فروش اقساطی ایرپاد

تاریخ انتشار:
1403/2/22 22:48:19

ایرپاد یکی از کاربردی‌ترین محصولات شرکت اپل می‌باشد که هر ساله فروش بالایی را برای این کمپانی به ارمغان می‌آورد. برای خرید اقساطی ایرپاد به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


فروش اقساطی ایرپاد


معرفی ایرپاد جذاب شرکت اپل!

هدفون‌های کوچک بی‌سیم با نام ایرپاد توسط شرکت اپل در سال 2016 به کاربران معرفی و عرضه شد. این شرکت پیشگام در تولید لوازم صوتی با تولید ایرپاد، برتری خود را بار دیگر ثابت کرد.

ایرپاد یک وسیله‌ای است که عملکرد آن به شکل وایرلس می‌باشد و از کیفیت صدای بسیار بی‌نظیری برخوردار می‌باشند. به طوری که دریافت صدا به واسطه این دستگاه‌های کوچک همانند هدفون‌های با سیم می‌باشد، اما به مراتب با کیفیت‌تر چرا که شرکت اپل در ایرپادهای تولیدی خود از تکنولوژی حذف نویز بهره گرفته است. در این مقاله می‌خواهیم با ایرپاد برو آشنا شویم و راه‌های خرید قسطی ایرپاد را بدانیم.

تخصصی تر با ایرپاد پرو آشنا شویم!

هدفون‌های مدل پرو، شرکت اپل به شکل فوق‌العاده و خاصی طراحی گردیده است. خروجی صدای ایرپاد پرو منحصر بفرد است چرا که بیس پر قدرتی را برای کاربر ارائه می‌نماید. ویژگی‌هایی که برای ایرپاد پرو اپل در نظر گرفته شده کمی متفاوت‌تر از دیگر هدفون‌های اپل می‌باشد. از ویژگی بارز این مدل می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

• لبه‌های سیلیکونی گوشی: با وجود آنها هیچ صدایی بجز صدای پخش شده توسط گوشی شنیده نمی‌شود، چرا که موجب حذف صداهای مزاحم می‌شود.

• مقاوم در برابر آب: با وجود این ویژگی دیگر نفوذ آب به ایرپاد غیر ممکن خواهد بود و به راحتی می‌توان از آن در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف مانند ورزش یا در هوای بارانی نیز استفاده نمود. برای خرید اقساطی ایرپاد به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

• پخش خودکار: در این سری از هدفون‌ها شرکت اپل آپشن پخش خودکار را قرار داده است و کار را برای کاربر راحت تر نموده است و با خارج کردن گوشی از گوش، پخش صدا یا موسیقی متوقف می‌شود.

نوع طراحی که برای ساخت ایرپاد پرو بکار گرفته شده به گونه‌ای می‌باشد که کاربر با استفاده طولانی از آن خسته و یا در گوش خود احساس درد نمی‌کند. محفظه‌ای که برای این وسیله طراحی و ساخته شده است هم جهت نگهداری از گوشی‌ها می‌باشد و نیز محلی برای شارژ گوشی‌ها است. 

لوازم همراه با ایرپاد پرو

شرکت اپل به همراه یک جفت ایرپاد (گوش) در داخل بسته بندی، یک عدد جعبه شارژ بی‌سیم، یک عدد کابل شارژ لایتنینگ و همچنین دو عدد سری‌ سیلیکونی کوچک و بزرگ نیز قرار داده است تا کاربر محصول بی‌نقصی را خریداری کرده و بهترین استفاده را داشته باشد. برای خرید قسطی ایرپاد به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مدت نگهداری شارژ توسط ایرپاد پرو چقدر می‌باشد؟

این  هدفون‌ها قابلیت این را دارند که به راحتی شارژ خود را به مدت چهار تا چهار و نیم ساعت و فقط با یک بار شارژ شدن به خوبی نگه دارند. در واقع این یک مزیت مهم برای یک ایرپاد به شمار می‌آید که اپل آن را نادیده نگرفته است. با خرید اقساطی ایرپاد از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

شرایط خرید قسطی ایرپاد از فروشگاه قسطی کلاب با بهترین شرایط

امیدواریم با مطالعه این مقاله با ایرپاد پرو اپل به خوبی آشنا شده باشید. به طور حتم ایرپادی با این ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص ارزش خرید بالایی دارد، اما نگران نحوه خرید و قیمت بالایی که دارد، نباشید چرا که فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب این شرایط را برای شما فراهم نموده است تا خرید اقساطی هدست یکی از محصولات بی‌نظیر شرکت اپل از این فروشگاه، لذت خرید عالی را تجربه کرده و صاحب یک محصول فوق‌العاده شوید.

قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌هایی است که فروش قسطی هدفون را در لیست کالای دیجیتال خود قرار داده است و علاقه مندان می‌توانند با ثبت نام در این فروشگاه و انتخاب شرایط خرید به راحتی  اقدام به تهیه این کالا نمایید. با خرید اقساطی ایرپاد از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به رصفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی galaxy buds 2 pro

خرید اقساطی galaxy buds 2 pro
اگر به دنبال خرید اقساطی galaxy buds 2 pro با قیمتی عالی هستید به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیحیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید اقساطی ردمی نوت 11

خرید اقساطی ردمی نوت 11
جدیدترین گوشی شیائومی در سال 2021 مدل Redmi note 11 می‌باشد. برای خرید اقساطی ردمی نوت 11 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...