قیمت وسایل خانگی بوش

تاریخ انتشار:
1403/2/10 16:49:29


جهت مشاهده قیمت وسایل خانگی بوش به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید.


قیمت وسایل خانگی بوش



اطلاعاتی درباره لوازم خانگی بوش

شرکت بوش در سال 1886 توسط رابرت بوش در آلمان بنا نهاده شد. این شرکت بزرگترین تولید کننده قطعات خودکار در جهان است. شهرت عمده بوش به خاطر لوازم خانگی بسیار با کیفیت آن است. 

وسایل خانگی این شرکت در سال های اخیر در ایران نیز به طور وسیع وجود داشته و مورد استفاده قرار گرفته اند. شرکت بوش با کیفیت بالای وسایل خانگی خود توانسته در سطح جهان به عنوان یکی از سه برند برتر لوازم خانگی، در تمامی کشور ها حضور داشته باشد.

این حضور و استقبال گسترده جهانی از محصولات این شرکت نشان دهنده کیفیت بالای محصولات است. البته که طبیعی است که با این کیفیت نباید انتظار داشت قیمت وسایل خانگی بوش مشابه و یا کمتر از سایر برندهای موجود باشد. در این مطلب می خواهیم با درباره کیفیت و قیمت وسایل خانگی بوش صحبت کنیم.

در ادامه مطلب چند محصول از گروه وسایل خانگی بوش را با یکدیگر بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

 قیمت وسایل خانگی بوش

محصولات معروف لوازم خانگی بوش در این قسمت به همراه قیمت آن ها بررسی می کنیم:

  • جارو برقی بوش: 

در رنج قیمتی وسایل خانگی بوش، لباسشویی دارای قیمت بسیار منعطف و کمی با توجه به ویژگی ها می باشد. انواع جارو برقی بوش با صدای کم و توان بالا، قابلیت مکش بسیار قوی را دارا می باشند. 

ظرفیت کیسه جارو برقی های بوش در حد 5 کیلوگرم است که ظرفیت زیادی محسوب می شود. فیلتر های این جارو برقی قابل شستشو و استفاده مجدد است. همچنین با استقاده از برد مانیتوری روی جارو برقی، امکان تنظیم قدرت مکش و جمع اتوماتیک سیم وجود دارد. انواع مختلف این جارو برقی ها در بازه 1 و نیم میلیون به بالا وجود می باشند.

  • ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW3266XIR ظرفیت 9 کیلوگرم: 

این ماشین لباسشویی با مخزن درب از جلو و سرعت چرخش 1600 دور در دقیقه، یکی از برترین محصولات بوش است. قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، 14 برنامه شستشو و نشانگر میزان انرژی و آب مصرفی از دیگر خصوصیات این لباسشویی است. در فروشگاه قسطی کلاب این محصول گارانتی سلامت و کیفیت می شود. در طیف قیمت وسایل خانگی بوش، این محصول بین 10 تا 11 میلیون تومان قیمت دارد.

  • يخچال و فريزر بوش مدل KDD56VW204: 

این یخچال و فریزر دارای گنجایش کلی 18 فوت و 507 لیتری می باشد. قسمت یخچال این مدل، با ظرفیت 377 لیتری، 4 طبقه داخلی و 4 طبقه روی درب در این یخچال دارد. قسمت فریزر آن نیز با ظرفیت 97 لیتری، دارای دو طبقه در داخل و سه طبقه روی درب می باشد. در این یخچال قابلیت ویژه ویتا فرش برای نگهداری تردی بیشتر مواد غذایی وجود دارد.  در رنج قیمت وسایل خانگی بوش، این یخچال، 7 تا 8 میلیون تومان قیمت دارد.

  • ماشین ظرفشویی بوش مدل sms88ti30m: 

این مدل از ظرفشویی بوش با برچسب انرژی A+++ یکی از کم مصرف ترین محصولات است. ظرفیت این ماشین ظرفشویی 13 نفره است. همچنین این ماشین ظرفشویی بیش از هشت برنامه شستشو دارد، سیستم خشک کن زئولیت Zeolith و شستشوی نصف ظرفیت Half Load را با خود به همراه دارد. این مدل از ظرفشویی بوش، دارای رنج قیمتی 9 تا 10 میلیونی می باشد.

قیمت وسایل خانگی بوش در فروش اقساطی

در فروشگاه قسطی کلاب علاوه بر مدل های مذکور، مدل های متنوع دیگری از وسایل خانگی بوش عرضه می شود. خبر خوب اینجاست که این فروشگاه، اقدام به ارائه طرح فروش اقساطی وسایل خانگی بوش می کند. 

شما می توانید با پیش پرداخت بسیار کم و اقساط منعطف، لوازم خانگی بوش را تهیه کنید. در این طرح حتی برخی محصولات نیز بدون هیچگونه ضمانت و پیش پرداختی به صورت اقساطی به شما عرضه می شوند! محصولات خرید شده شما در طرح اقساطی دارای کمترین تفاوت و افزایش قیمتی نسبت به حالت خرید نقدی می باشند. 

جهت رضایت شما از خرید، همه چیز در فروشگاه قسطی کلاب و در طرح فروش اقساطی لوازم خانوادگی آماده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش یخچال اسنوا اقساطی

فروش یخچال اسنوا اقساطی
برند اسنوا یکی از پرفروش‌ترین برندهای ایرانی است که با ارائه بالاترین کیفیت و بهترین محصول محبوبیت ویژه‌ای بین ایرانیان پیدا کرده است...

خرید پنکه

خرید پنکه
در روزای گرم تابستان یکی از لوازمی که وجودشان در منزل ضروری می شود، پنکه ها هستند. برای خرید پنکه با قیمت مناسب به بخش لوازم خانگی در وبسایت قسطی ...