خرید اقساطی گوشی A12

تاریخ انتشار:
1403/2/11 00:15:34

اگر به دنبال خرید یک گوشی مقرون به صرفه و با کیفیت هستید پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی A12 از بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی می‌باشد.


خرید اقساطی گوشی A12

گلکسی a12 سامسونگ

اگر شما نیز در پی انجام یک خرید هوشمندانه هستید، در این مقاله با ما همراه باشید تا شرایط خرید نقدی و خرید قسطی گوشی a12 را برای شما شرح دهیم. از گذشته تا به امروز، با وجود ارائه تنوع زیادی از برندها و مدل‌های انواع کالای دیجیتال، گوشی‌های هوشمند سامسونگ، همواره محبوبیتی ویژه در بین طرفداران خود دارند.

در همین راستا، برخی از مدل‌های این برند محبوب، به دلیل قیمت و کارایی بالای خود به عبارتی ترند شده و رکورد فروش را جا به جا می‌کنند. گوشی a12 سامسونگ از این قاعده مستثنی نبوده و در ادامه به بررسی دقیق‌تر آن خواهیم پرداخت.

معرفی گوشی موبایل گلکسی A12 سامسونگ

یکی از سیاست‌های کاری شرکت سامسونگ این است که پس از عرضه یک گوشی موبایل به بازار، به طور معمول سال بعد وارث آن گوشی موبایل را طراحی و عرضه می‌کند. گوشی موبایل گلکسی A12 سامسونگ هم از این قاعده مستثنی نیست و وارث مدل A11 به شمار می‌آید. به منظور خرید نقدی و یا خرید اقساطی گوشی a12، باید حداقل آشنایی نسبی را به آن پیدا کنید.

طراحی گوشی موبایل گلکسی A12 سامسونگ نسبت به نسل قبل خود طراحی بهتری پیدا کرده و از متریال درجه یکِ پلاستیکی تولید شده است که اثر انگشت روی آن برجای نمی‌ماند. همچنین، این گوشی مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی قابل قبول می‌باشد که دید نسبتا خوبی را برای بیننده به ارمغان می‌آورد و رنگ‌هایی با تناژ طبیعی را به نمایش می‌گذارد. باتری گوشی a12 سامسونگ 5000 میلی آمپری هست که تقریبا با یک استفاده معمولی حدود یک روز و نیم تاب می‌آورد.

با خرید نقدی و یا خرید قسطی گوشی a12، می‌توانید به یک حسگر اثر انگشت بر روی دکمه پاور دسترسی داشته باشید که در این بازه قیمتی سرعت قابل قبولی دارد. همچنین، راه دیگر امنیتی این گوشی، سنسور تشخیص چهره دو بعدی آن می‌باشد که در این قسمت هم سامسونگ عملکرد قابل قبولی داشته است.

در رابطه با دوربین، این گوشی مجهز به یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور 5 مگاپیکسلی اولترا واید، یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌باشد که قابلیت ضبط تصاویر خوب و قابل قبولی را در شرایط نوری مطلوب برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی هم در قسمت جلویی گوشی واقع شده است.

مشخصات فنی گوشی موبایل گلکسی A12 سامسونگ

در این بخش به طور خلاصه به برخی مشخصات فنی و اصلی به منظور خرید اقساطی گوشی a12 می‌پردازیم.

_ تعداد سیم کارت: دو عدد

_ رنگ: آبی، سفید، مشکی

_ وزن: 205 گرم

_ شیار مجزا برای SD CARD: دارد

_ حافظه داخلی: 64 گیگابایت

_ RAM: گیگابایت 4

_ رزولوشن: 1600*720 پیکسل

_ تراکم پیکسلی: 264 پیکسل بر هر اینچ

_ دوربین‌های پشت گوشی: 4 ماژول دوربین

_ رزولوشن عکس: 48 مگاپیکسل

_ دوربین سلفی: 1 ماژول

_ رزولوشن عکس سلفی: 8 مگاپیکسل

_ پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری: دارد

_ بلندگو: دارد

_ سیستم عامل: Android 10

_ مشخصات باتری: باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

_ قابلیت شارژ سریع: دارد (با توان 15 وات)

_ سایر قابلیت‌ها: قابلیت بهره‌مندی از سرویس شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس و فایل‌های متنی PDF، مجهز به سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail, Email و YouTube

_ اقلام همراه: شارژر، کابل USB

جمع بندی

اگر به دنبال خرید نقدی یا خرید قسطی گوشی a12 هستید، بطور خلاصه به جمع بندی از نقاط قوت و ضعف این گوشی می‌پردازیم.

_ نقاط قوت: عدم داغ کردن پردازنده، مجهز به رابط کاربری روان، طراحی خوب، باتری عالی

_ نقاط ضعف: عملکرد نه چندان خوب سخت افزار و اسپیکرها نسبت به رقبا

شرایط اقساطی و سایت قسطی کلاب

وبسایت قسطی کلاب، یکی از بزرگترین و معتبرترین پلتفرم‌های موجود برای خرید قسطی موبایل می‌باشد، که با سال‌ها تجربه در این زمینه، فعالیت می‌کند. از آنجایی که خرید نقدی همواره به صرفه تر می‌باشد، اما اگر شرایط آن برای شما فراهم نیست، هیچگونه جای نگرانی وجود ندارد و می‌توانید اقدام به خرید اقساطی گوشی سامسونگ نمایید. 

چراکه، در ادامه به شرایط سایت قسطی کلاب برای خرید اقساطی گوشی a12 می‌پردازیم. شما به سه روش می‌توانید در وب سایت قسطی کلاب به صورت قسطی ثبت سفارش نموده و خرید کنید: درخواست اعتبار و خرید اقساطی، به واسطه بای چک، لیزینگ صنعت و معدن و لیزینگ پارسیان امکان پذیر خواهد بود.

با مراجعه به قسمت شرایط درخواست وام و خرید اقساطی سایت قسطی کلاب، می‌توانید به تفصیل مراحل و مدارک مورد نیاز هر یک از این سه روش را مورد مطالعه قرار داده و خرید قسطی گوشیa12 را بسیار آسان و مطمئن به انجام برسانید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی poco f3

فروش اقساطی گوشی poco f3
برای خرید اقساطی گوشی poco f3 که یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی است، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی Apple watch7

خرید قسطی Apple watch7
برای خرید قسطی Apple watch7 با قیمتی عالی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را...