خرید اقساطی تب سنج

تاریخ انتشار:
1403/2/11 06:59:32


جهت مشاهده خرید اقساطی تب سنج به سایت قسطی کلاب بخش آرایشی بهداشتی مراجعه نمایید.


خرید اقساطی تب سنج


اطلاعاتی درباره تب سنج ها

خرید اقساطی تب سنج در برندها و قیمت‌های مختلف امکان پذیر است. تب سنج وسیله‌ای است که وجود آن برای هر خانه‌ای لازم خواهد بود. به خصوص برای افرادی که به تازگی صاحب فرزندی شده اند. به طور کلی دمای بدن در محدوده‌ی 37 درجه سلسیوس طبیعی است و اگر دمای بدن بیش از این درجه شود؛ می‌گویند این فرد تب دارد. 

تب داشتن به معنی ابتلا به بیماری نیست؛ بلکه می‌تواند نشان دهنده‌ی وجود بیماری در افراد باشد. برای نوزادان تازه متولد شده تب داشتن می‌تواند نشانه‌ی وجود بیماری خطرناکی در آنها باشد که اگر به زودی والدین متوجه نشوند و او را به پزشک نشان ندهند؛ سلامتی او در معرض تهدید جدی قرار خواهد گرفت. 

این مسئله وجود چنین دستگاهی در هر خانه‌ای که تازه فرزندی در آنجا به دنیا آمده است؛ بیش از پیش حائز اهمیت می‌کند.

ویژگی‌های دستگاه‌های تب سنج دیجیتالی

امروزه دیگر از تب سنج‌های قدیمی استفاده نمی‌شود. دستگاه‌های تب سنج دیجیتال بسیار دقیق تر بوده و به خوبی درجه‌ی تب و بالا رفتن دمای بدن را با کمترین خطا و با دقت بالا نشان می‌دهند.

استفاده از این دستگاه‌ها برای افرادی که نوزاد و یا بیماری در منزل دارند؛ لازم و ضروری است. این دستگاه‌ها دارای ویژگی‌های مختلف و منحصر به فردی هستند. آنها می‌توانند دمای غیر مجاز و خطرناک بدن را بدون تماس تا فاصله‌ی 10 سانتی متری نشان دهند. 

حتی از آنها می‌توان برای نشان دادن دمای شیشه شیر نوزادان استفاده کرد. تمامی این دستگاه‌ها دارای ضمانت و دفترچه‌ی راهنما هستند و برای کار از باتری استفاده می‌کنند. تمامی آنها دارای نور پس زمینه هستند و برخی از آنها قابلیت عیب یابی خودکار توسط خود دستگاه را دارند. برخی از برندهای دستگاه‌های تب سنج دیجیتالی شامل رزمکس و آاگ است.

قیمت دستگاه‌های تب سنج دیجیتالی

قیمت این دستگاه‌ها با توجه به برند و ویژگی‌هایی که هر کدام دارند متفاوت است. به طور کلی این دستگاه‌ها در محدوده قیمتی بالای 600 هزار تومان و زیر 1 میلیون تومان هستند. البته ممکن است برخی از آنها قیمت بالاتری داشته باشند. شما می‌توانید از کمترین تا بیشترین قیمت این دستگاه‌ها، مبلغ آنها را بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی‌ای به صورت قسطی بپردازید.

مزایای خرید اقساطی تب سنج

خرید اقساطی تب سنج مزایای زیادی دارد. به هر حال بیشتر مصرف کنندگان چنین دستگاه‌های خانگی‌ای افرادی هستند که یا بیماری در منزل دارند و یا فرزندی تازه به دنیا آورده اند. هزینه‌های نگهداری بیمار در منزل زیاد است. 

جدا از هزینه‌های بیمارستانی و ویزیت و معاینه‌ی پزشک مربوطه، آنها باید هر ماه مبلغی برای خرید داروهای بیماران خود بپردازند. در کنار این هزینه‌ها، پرداخت هزینه‌هایی برای چنین دستگاه‌ها و ابزار جانبی و مهم می‌تواند سخت و دشوار باشد.

 خرید اقساطی این دستگاه‌ها می‌تواند کمک بزرگی به این خانواده‌ها کند تا بتوانند هرچه زودتر و بهتر به بازگشت سلامتی بیمار خود کمک کنند. همچنین برای خانواده‌هایی که تازه فرزندی به دنیا آورده اند و هزینه‌های معمول و ماهیانه‌ای که برای بزرگ کردن فرزند خود باید بپردازند، خرید نقدی دستگاه تب سنج و دستگاه‌های جانبی مشابه سخت و دشوار است که خرید اقساطی آنها بهترین راهکار است.

شرایط خرید اقساطی تب سنج

شرایط خرید اقساطی تب سنج کاملا سفارشی و انتخابی برای خریدار طراحی شده است. برای خرید این دستگاه‌ها نیازی به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت نیست و اقساط ماهانه‌ی آن بین 3 تا 12 ماه در نظر گرفته شده است. 

البته پرداخت یا عدم پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت و میزان مبلغ و مدت زمان پرداخت اقساط ماهانه هم بر عهده‌ی مشتری و خریدار است. برای رفاه حال مشتری و خریدار قیمت نقدی خرید دستگاه تب سنج نزدیک به مبلغ پرداخت وجه این دستگاه پس از پایان اقساط ماهانه تعیین شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی عطر

خرید اقساطی عطر
خرید اقساطی عطر برای افرادی که قصد دارند، برندهای خارجی و گرانقیمت آن را بخرند؛ بهترین راهکار است. به هر حال عطر از کالاها و محصولات آرایشی و ...

خرید قسطی ساعت مچی

خرید قسطی ساعت مچی
ساعت های مچی برند معمولا از قیمت بالایی برخودارند که در شرایط اقتصادی فعلی امکان خرید نقدی آن ها برای اغلب مردم وجود ندارد. با مراجعه به بخش...