پاکسازی فضای آشپزخانه را به عهده دارد. اکر تمایل به خرید قسطی هود دارید به بخش لوازم خانگی در سایت ...