سرمایه گذاری خارجی ایران

تاریخ انتشار:
1403/2/3 04:23:18

جهت سرمایه گذاری خارجی ایران به سایت قسطی کلاب بخش تامین کنیدمراجعه نمایید .

سرمایه گذاری خارجی ایران

سرمایه  گذاری آنلاین  

سرمایه گذاری خارجی ایران دارای مزایای بسیار زیاد می باشد از این رو امروزه سرمایه گذاری خارجی در ایران از اهمیت خاصی برخوردار است و طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. در رابطه با درصد سرمایه گذاری خارجی در ایران محدودیت خاصی وجود ندارد. احتمال ثبت شرکت ایرانی با 100% سرمایه خارجی در کمتر از سه هفته امکان پذیر است. شرکت های زیادی در ایران وجود دارند که سرمایه گذاری خارجی ایران را امکان پذیر ساخته اند که یکی از این شرکت های معتبر قسطی کلاب می باشد. سرمایه گذاری در قسطی کلاب امروزه مورد توجه اکثر افراد قرار گرفته است.

مهمترین مزایای سرمایه گذاری خارجی ایران

سرمایه گذاری خارجی ایران با مزایای بسیار زیادی همراه می باشد که در ادامه مهمترین مزایای آن را به طور مختصر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

راه اندازی یک شرکت در ایران کار فوق العاده ساده ای می باشد زیرا:

تاسیس یک شرکت محدود و خصوصی در ایران در کمتر از سه هفته امکان پذیر می باشد. برای سرمایه گذاری خارجی ایران از طریق سرمایه گذاری در قسطی کلاب تنها از طریق تاسیس شرکت تنها به دو سهامدار و یک مدیر نیاز داریم که این افراد ممکن است دارای هر ملیتی باشند. در نتیجه مالکان این شرکت ها ممکن است 100% خارجی باشند. حداقل سرمایه مورد نیاز جهت سرمایه گذاری خارجی ایران حدود یک یورو می باشد و مشتریان و متقاضیان سرمایه گذاری در قسطی کلاب نیازی به مراجعه به ایران جهت تکمیل کارهای خود نخواهند داشت.

پس از تاسیس شرکت، سرمایه گذاران و مدیران خارجی به راحتی و تنها با گذشت سه سال می توانند مجوز اقامت جهت کار و زندگی در ایران را به دست آورند.

هر دو سال، سرمایه گذاری جهانی انتظار دارد تا تحریم های تجاری برداشته شود. در نتیجه سرمایه گذاران خارجی از تمامی کشورها قادر خواهند بود تا آزادانه اقدام به سرمایه گذاری خارجی ایران نمایند. این امر به طور کلی فرصت های زیر را برای مشتریان که قصد سرمایه گذاری در قسطی کلاب را دارند فراهم خواهد کرد.

مزایای سرمایه گذاری خارجی ایران

یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری خارجی ایران است که ایران دارای یک بازار بزرگ خانگی با بیش از 65 میلیون جمعیت می باشد که به طور بالقوه به بیش از 300 میلیون مشتری در کشورهای همسایه دسترسی دارد بنابراین متقاضیان سرمایه گذاری خارجی ایران که قصد سرمایه گذاری در قسطی کلاب را دارند می توانند کالاهای و خدمات خود را به طیف وسیعی از مشتریان ارائه دهند. گفته می شود میزان درآمد سالانه سرمایه گذاری خارجی ایران به صورت سرانه حدود 4.800 دلار آمریکا خواهد بود.

ایران دارای شبکه وسیعی از جاده ها و راه آهن ها می باشد که به عنوان وسیع ترین شبکه در آسیا شناخته شده است. علاوه بر جاده ها و راه آهن ها، بنادر دریایی و فرودگاه ها نیز بین کشور ما و دیگر کشورهای همسایه ارتباط برقرار می کند. این امر به متقاضیان سرمایه گذاری خارجی ایران کمک می کند تا هزینه های توزیع کالاها را بهینه سازی نمایند.

اقتصاددانان اغلب تهران را به عنوان یکی از ده کلانشهر ارزان در دنیا رتبه بندی کرده اند از این رو، متقاضیان سرمایه گذاری خارجی ایران راه اندازی و اداره کسب و کار خود در ایران را با هزینه های اندک تخمین زده اند. این هزینه شامل کرایه مکان برای شرکت و همچنین خرید وسایل مورد نیاز برای راه اندازی شرکت می باشد.

شرکت های ایرانی اغلب با اهداف خاص تجاری احداث می شوند. سرمایه گذاری خارجی ایران در منطقه های آزاد این کشور مزایای قابل توجهی به متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور ارائه می دهد که یکی از این مزایا معافیت از پرداخت مالیات برای 20 سال اول می باشد. تمامی شرکت های ثبت شده در ایران بیش از 50% از پرداخت مالیات معاف هستند.

سایر بلاگ های مرتبط

بهترین صندوق سرمایه گذاری

بهترین صندوق سرمایه گذاری
اگر به دنبال درآمد ثابتی هستید می توانید به صندوق های سرمایه گذاری مراجعه کنید برخی از این صندوق ها درآمد ثابتی را در اختیار سرمایه گذاران قرار ...

سپرده بلند مدت بانک ملت

سپرده بلند مدت بانک ملت
بانک ملت به عنوان یکی از بانک های دولتی در داخل کشور تسهیلات ویژه ای را در اختیار مشتریانش قرار می دهد. همچنین....