فروش اقساطی غذاساز دلمونتی

تاریخ انتشار:
1403/2/15 06:45:19


جهت مشاهده شرایط فروش اقساطی غذاساز دلمونتی به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.

فروش اقساطی غذاساز دلمونتی

اهداف فروش اقساطی غذاساز دلمونتی

فروش اقساطی غذا­ساز دلمونتی طرح فروشی است که مصرف کنندگان را  از داشتن یک ناجی در آشپزخانه بهره مند می­سازد. با افزایش مشغله های کاری و کمبود وقت در دنیای فن­آوری کنونی استفاده از یک دستگاه غذا­ساز می­تواند به مانند یک آچارفرانسه در خدمت کاربران باشد. طرح فروش اقساطی غذا­ساز دلمونتی به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه مصرف­ کنندگان و نیز بهره مندی از یک وسیله کاربردی در تهیه غذا ایده پردازی و اجرا گردیده است.

مزایای استفاده از طرح فروش اقساطی غذا­ساز دلمونتی 

یکی از شاهکارهای فناوری های نوین در ساخت وسایل پخت و پز آشپزخانه دستگاه غذا­ساز است که با توجه به عملکرد گسترده آن امروزه مورد توجه کدبانوهای محترم و نیز مراکز پخت و تهیه غذا قرار گرفته است. با استفاده از یک غذاساز دلمونتی با کیفیت می­تواند طیف وسیعی از عملیات پخت و پز در آشپزخانه را در مدت زمان بسیار اندک پشتیبانی نمود.

فروش اقساطی غذاساز دلمونتی

از غذاساز به منظور تهیه کره، چرخ گوشت، تهیه سس، تهیه کوکو و کوفته، تهیه سوپ و سالاد،جهت خرد کردن سبزیجات، خرد کردن یخ، تهیه خمیر کیک و شیرینی، تهیه بستنی و لواشک،آبمیوه ­گیری و ده­ها کاربرد دیگر استفاده می­شود. امکان استفاده از یک دستگاه برای تعداد قابل توجهی از کارهای پخت ­پز طرح فروش اقساطی غذا­ساز دلمونتی را برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه نموده است.

 شرکت ایتالیایی دلمونتی با تولید محصولات متنوع، همواره به نیاز مشتریان خود توجه خاص و ویژ­ه­ای داشته است. این برند با القای مفهوم صلابت و استواری کوه دلمونتی منطقه آبولیای ایتالیا در محصولات خود؛ توانسته است رضایت مصرف کنندگان را در بهره مندی از یک محصول با کیفیت جلب نماید.

در برخی از مدلهای غذاساز دلمونتی دستگاه قابلیت انجام بیش از سی عملکرد کاربردی را دارد. این موضوع استقبال مصرف­ کنندگان از طرح فروش اقساطی غذا­ساز دلمونتی را در سطح بالایی سبب شده است.

انواع مدلهای غذاساز دلمونتی دارای موتورهای بسیار قدرتمند می باشند که در داخل بدنه­ای زیبا از جنس استیل قرار گرفته ­اند. استفاده از مواد ضد لک بر روی بدنه و استفاده از رنگهای زیبا و سازگار در طراحی و ساخت این محصول، آن را در بین محصولات مشابه متمایز نموده است.

در بالای بدنه زیبای این محصول بخش خردکن قرار دارد که شامل تیغه ­ها و رنده هایی از جنس ضد زنگ هستند. این قسمت برای ریز­کرد، خرد کردن، همزدن و نیز برای رنده کردن مواد غذایی استفاده می­­شود.

دستگاه، دارای پارچ با ظرفیت مناسب می­باشد که برای تهیه انواع آبمیوه و مخلوط های مایع، خصوصا تهیه یک اسموتی خوش طعم کاربرد دارد. از بخش آسیاب برای تهیه پودر انواع ادویه ­جات و مغز آجیل استفاده می­گردد. از این دستگاه برای تهیه آب مرکبات نیز به راحتی استفاده می­شود.

طراحی منحصر به فرد دستگاه غذا ساز دلمونتی و قرار دادن پایه ­های ضد لغزش در قسمت پایه دستگاه، آنرا به یک دستگاه کم صدا مبدل ساخته است. طرح فروش اقساطی غذا­ساز دلمونتی مصرف کنندگان را از مزایای قابل توجه یک وسیله کاربردی در آشپزخانه بهره­ مند ساخته است.

استفاده از طرح فروش اقساطی غذا­ساز دلمونتی

با توجه به وارداتی بودن دستگاه غذا­ساز دلمونتی و تحت تاثیر بودن قیمت این محصول با نوسانات ارز، استفاده از طرح فروش اقساطی غذا­ساز دلمونتی می­تواند ریسک افزایش قیمت آنی محصول را از بین ببرد. از طرح فروش اقساطی غذا­ساز دلمونتی در مواقعی که سرمایه نقدی کافی برای تهیه غذاساز وجود ندارد و یا در خریدهای خاص نظیر تهیه جهیزیه می­توان استفاده نمود.

شاید خرابی دستگاه فعلی و ضرورت جایگزینی آن با محصول جدید هزینه ­ای ناخواسته ای را به سبد اقتصادی خانواده تحمیل نماید. استفاده از طرح فروش اقساطی غذا­ساز دلمونتی می­تواند برای این دسته از مصرف­ کنندگان نیز راهگشا باشد.

شرایط خرید اقساطی در سایت قسطی­ کلاب بسیار آسان است و کافی است کاربران با انتخاب نوع محصول و دریافت کد پیگیری از طریق پیامک تلفن همراه با تسلیم مدارک و نیز پرداخت اولین قسط از طریق درگاه مطمئن آنلاین سایت و یا پرداخت در هنگام تحویل محصول، سفارش خود را در اسرع وقت در درب محل تحویل نمایند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی
برند ال جی محصولات متنوعی دارد که یکی از بهترین آن‌ها تلویزیون است. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند ال جی به بخش لوازم خانگی در...

سایت خرید لوازم خانگی

سایت خرید لوازم خانگی
با گسترده شدن بستر اینترنت و استفاده همگانی مردم و جامعه از اینترنت، سایت های مختلف آموزشی، خبری و موضوعات مختلف دیگری به وجود آمدن ...