فروش اقساطی اجاق گاز آلتون

تاریخ انتشار:
1403/2/21 01:10:02

جهت مشاهده شرایط فروش اجاق گاز آلتون به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.

فروش اقساطی اجاق گاز آلتون

اطلاعاتی درباره فروش اجاق گاز آلتون

بدون شک اجاق گاز یکی از ضروری ترین و پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه است؛ به همین دلیل انتخاب یک اجاق گاز با کیفیت می تواند خیال خانم خانه را آسوده کند. این روزها پیدا کردن فرصت هایی که به شما این امکان را می دهد که برای خرید لوازم خانگی ضروری از شیوه پرداخت های چند مرحله ای و یا به عبارتی اقساطی کمک بگیرید ،غنیمت است. فروش اقساطی اجاق گاز آلتون از آن دست مواردی است که تهیه اجاق گازبا شرایط خرید آسان را فراهم می کند.

در شرایط اقتصادی کنونی و افزایش  قیمت تمام شده کالاهای ضروری زندگی ،امکان پرداخت بهای لوازم خانگی برای بسیاری از اقشار جامعه میسر نیست. بخصوص در مواردی که هدف تهیه جهیزیه است و تعداد زیادی لوازم وسایل خانگی باید مهیا شود ، تهیه این تعداد لوازم به طور نقدی با این شرایط اقتصادی تقریبا ممکن نیست.

اجاق گاز برند آلتون چه ویژگی هایی دارد؟

آلتون نام تجاری یک برند تولید ملی از شرکت البا گاز است که در سال 1383 پا به عرصه تولید گذاشته است.این شرکت نام دار ایرانی، در تولید انواع اجاق گاز صفحه ای و فردار توکار و تولید اجاق گازهای مبله و انواع هودهای خانگی تبحر دارد. به جز چند مورد از مدل هایی که در تولید این اجاق گازها از سرشعله های ایتالیایی sabaf  استفاده شده است در سایر مدل ها تمام قطعات آن تولید داخل است.این اجاق گازها دارای ضمانت نامه 24 ماهه هستند.

خرید اقساطی اجاق گاز آلتون چه مزیتی دارد؟

فروش اقساطی اجاق گاز آلتون این امکان را به شما می دهد که با مبلغ کمی به عنوان پیش پرداخت، بتوانید این محصول را به منزل ببرید .شما می توانید به جای اینکه هزینه خرید  اجاق گاز را بطور کامل بپردازید ، تعدادی از لوازم خانگی را خریداری کنید و هزینه آنها را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

در چنین شرایط اولین کار مراجعه به یکی از فروشگاه های نمایندگی فروش اقساطی اجاق گاز آلتون است.

خرید اقساطی کالا عمدتا به دو صورت متفاوت انجام می شود در حالت اول مبلغی به عنوان پیش پرداخت بعلاوه مبلغ قسط یک ماه باید پرداخته شود اما در حالت دوم پیش پرداخت وجود ندارد و تنها قسط اول را باید پرداخت.زمان پرداخت اقساط هم بین 3 تا 12 ماه متغیر خواهد بود که با توجه به بودجه ماهیانه افراد تعیین می شود.

در شرایط فروش اقساطی اجاق گاز آلتون مبلغ تمام شده اجاق گاز تنها تفاوت اندکی با  قیمت اصلی کالا دارد.

فروش اقساطی اجاق گاز آلتون با خدمات پس از فروش

شرایط فروش اقساطی اجاق گاز آلتون برای شما این امکان را فراهم می کند که یک اجاق گاز با کیفیت با شرایط آسان تهیه کنید و در نتیجه در وقت و هزینه صرفه جویی کنید.این روزها با فروش بیشتر اجاق گازهای آلتون تعداد نمایندگی های آن هم در مناطق مختلف افزایش پیدا کرده است؛ بنابراین در مواردی که پس از خرید اجاق گاز با مشکل مواجه شدید، می توانید با نمایندگی تماس بگیرید . نمایندگی ها در کمتر از یکساعت  تکنسین متخصص را اعزام می کنند تا عیب یابی انجام شود.

در بیشتر موارد تعمیرات اجاق گاز در همان مدت زمان اولیه انجام می شود و در صورتی که نیاز به تعمیر برد الکترونیکی یا تعویض قطعه خاصی وجود داشته باشد این کار در کمتر از یک روز انجام می شود  بدون اینکه اجاق گاز از منزل خارج شود.

اجاق گاز یک وسیله ضروری است که درتهیه غذا حرف اول را میزند و به عبارتی دست راست خانم خانه محسوب می شود، بنابراین باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

در شرایط ویژه فروش اقساطی اجاق گاز آلتون شما می توانید از میان انواع مختلف اجاق گازآلتون با مدل ها و امکانات و قیمت های متفاوت با توجه به بودجه خود محصول مورد نظر را انتخاب کنید .

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لوازم خانگي اسنوا

خرید اقساطی لوازم خانگي اسنوا
کمپانی اسنوا بهترین محصولات ایرانی را طراحی و تولید می‌کند و شما می‌توانید بهترین تلویزیون را از این برند معتبر خریداری کنید. برای خرید...

خرید اقساطی یخچال دیپوینت ویژه کارمندان

خرید اقساطی یخچال دیپوینت ویژه کارمندان
یخچال فریزر یکی از مهم‌ترین وسایل برقی آشپزخانه محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی یخچال دیپوینت به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم...